7262
Sök

Jadu...va hände igentligen?

Rörpulare
1 453 Inlägg
7 februari 2007
Trådstartare

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
7 februari 2007
Typiskt hjärnsläpp?! yikes

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

747 Inlägg
7 februari 2007
Jävla kärring...

Älgahäng Räjsing Club

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
7 februari 2007
*Ti hi* ....... snacka om hjärn släppppppp .....

http://img.aftonbladet.se/malmo/0701/31/garage438.jpg

vissa ska ej ha körkort ...... tydligen ....

//Sam The Man

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

Giftig
419 Inlägg
7 februari 2007
Håller helt med ovantående

lonewolf-holm skrev:
vissa ska ej ha körkort ...... tydligen ....

//Sam The Man

Om hon inte hade tryckt plattan i mattan så hade den kanske inte skenat tongue

LTJD

873 Inlägg
7 februari 2007
En kvinna i Staffanstorp Tiffany Persson då?
lyckades med konststycket att köra in i fyra garagedörrar när (HON, kanske?) tappade kontrollen över Volvon.

När kvinnan i Staffanstorp skulle backa in i sitt garage skenade bilen av okänd anledning iväg. kvinnans högerfot är huvudmisstänkt
Med full fart bakåt backade Volvon kvinnan rakt igenom garagets tegelvägg som demolerades. Som i Top Gear!
Synd att hon inte körde en liten Hyiindaaay eller någon annan kärring bil istället för pansarvagn. Då hade kanske garaget stått kvar istället för bilen.

I ren förskräckelse körde kvinnan framåt Ja... för det var inte i ren idioti då?
och råkade då krocka med garagelängan mitt emot. Bäst att komma så långt som möjligt från brotsplatsen tänkte hon... Tyvärr hade hon även glömt bort hur man svänger.
Totalt ska fyra garagedörrar ha förstörts. De fem dörrarna på Volvon var dock intakta.

Ingen kom till skada vid olyckan och kvinnan visade sig vara spiknykter. Men misstänks vara mentalt handikappad.

Så här rör sig tankarna i mitt huvud när jag läser tidningen.
Därför stiger jag upp en timme tidigt varje morgon för att hinna läsa klart. smile

Don't get mad, get even.

terazzi
7 februari 2007
Sandman skrev:
lyckades med konststycket att köra in i fyra garagedörrar när (HON, kanske?) tappade kontrollen över Volvon.

När kvinnan i Staffanstorp skulle backa in i sitt garage skenade bilen av okänd anledning iväg. kvinnans högerfot är huvudmisstänkt
Med full fart bakåt backade Volvon kvinnan rakt igenom garagets tegelvägg som demolerades. Som i Top Gear!
Synd att hon inte körde en liten Hyiindaaay eller någon annan kärring bil istället för pansarvagn. Då hade kanske garaget stått kvar istället för bilen.

I ren förskräckelse körde kvinnan framåt Ja... för det var inte i ren idioti då?
och råkade då krocka med garagelängan mitt emot. Bäst att komma så långt som möjligt från brotsplatsen tänkte hon... Tyvärr hade hon även glömt bort hur man svänger.
Totalt ska fyra garagedörrar ha förstörts. De fem dörrarna på Volvon var dock intakta.

Ingen kom till skada vid olyckan och kvinnan visade sig vara spiknykter. Men misstänks vara mentalt handikappad.

Därför stiger jag upp en timme tidigt varje morgon för att hinna läsa klart. smile

hahaha klockrent o håller med wink

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
7 februari 2007
förstår inte hur personer som inte kan backa kan ha körkort.. jag vet flera st..

Bmw osv..

3 113 Inlägg
7 februari 2007
det krävs mycket för att lyckats i överhuvudtaget

Semper Fi

Student
232 Inlägg
7 februari 2007
det är väll så enkelt att gasviern har fasnat, så fick hon panik och tänkte inte på att stänga av bilen istället för att åka vidare.

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...

Busdriver
389 Inlägg
7 februari 2007
Intressant att hon ändå lyckats koppla ur och lägga i 1an i all "panik" jävla äpple! big_smile

Student
232 Inlägg
7 februari 2007
vadå om du hade backat sönder garaget skulel itne du försöka köar fram bilen då?

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...

Busdriver
389 Inlägg
873 Inlägg
7 februari 2007
Edman skrev:
Intressant att hon ändå lyckats koppla ur och lägga i 1an i all "panik" jävla äpple! big_smile

Precis.

Framför allt om det nu var bilen det var fel på och den har fastnatt på högt varvtal.
Ofta att en sådan kass förare lyckas med det då.

Jag vet faktiskt om stunder då gasen hakat upp sig och folk backat in i saker.
Men om de kolliderar med saker brukar det ske så fort att det säger "dunk", det blir stop och eftersom växel ligger i dör motorn.

Det här ägget har ju helt klart "kört" bilen bak, genom väggen, frikopplat, lagt i ettans växel och bränt vidare flera meter in i nästa garage rad.

Jo... skyll på bilen bara.

Don't get mad, get even.

Student
232 Inlägg
7 februari 2007
äpple det var ett skojigt utryck
Senast redigerat av Tore (7 februari 2007)

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...

draminbil.nu
1 382 Inlägg
7 februari 2007
Typiskt att du hann före!! Tänkte göra exakt samma grejen wink

Sandman skrev:

Busdriver
389 Inlägg
7 februari 2007
Tore skrev:
äpple det var ett skojigt utryck

big_smile

tore skrev:
Precis.

Framför allt om det nu var bilen det var fel på och den har fastnatt på högt varvtal.
Ofta att en sådan kass förare lyckas med det då.

Jag vet faktiskt om stunder då gasen hakat upp sig och folk backat in i saker.
Men om de kolliderar med saker brukar det ske så fort att det säger "dunk", det blir stop och eftersom växel ligger i dör motorn.

Det här ägget har ju helt klart "kört" bilen bak, genom väggen, frikopplat, lagt i ettans växel och bränt vidare flera meter in i nästa garage rad.

Jo... skyll på bilen bara.

haha ja, denna kärring måste ha gått "postal" helt enkelt, lessnat på alla gnällande garageportar och efter år av trackaserier gett sig fan på att hämnas.

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
7 februari 2007
Sandman skrev "Så här rör sig tankarna i mitt huvud när jag läser tidningen.
Därför stiger jag upp en timme tidigt varje morgon för att hinna läsa klart."

Hahaha! Jodu, jag kan tänka mig att du får fylla i en hel del i många artiklar då! Vi journalister jobbar lika hårt med att fila bort massor så det inte blir för långt! big_smile
Dessvärre är det sällan så roliga eller dråpliga saker som ska bort, det är oftast rätt trista och torra fraser som putsas för att bli korta och koncisa. smile

// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

873 Inlägg
7 februari 2007
*skrattar*

Okej.
Kul att det roade.
Tänkte att folk mest skulle tänka att jag var en dryg jävel faktiskt.

Men jag tänker verkligen så, kommenterar allt jag läser och finner underförstådda meningar i det..
En artikel är ju alltid färgad av skribenten och i det här fallet tyckte jag det sken lång väg att han tyckte föraren var pantad.

Ska nog ta och göra "En dag i mitt liv." och lägga in tankemonologer.
Fungerade för John Malkovich tongue

Don't get mad, get even.

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
9 februari 2007
tror inte hon ska ha körkrot wink

Sök