Ja som rubriken säger.. Jag har en audi 1.8 t 98 som tappar ladd trycket eller rättare sagt den orkar inte ladda.. den laddade 1.3 förut och nu laddar den bara mellan 0.1-0.7 typ.. Den är trimmad så den ligger på 250 hk men den är bänkad med samma grejjer nu som då.. Den bara rycker och går fett och ibland känns det som om att den misständer med.. Svart ryker å slår eld kvastar ur avgasystemet..
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
lambda sonden då...kollat den..kanske är det så att turbon är slut med låter lite som det...Ta ut lite felkoder o se om det är nått så simpelt..kanske en tempgivare tex..
RäZeR Matte hittar rätt i år.
familjeräzer på heltid
kolla luftmassa mätaren. samt den givaren som känner av hur högt bilen är över havet, vet inte rikigt vad den heter, har en polare med samma motor som oss, han tappade laddtrycket och bytte den givaren, den är svart och i storlek som en tändsticksask typ
lambda sonden då...kollat den..kanske är det så att turbon är slut med låter lite som det...Ta ut lite felkoder o se om det är nått så simpelt..kanske en tempgivare tex..
Ja den har ja inte kollat än.. Men den går ju bra ibland med fullt ladd tryck..
kolla luftmassa mätaren. samt den givaren som känner av hur högt bilen är över havet, vet inte rikigt vad den heter, har en polare med samma motor som oss, han tappade laddtrycket och bytte den givaren, den är svart och i storlek som en tändsticksask typ
Vart sitter den då?? Vet inte ens om jag har någon sådan.. Har aldrig hört talas om det..