2478
Sök

.

Vw trimmare
2 995 Inlägg
25 februari 2007
Hertigen skrev:
MeloveGolf skrev:
hmmm Aerodynamik har kollat på 2fast 2furios för många gångenr det är därifrån det kommer med "Skyline äger allt världens snabbast fetaste grymmaste bil" om inte jag minns fel har dom inga större effekter från start?
men det är bara att inse att en skyline tar sig aldrig förbi en tex supersnake (mustang)
eller 528Hemi med 610 horsepower/650 ft-lb torque ORGINAL UTAN överladd....

"When you're looking for power, there is no substitute for cubic inches."

bara för att vara nyfiken vad för bil köper man med en 526 hemi orginal,

allt det dära är ju crate motorer som inte sitter i orginalbilar från början,

och att jämnföra en orginalskyline med supersnake är väl inte rättvisst

jämnför istället med en 500hk nizmo skyline som piskar supersnaken rätt fram och i kurvor, för trots allt så finns det ju kurvor i sverige tongue

nizmo vs supersnake? 500hk Vs 750Hk? i kurvorna äter den naturligtvis supersnaken tongue å andra sidan är super snakens chassi nästan 50 år gammalt wink

526 hemi fanns som tilläg på speciella rebuilds av gt-500e vet inte om man ska räkna det som orginal men det blir ju en ny "Bil" som reggas....

http://videos.streetfire.net/search/jee … c7ae9a.htm

Jeep vs mazda wink

Gorgilus addictus
4 773 Inlägg
25 februari 2007
MeloveGolf : Den jeep:en gick sjukt bra ju xD....Sick man! xD

Allt för den där jävla hatten!

543 Inlägg
26 februari 2007
jimmy1977 skrev:
men slutsatsen får så för dig. . .
(vem van GT serien i Sverige,
Henrik Roos & Magnus Walinder ja i en Viper)
vart tog då alla andra snabba svängbilar vägen,
jo samma väg men dom kom långt efter!!!

Krya på dig så ska du få åka V8 med mig till sommaren!! wink

Höllu, jag vill också åka mä!

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

DRIVER @ HWR.se
621 Inlägg
27 februari 2007
Snoppen skrev:
jimmy1977 skrev:

mmm, jag håller oftast till i Västerås, har du vägarna förbi så hör av dig. . .

alltid kul att ha någon med när det ska ritas ringar smile

- V8 - 4 ever . . .

Good Girl Gone Bad
607 Inlägg
27 februari 2007
Herregud vilket tjaffs här har vart big_smile Alla tycker olika så kommer det alltid vara.

http://www.youtube.com/watch?v=c7YSY4WW … mp;search=
http://www.saleen.com/saleen_s7_main.htm

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad

DRIVER @ HWR.se
621 Inlägg
27 februari 2007
Sjodin_ skrev:
Herregud vilket tjaffs här har vart big_smile Alla tycker olika så kommer det alltid vara.

http://www.youtube.com/watch?v=c7YSY4WW … mp;search=
http://www.saleen.com/saleen_s7_main.htm

De 8an går inte heller av för hacker!!

Nice! med lite skönsjungande film på nattkvisten wink

- V8 - 4 ever . . .

Gödseldräng
4 529 Inlägg
27 februari 2007
Aerodynamik skrev:
Vafan jag kan väl inte allt om de där gamla skrutt bilarna big_smile
V8 låter förjävligt ju. usch.
raka 6:or med turbo is the shit smile

V8 not a turbo shit its real POWER

Gödseldräng
4 529 Inlägg
27 februari 2007
nån som var på street racet i jönköping ??

var där alla skyline drog ju förstås alla trimmade volvos och sådant krafs men näe man hörde att v8orna kom så var dom ju nästan imål innan japsen hunnit starta tongue

gummit på jänkarnas däck pressades ut ca 5cm utanför fälgen när dom drog iväg och då är det lite power i bilen

skyline och visa andra japs bilar går mycket bra men mot en jänkare med en redig v8a har dom ingen chans dubbelt så mycket vrid i en v8a än en lite 6a

ha det bra

543 Inlägg
27 februari 2007
jimmy1977 skrev:
Snoppen skrev:
jimmy1977 skrev:

mmm, jag håller oftast till i Västerås, har du vägarna förbi så hör av dig. . .

alltid kul att ha någon med när det ska ritas ringar smile

Haha, garanterat att jag gör det smile Givmildt av dig, älskar doften av bränt gummi i sommarsolen wink

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

7 120 Inlägg
27 februari 2007
Trådstartare
Team-Adolfsson skrev:
Aerodynamik skrev:
Vafan jag kan väl inte allt om de där gamla skrutt bilarna big_smile
V8 låter förjävligt ju. usch.
raka 6:or med turbo is the shit smile

V8 not a turbo shit its real POWER

Och detta kommer från killen som vill ha en 200sx turbo. lol

Almännt tokig
481 Inlägg
27 februari 2007
nja nu räcker det med paj kastandet. men japsarna ligger bra till på hk per liter i alla fall
jankarna tar ju knappast ut 500 hk per liter eller hur ?

Inline sixes ist sie scheisse.......

7 120 Inlägg
27 februari 2007
Trådstartare
Vilket paj-kastande? Tycker tråden lyckats vara ganska seriös iallafall utan för mycket bråk big_smile

2 123 Inlägg
27 februari 2007
Team-Adolfsson skrev:
nån som var på street racet i jönköping ??

var där alla skyline drog ju förstås alla trimmade volvos och sådant krafs men näe man hörde att v8orna kom så var dom ju nästan imål innan japsen hunnit starta tongue

gummit på jänkarnas däck pressades ut ca 5cm utanför fälgen när dom drog iväg och då är det lite power i bilen

skyline och visa andra japs bilar går mycket bra men mot en jänkare med en redig v8a har dom ingen chans dubbelt så mycket vrid i en v8a än en lite 6a

ha det bra

Alltid lika gul att läsa dina inlägg : D

2 201 Inlägg
27 februari 2007
jag älskar v8, har själv ägt en camaro. japs mot jänke. det är ju två olika bilar. det beror på vad man gillar, o har råd med o kunskap.
jag älskar jänkar v8. med japsare är mycket bättre bilar än vad dom var på 80 talet. men alla förknippar en japsare med en gammla rostig tex honda från tidigt 80 tal. jänke eller japs- ja tack. alla snackar skit om japsare. jag lägger hellre 150000 på en skyline än vilken tysk som helst.

alla som gillar v8 o vill åka ringer jimmy. så jävla läckra bilar  big_smile
tur man är i västerås ofta    smile
Senast redigerat av peter_1976 (27 februari 2007)

132 Inlägg
27 februari 2007
Så länge min bil mullrar på tomgång är det lugnt för mig. smile Tycker inte om när det väser. Eller brölar heller för den delen, som alla Volvo-raggares bilar här i Kalmar gör efter att ha borrat hål i ljuddämparen i ett sista desperat försök att få lite uppmärksamhet. big_smile

Meister
6 763 Inlägg
27 februari 2007
Bojjan skrev:
Så länge min bil mullrar på tomgång är det lugnt för mig. smile Tycker inte om när det väser. Eller brölar heller för den delen, som alla Volvo-raggares bilar här i Kalmar gör efter att ha borrat hål i ljuddämparen i ett sista desperat försök att få lite uppmärksamhet. big_smile

Jo men visst är det ballt! Haha, så man kan gråta...

Men det finns ju anledning till varför det går V8 på stripen. Håller bra och går att ta ur riktigt mycke effekt om man vill. Ska man snacka ljud så är det smallblock och kompressor som gäller. Varvilligt och högvarvigare än bigblock. Åka bana kan ni ju försöka åka ifrån Corvette C6 Z06. Åker ifrån Porschar som kostar betydlig mer! Så det är bara att ge upp disskusionen..

Fritids-designer
293 Inlägg
27 februari 2007
Aerodynamik skrev:
bla bla. Skylinen är mkt snyggare, har ett bättre ljud och drar mindre tongue
Dessutom så slog R33:an Chargern i filmen jag visade och det är det ända som räknas big_smile

Den gröna bilen i filmen du lade upp var INTE en Charger. Det var tydliga skillnader mellan den och Charger. Den gröna såg mer ut som en Dodge Demon eller möjligtvis en Nova av lite senare modell (70-tal).
Senast redigerat av Generalen (27 februari 2007)

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

Fritids-designer
293 Inlägg
27 februari 2007
Aerodynamik skrev:
LoFET skrev:
r33an gick gött men det var ingen charger det var ju typ en rx3 a eller nått med wankel.

Det står ju Charger?

Men den som skrivit den titlen har sett fel för att skriva att den bilen var en Charger var ett riktigt stolpskott. smile

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
741 Inlägg
27 februari 2007
All-motor 3rd gen RX7. 4-rotor 2.6 liter 500 whp. No turbo, no supercharger, no nitrous. Sub 10 second 1/4 mile. Turn up the volume

http://videos.rotarytuner.com/category/ … 4c8fe5.htm
Senast redigerat av Hertigen (27 februari 2007)

DRIVER @ HWR.se
621 Inlägg
27 februari 2007
peter_1976 skrev:
jag älskar v8, har själv ägt en camaro. japs mot jänke. det är ju två olika bilar. det beror på vad man gillar, o har råd med o kunskap.
jag älskar jänkar v8. med japsare är mycket bättre bilar än vad dom var på 80 talet. men alla förknippar en japsare med en gammla rostig tex honda från tidigt 80 tal. jänke eller japs- ja tack. alla snackar skit om japsare. jag lägger hellre 150000 på en skyline än vilken tysk som helst.

alla som gillar v8 o vill åka ringer jimmy. så jävla läckra bilar  big_smile
tur man är i västerås ofta    smile

smile Aaa å här är telefonnummret.. . . . . .hehehe
OK Peter hör av dig du åxå då smile Vilken gruppresa det kan bli !!!

- V8 - 4 ever . . .

Sök