Bilder: Det här mötte mig efter en sväng på stan igår

KarlNilsson Örebroare i exil
19 februari 2007 · 970 Inlägg

Kan hålla med om att hade jag tagit den/de på bar gärning hade dom fått det hett om öronen... Har fått skadorna dokumenterade av chefen idag och har talat med försäkringsbolaget. Verkar som det blir hellack på bilen. Eller ja, allt utom backspeglarna. Får väl skicka en smörgåstårta upp till deras huvudkontor så kanske dom också blir nymålade. Så som det verkar nu kommer det lösa sig väldigt smärtfritt. Kommer lämna in bilen på mitt eget jobb, så det blir jag själv som kommer plocka ner bilen och även fixa iordning småbulor och sånt som kanske finns innan lack. Fick även reducerad självrisk eftersom det rör sig om skadegörelse, tack för det säger jag!

Hej FRA!
TobLju Fartglad
19 februari 2007 · 336 Inlägg

Jonni skrev:
Har länge funderat på att införskaffa ett basebollträ som jag kan ha i bilen..

Jag trodde det var standard idag... roll


Sorgligt det som har hänt iaf, tur med försäkringen!

Power without Quattro is useless!
Audi S4 "Galne Gunnar" (1992)
Pan
19 februari 2007 ·

Gött att det löste sig så bra smile Vet i fan vad jag skulle göra om någon repade min bil. Skulle nog få köra på dom eller nått klen som man är kan man ju inte ge någon spö precis tongue

TobLju Fartglad
19 februari 2007 · 336 Inlägg

Pan skrev:
Gött att det löste sig så bra smile Vet i fan vad jag skulle göra om någon repade min bil. Skulle nog få köra på dom eller nått klen som man är kan man ju inte ge någon spö precis tongue

Med basebollträ behöver man inte vara stark eller bra på att vifta med armarna, sikta mot knävecket (stava?) bara. smile

Senast redigerat av TobLju (19 februari 2007)

Power without Quattro is useless!
Audi S4 "Galne Gunnar" (1992)
Cobicon
19 februari 2007 · 179 Inlägg

Undra om man kan takmontera denna? hmm

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9c/Gatling_Minigun.jpg/800px-Gatling_Minigun.jpg

"En kameleont, har den samma färg som sig själv?"
viper0 Elektriker
19 februari 2007 · 169 Inlägg

inga problem att takmontera minigunen, sem måste den vara fjärrstyrd.

tråkigt att med din bil, är själv lite oroad över min beach buggy, om jag lyckas få ut den till våren, har hört att dom är väldigt stölbegärliga.

Saab_girl C70 byggande djurvårdare
19 februari 2007 · 545 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Två pers i den här tråden har råkat ut för det och båda kör snygga Saabar.
Kan det vara avundsjuka volvo raggare mån tro? yikes

haha kan  va såwink ska ja hålla min borta me andra ord,, hahaha

Två ord räcker, SAAB knäcker
Urkas Kräsen grafiker
20 februari 2007 · 1 775 Inlägg

Najs att du får hela bilen omlackerad. Kommer dom lacka om bilen i samma färg eller får du välja själv? För isf känns det nästan värt att få bilen nycklad ju. big_smile

Whine whine!
KarlNilsson Örebroare i exil
20 februari 2007 · 970 Inlägg

Blir samma färg. Visst pungar jag ut med pengar så dom lackar dörrgångar, motorrum o dyl så går de ju o ändra färg. Men känner att jag inte riktigt har råd med det. Dessutom gillar jag färgen jag har nu, så ett färgbyte känns bara onödigt smile

Hej FRA!
newkie
20 februari 2007 · 250 Inlägg

Det skjuts fan för lite...

------------------------------------------------------
ICQ: 15322608 MSN: Newkiepc@hotmail.com
Porsche 944 Turbo "951" (1989)
Saab_girl C70 byggande djurvårdare
20 februari 2007 · 545 Inlägg

newkie skrev:
Det skjuts fan för lite...

hur menar du då?wink

Två ord räcker, SAAB knäcker
pippaaN
20 februari 2007 · 987 Inlägg

Varför gör man något sånt där? Vad får man ut av det liksom? jävla NÖTTER! Tur att det löste sig så bra iallafall! smile

i like it load
twin_cam Smålänning
20 februari 2007 · 7 877 Inlägg

Kul att höra att det löste sig med försäkringen.

Ang. minigunen så får man köpa en bil med taklucka tongue

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
loudness
20 februari 2007 · 4 554 Inlägg

ja hade nog först blitt bra förbannad sen glad för en omlackning hade inte suttit fel på min bil;)

KarlNilsson Örebroare i exil
20 februari 2007 · 970 Inlägg

loudness skrev:
ja hade nog först blitt bra förbannad sen glad för en omlackning hade inte suttit fel på min bil;)

Då vet du ungefär hur jag känner mig smile Påbörjar nedmonteringen av bilen redan imorn, så kankse kanske kanske får jag iväg den till lackerarn redan på torsdag!

Hej FRA!
Turbo_Diezel
20 februari 2007 · 93 Inlägg

fyn fan vilka idioter.. har dom inge bättre för sig eller??!! ett skott i pannan borde dom få sig.. Skönt att allt löste sig för dig iaf... smile

Kettunen
20 februari 2007 ·

Silka jävla as

Sonnbring Opelfreak
20 februari 2007 · 431 Inlägg

om nog jort det på min bil, så hade han fått se blod...smile

"Egentligen borde alla köra Opel"
Opel Corsa A 1,8i 16v wide -90 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=87942
Opel Rekord D diesel -76 http://www.garaget.org/?car=53095
dusty Living in the fastlane
21 februari 2007 · 2 616 Inlägg

fan va ofta det är man läser och hör om sånthär sad jag blir så jävla förbannad

Shorty666
21 februari 2007 · 362 Inlägg

Usch! Lider me dej, men bra att de löser sej...   Egentilgen e d ju en j-a tur att man inte kommer på nån som ger sej på ens bil, då skulle man ju hamna i finkar rätt fort... sad

Ford Mustang "Sportsroof" (1970)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang