har den där snabbaste kommer inte ihåg va den heter nu.. trimmad me allt som går:D
mm det har jag me men förlorar hela tiden? vsrför?
okej.. hmm man kanske kan göra mer me bilarna på nått sätt då? ja kan inte kolla nu iaf.. ligger på operationsbordet i 22 timmar till:) ja fick stryk när ja skulle spöa skiten ur en som döda en polare:D
har den där snabbaste kommer inte ihåg va den heter nu.. trimmad me allt som går:D
mm det har jag me men förlorar hela tiden? vsrför?
okej.. hmm man kanske kan göra mer me bilarna på nått sätt då? ja kan inte kolla nu iaf.. ligger på operationsbordet i 22 timmar till:) ja fick stryk när ja skulle spöa skiten ur en som döda en polare:D
hehe okay hårda bud själv hamnar man i finkan hela tiden hehe
själv har man 5 timmar och 14 min kvar på operationsbordet men å andra sidan har man ett eget företag, en kiosk, en knarkfabrik å en hooker som fixar lite stålar till en
Dont take life too serious, you'll never escape it alive anyway.
Bättre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan.
själv har man 5 timmar och 14 min kvar på operationsbordet men å andra sidan har man ett eget företag, en kiosk, en knarkfabrik å en hooker som fixar lite stålar till en
Själv så e man i princip lensad på cash
låna lite från gänget då om ja inte minns fel ska de finns lite drygt 8mille i kassaskåpet.. ä ja tillbaka i rapidfire btw? råka lämna de igår när ja tryckte rumt lite grann..