7600
Sök

Minneslucka? ;) på stereon dock...

1 010 Inlägg
7 februari 2007
Trådstartare
Köpte en DEH-3900MP till min vectra (96a) i helgen....men jag har ett problem, när jag sparar radiostationen på snabbknapparna så funkar det fin fint tills det att jag stänger av den. Sen när jag sätter på den igen är stationerna inte sparade...då är det som om den är nollställd.

Har jag missat nått???
Senast redigerat av JockeT (7 februari 2007)

1 004 Inlägg
7 februari 2007
JockeT skrev:
Köpte en DEH-3900MP till min vectra (96a) i helgen....men jag har ett problem, när jag sparar radiostationen på snabbknapparna så funkar det fin fint tills det att jag stänger av den. Sen när jag sätter på den igen är stationerna inte sparade...då är det som om den är nollställd.

Har jag missat nått???

har du fått minnes kabeln på en fast plus?

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"

1 010 Inlägg
7 februari 2007
Trådstartare
minneskabeln???

Ska väll räcka med iso-kontakten??

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
7 februari 2007
Ja men den är kanske inte helt rätt och tyska bilar brukar vara "mindre rätt"... Prova att bygla de 2 pluskablarna så ska du se att den funkar, gör det de så får du byta plats på kablarna i kontakten för bara trycka i en kabel är bara för att testa...

1 010 Inlägg
7 februari 2007
Trådstartare
tack för snabba svar! Ska ut å testa nu..återkommer med resultatet

1 010 Inlägg
7 februari 2007
Trådstartare
Jippi!

asså ja e så grymt nöjd me pioneer! De har fan tänkt på allt!

Fick me en adapter från iso till nån minivariant som går in till stereo och på denna adapter va alla kablar dragna direkt från honan till hanen...alla utom röd och gul!!!
Dessa var skarvade på mitten med rundstift...så de va bara att plugga ut och byta...inga svårigheter! Sweeet!

tack för all hjälp! Nu funkar den fin fint!

Sök