Kameraövervakning på parkering

Hej726262
14 november 2022 · 1 Inlägg

Hej, igår så missade jag en stoppskylt på en stor parkering utanför ett varuhus. Där är skyltar att parkeringen kameraövervakas… Nu är jag jätte rädd att någon ska kolla på
Kameran och se att jag har missat stoppskylt. Vad kollar dem efter på kamerorna? Är jag illa ute?

Vansterfilen
14 november 2022 · 95 Inlägg

Hej726262 skrev:
Hej, igår så missade jag en stoppskylt på en stor parkering utanför ett varuhus. Där är skyltar att parkeringen kameraövervakas… Nu är jag jätte rädd att någon ska kolla på
Kameran och se att jag har missat stoppskylt. Vad kollar dem efter på kamerorna? Är jag illa ute?

Det är kört. Insatsstyrkan lär sparka in din dörr i gryningen. Lämna inte landet!

Mack Forum- och sitemoderator
14 november 2022 · 26 149 Inlägg

Hej726262 skrev:
Hej, igår så missade jag en stoppskylt på en stor parkering utanför ett varuhus. Där är skyltar att parkeringen kameraövervakas… Nu är jag jätte rädd att någon ska kolla på
Kameran och se att jag har missat stoppskylt. Vad kollar dem efter på kamerorna? Är jag illa ute?

Nytaget körkort tro?
Så länge du inte körde på någonting/någon eller orsakade en olycka av något slag så är det lugnt.
Vi är alla människor och människor gör misstag. Det är sådant som händer.
Lär, och gå vidare.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
granadadr
14 november 2022 · 7 289 Inlägg

lär ju vara kameraövervakning för att minska brott på parkeringen meo är ett säkerhetsföretag som står för övervakningen som i parkeringshus,, dem skiter fullkomligt att du missat en skylt smile

Ford Granada "COSWORTH" (1978)
Ford Granada 2,8i "Turbo edition" (1985)
Ford Mondeo 2,2 Sport edition "Semesterbilen" (2010)
MisterAxl
14 november 2022 · 103 Inlägg

Tvivlar starkt på att du är illa ute.
Parkeringar brukar kameraövervakas för att förebygga avsevärt grövre brott än att missa en stoppskylt. Stöld av bilar och droghandel till exempel.
Så nej, inget kommer att hända dig.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang