Äääh.. vi tar och lägger upp en liten hjälplista här

1. Innan du registrerar är det praktiskt att läsa igenom Beskrivningen utav spelet.
2. Om du inte gör detta innan du registerar går det att läsa mer utförlig info sedan genom att gå in på "Baren" och sedan "Forum" i den vänstra kolumnen.
3. Registrering är gratis, mailet lägger sig sedan under
skräppost!4. När du väl är inne, och läst all info som finns att läsa så tar du rekommenderingsvis och införskaffar dig en pistol då det är det bästa vapnet med så lite cash.
5. Gå med i gänget "Rapidfire", detta gör du genom att gå in på "gäng" sedan trycka "joina gäng" och skriva in "Rapidfire" och lösen "apa".
6. Såfort ni blivit antagna så tar ni och går in på "uppdrag" inne i gängläget, där tar ni och markerar att ni vill vara med att göra gängstötar. Gängstötarna avgör jag (Rassel) när de ska utföras, pengarna delar upp jämt mellan alla medlemmarna. Desto fler gangsters som är med i gänget desto grövre uppdrag

Allmän info:
Respekten ökar genom att man gör "stötar", du kan själv se när din respekt ökat genom att det kommer upp pluppar under respektmätarn uppe i hörnet.
I början rekommenderas man att välja ifall du inte vill åka in i fängelse direkt.
För att slippa fängelse ska du inte göra stötar då snuten är i farten.
Hamnar du i fängelse så kan du inte göra någonting annat än att sitta och vänta.
När du väl gått upp i respekt så kan man börja med fightclub, denna ökar på dina stats och även respekten. Denna ligger under "Pimpar".
Förlorar du vid en fight så rekommenderar jag dig att gå till "sjukhus" som ligger under "staden" för att återfå fullt liv

Gänget:
Gängstötar kommer göras oftare när ni har blivit bättre.
Skriver Inlägg i "Inläggsboken" inne i gängläget.. förväntar mig att få svar

Är det något ni undrar så bara dra iväg ett mail, svarar såfort som är möjligt

Tror det va allt

MVH Falk