3787
Sök

Volvo 740 front vs. volvo 940 front

498 Inlägg
20 februari 2007
twin_cam skrev:
Hade förresten inte 740 efter 90 omgjort bakparti också? Bara en tanke.

De hade andra bakljus!

796 Inlägg
20 februari 2007
Jag tycker 90ans front av 740n är mycket snyggare än den gamla ORIGINAL iaf. sen om man får lacka listen under ljusen.. Klämma dit ett par rejäla extralysen så ser dom så jädra fina ut. Bara o låta fantasin flöda så kan det bli riktigt bra. Och 960 framlysena äger ju så jädra mycket, om det är dom där lite lägre ni menar.. tycker dom är skit fräscha men ändå big_smile .

Det var mina åsikter tack för ordet smile /RONNE

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

1 112 Inlägg
20 februari 2007
Trådstartare
lelleal skrev:
740 ÄR EN RULLANDE FLYTTKARTONG i VILKET FALL SOM HELST tongue

Exakt vad hade detta med ämnet å göra! det var inget som någon här var intresserad av å höra! Som sagt! ingen jälva pajkastning

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

9 Inlägg
20 februari 2007
Den sk. 940 fronten borde egentligen kallas 760 front då den dök upp först på dessa bilar -88..

498 Inlägg
20 februari 2007
Salamander skrev:
Den sk. 940 fronten borde egentligen kallas 760 front då den dök upp först på dessa bilar -88..

Mja, där finns ju skillnader, bla huven och strålkastarglasen!
(men jag förstår vad du menar!)

1 150 Inlägg
20 februari 2007
black_ravenlord skrev:
lelleal skrev:

Exakt vad hade detta med ämnet å göra! det var inget som någon här var intresserad av å höra! Som sagt! ingen jälva pajkastning

ne ja tala bar om saningen en gång för alla big_smile

Meister
6 763 Inlägg
20 februari 2007
lelleal skrev:
black_ravenlord skrev:
lelleal skrev:

Måste ju säga att det är en jävligt bra flyttkartong.

796 Inlägg
21 februari 2007
camaro67 skrev:
lelleal skrev:
black_ravenlord skrev:

Måste ju säga att det är en jävligt bra flyttkartong.

bättre att han hyr en lastbil om han ska flytta kan ju bli några vändor om han ska ta allt i en 744

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

1 112 Inlägg
22 februari 2007
Trådstartare
lelleal skrev:
black_ravenlord skrev:
lelleal skrev:

Jag förstår om du e avis att det e så många som åker fina volvo bilar men du behöver inte uttrycka din sorg på det sättet här på forumet!! Hör me grannen där hemma om du kan få gråta på hans axel eller nåt! det hjälper nog!!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

Smålänning
7 887 Inlägg
23 februari 2007
lelleal skrev:
black_ravenlord skrev:
lelleal skrev:

Men en blanksvart välvårdad 744 med turbogrill och tre stora extraljus, och tonade bakrutor så är det en rätt så snygg flyttkartong också big_smile

Ja, jag gillar 740! trots att jag kör saab!

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Sök