Daft Punk - Aerodynamic = skön låt:) Ison & Fille - Haffa = rätt skön bas Lil' Kim Ft. Mr. Cheeks - The Jump Off = säger bara fyfan:D London MC - London Style = skön låt\ Ludacris - Blueberry Yum Yum (feat_sleepy_brown)= får allt att vibrera maxi priest - murder she wrote = skit låt men soft bas:P Mike Jones N Ying Yang Twins - I needa Bad Bitch = basar bra:P eastclubbers - ALL SYSTEMS GO ! (vs. DJ Muh)= eastclubbers låtar finns på www.eastclubbers.com gratis Ottomix electric flying = rätt skön men lite enformig Ri-Fa - Inkörsport = haha Jean Michel Jarre - Teo & Tea = skön som fan basar rätt så bra kolla http://www.garaget.org/video/xo9r5oczq73k
Janet Jackson - Go Deep = Riktigt skön bas låt i mitt tycke iaf Prodigy - Diesel Power Pras feat. Busta Rhymes & Mya - Ghetto Superstar MDS - Earthquake MDS - Crazy headbanger Ludacris - Act A Fool Dj Billy E - Beats 4 My Van 666 - To The Maxx Everlast - Lonely Road Everlast - The Warning Everlast - Two Pieces Of Drama DJ Magic Mike - Make The Car Go Boom D4L - Shake Dat Laffy Taffy T-Röd - Jag Är En Tönt Som Spelar Cs
Caramell - Vad heter du Bassrockerz - Lektion 1 Bassrockerz Italo Mix Trancequility-Turn up the bass (original version edit) Peaches-Dumbom (freestylerz rmx edit) Secondtunez - Jag Går I Säng Med Min Lärare
Tankat hem nästan alla låtar ni skrivit här:) En del med mycket skön bas i Roligt att detta är en sån populär tråd:) Så troligtvis har många andra användning för den? / Viktor
Det är grymt med bas i den låten men jag klarar fan inte att få tag på ett enda exemplar av den låten som inte har usel kvalitet! Bara skrålar.. Finns det ex som låter bra av den egentligen?
Att träna och skita i kosten är som att köpa ölen och se på när nån annan dricker upp dem ...Du får inte den effekt du betalat för
Det är grymt med bas i den låten men jag klarar fan inte att få tag på ett enda exemplar av den låten som inte har usel kvalitet! Bara skrålar.. Finns det ex som låter bra av den egentligen?