Vilket är det absulut sämsta bilmärket?

Tore Student
6 februari 2007 · 232 Inlägg

Måste bara se vad opinjonen här på garaget egentligen är, vilket bilmärke är absolut sämst?

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...
Banan_
6 februari 2007 · 120 Inlägg

Måste säga att alla bilar har nån sorts charm, alltid är där nått man retar sig på eller nått som man älskar. Oavsett va nån annan tycker.

Sämsta bilm'ärket, hur menar du då? Nya bilar, gamla bilar? Generellt mest fel?

smile

bullen30 svetsare
6 februari 2007 · 119 Inlägg

Det är nog från person till person.
Tror inte man kan säja att det finns något märke som är sämre en den andra.

Det fins bara ett riktigt bra bilmärke.
gissa!!!
alminjo SLK
6 februari 2007 · 610 Inlägg

Trabant?

Dirq
6 februari 2007 · 305 Inlägg

Kan ni inte dra igång en sån där "Jätte Rolig" diskustion där saab åkare skricker att volvo är sämst och ford folk skriver att toyota inte är något att ha så blir forums ansvariga jätte glada.
Regler är dock att man inte får ha vättiga argument, bara: "jag kör det så det andra är skit"

Saab 9-5 2,3ltt "Banbilen" (1998)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
6 februari 2007 · 5 753 Inlägg

jag tror att de för de mesta bara är en smaksak, tur och otur med bilarna, tror inte nått märke är just nå bättre än nån annat, handlar bara om tur och otur tror ja men sen så kan man ju tycka utseendet spelar roll men de är väll en annan sak?

Senast redigerat av volvo_glenne (6 februari 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Brådhis * Voff voff *
6 februari 2007 · 10 288 Inlägg

Saab-Lancia bilarna var inte mycket att hurra för faktiskt...

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/
Volvo V70 D3 "Hemlig XIII" (2012)
Aerodynamik ...
6 februari 2007 · 7 120 Inlägg

Brådhis skrev:
Saab-Lancia bilarna var inte mycket att hurra för faktiskt...

//Brådhis

Förvånad man blir att en som kör volvo säger nåt sånt.
Men jag säger nog Kia.

dbjanoz
6 februari 2007 · 1 785 Inlägg

Måste vara mercedes på 70-talet med det stora märket på huven som kunde brytas av! Sämsta MÄRKET Hahaha.....

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
JeyKay Allvetande uppfinnare
6 februari 2007 · 377 Inlägg

hmm, kan nog ingen här på garaget avgöra:P men jag vet iaf att största fiaskot någonsin iaf ekonomiskt sett var Edsel.. dom är värde en hel del nu trots allt

Arbete är en mycket viktig sak, därför ser vi till att spara lite till morgondagen.
http://www.youtube.com/watch?v=li4Yfmkurl0 lyssna, egenproducerad låt..
Sharky
6 februari 2007 · 10 287 Inlägg

Ett alternativ kan vara han som uppfann fyrhjulsdriften på tidigt 1900-tal men hade glömt det där med diffar. Alla fyra hjulen drev lika mycket - alltid. Svårstyrd var bara förnamnet. Inte undra på att märket gick i KK pronto.

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Brådhis * Voff voff *
7 februari 2007 · 10 288 Inlägg

Aerodynamik skrev:

Brådhis skrev:
Saab-Lancia bilarna var inte mycket att hurra för faktiskt...

//Brådhis

Förvånad man blir att en som kör volvo säger nåt sånt.
Men jag säger nog Kia.

Observera skillnaden mellan Saab-Lancia och Saab...! Eller du kanske anser det vara samma märke och kvalitet?! ;-)

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/
Volvo V70 D3 "Hemlig XIII" (2012)
xorox_88 Smack that ass!!
7 februari 2007 · 2 953 Inlägg

ja jag tycker att Ford är sämsta bilmärket fast gillar mustangen å tudor å dom man bygger hotrodar av

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
tobi
7 februari 2007 · 562 Inlägg

smart? yikes skulle iaf aldrig vilja åka i en sådan bil

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
mr-bear
7 februari 2007 · 10 Inlägg

Mercedes -96 med dåligt rostskydd?

falloutboy
7 februari 2007 · 1 723 Inlägg

xorox_88 skrev:
ja jag tycker att Ford är sämsta bilmärket fast gillar mustangen å tudor å dom man bygger hotrodar av

USA-Ford känns som bättre kvalitet än de bilar vi har i Europa. Iaf tidigare bilarna.

Founder
7 februari 2007 · 1 414 Inlägg

Brådhis skrev:

Aerodynamik skrev:

Brådhis skrev:
Saab-Lancia bilarna var inte mycket att hurra för faktiskt...

//Brådhis

Förvånad man blir att en som kör volvo säger nåt sånt.
Men jag säger nog Kia.

Observera skillnaden mellan Saab-Lancia och Saab...! Eller du kanske anser det vara samma märke och kvalitet?! ;-)

//Brådhis

Saab Lancia 600 är ingen SAAB!! Den saken är säker, det är en Lancia Delta som Saab har hjälpt till med lite... bland annat ökat på rostskyddet.

Men med tanke på att den utsågs till årets bil 1980 och att den blev en försäljningsframgång jämfört med tidigare modeller och att bilen vann VM-Rallyt 6 år i rad bevisar ju att det inte va någon skit bil direkt för sin tid... wink

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
Mäki Långsam Perfektionist
7 februari 2007 · 4 800 Inlägg

Sharky skrev:
Ett alternativ kan vara han som uppfann fyrhjulsdriften på tidigt 1900-tal men hade glömt det där med diffar. Alla fyra hjulen drev lika mycket - alltid. Svårstyrd var bara förnamnet. Inte undra på att märket gick i KK pronto.

/Göran

I högre farter gick det väl bra å svänga bara inget gick sönder? wink har för mig jag såg något om den på discovery smile

Men måste hålla med en annan talare i tråden. SMART. Kul att krocka med den

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
7 februari 2007 · 5 753 Inlägg

jag skrev mitt inägg på förra sidan för att slippa folk som hänger upp sig på vad man tycker men nu när folk börjar nämna olika bil märken så måste ja säga att jag tycker volvo är absolut sämsta märket.. har haft nåra stycken så jag har lite erfarenhet, dom är ful, tråkig, slö, dålig komfort, jävlas hela tiden osv osv, men jag brukar säga att volvo 850 och uppåt kan ja tänka mig att ha men alldrig en 240, 740 eller nåra sånna gammla skit volvos för dom beskrev jag ju tidigare i de här inlägget, men dom fordar jag/vi har haft har bara gått å gått å inte änns jävlas hälften av vad volvona har gjort(bland annat därför jag är ford nörd)... de va vad jag tyckte smile hoppas ingen volvo raggare blir sur bara för att jag skriver som jag tycker smile

Senast redigerat av volvo_glenne (7 februari 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Volvoz84 "Ijenkligen"
7 februari 2007 · 786 Inlägg

volvo_glenne skrev:
jag skrev mitt inägg på förra sidan för att slippa folk som hänger upp sig på vad man tycker men nu när folk börjar nämna olika bil märken så måste ja säga att jag tycker volvo är absolut sämsta märket.. har haft nåra stycken så jag har lite erfarenhet, dom är ful, tråkig, slö, dålig komfort, jävlas hela tiden osv osv, men jag brukar säga att volvo 850 och uppåt kan ja tänka mig att ha men alldrig en 240, 740 eller nåra sånna gammla skit volvos för dom beskrev jag ju tidigare i de här inlägget, men dom fordar jag/vi har haft har bara gått å gått å inte änns jävlas hälften av vad volvona har gjort(bland annat därför jag är ford nörd)... de va vad jag tyckte smile hoppas ingen volvo raggare blir sur bara för att jag skriver som jag tycker smile

jaha.. jag tänker ju exakt tvärtom. ska man ha en bil som alltid fungerar så är det ju 240 eller 740. sen att dom är så förbannat fula(original iaf) är ju en annan sak ;P däremot har jag aldrig varit med om en bil som krånglar lika mycket som ford sierra.
mvh

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang