Vad tycker ni om Volvo 740

NorrmaN_Racing Olofström , Blekinge
11 mars 2007 · 211 Inlägg

Vad tycker ni om Volvo 740? Personligen tycker jag att det är den fulaste bilen som har gjorts och ännu fulare blir den när man "Stylar" den. Skriv gärna era åsikter.

Nissan Cherry Turbo "Sleeper" (1985)
g60Racing
11 mars 2007 · 76 Inlägg

plåtcontainer på 4 hjul!

Granholm Dude
11 mars 2007 · 197 Inlägg

smaken är ju som baken.. rund och fylld med konkelbär... tycker inte 740 är snygga... men golf är ju inte snygga nånstans heller... onödig jävla tråd...

Senast redigerat av Granholm (11 mars 2007)

Ät aldrig snö som blivit gul!
Volvo 945 Turbo "Sleepern" (1995)
Tega Yrkesförare
11 mars 2007 · 1 073 Inlägg

En bil som slår dom flesta på fingrarna vad gäller miltal, ålder, reservdelar mm.

Tänk vad en bil på 25 år bara går och går och går....

Merclone Leg. Spådam
11 mars 2007 · 816 Inlägg

Helt okej bil med mycket potential till att bli ruggigt snygga. Men som tidigare talare så måttligt onödig tråd...

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
beemern .......
11 mars 2007 · 2 655 Inlägg

tycker volvo över huvve taget är bara skit. förutom den ända snygga modellen, 945 turbo. men allt annat suger fett.

känner på mej att denna tråd kommer de bli mycke tjaffs på tongue

GlennFranzen Franzén
11 mars 2007 · 11 Inlägg

Med mycket jobb går allt! smile

*** Martin, du finns i mina tankar, för evigt! ***
Till minne av min käre bror, Martin Franzén 840303-050815
Volvo 740 "Franzen -Projekt BMW V10 S85B50" (1988)
Widowmaker
11 mars 2007 · 1 112 Inlägg

oohhh shit ännu en pajkastning!!!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
GurraG INGET ANNAT!!
11 mars 2007 · 1 725 Inlägg

gillar dom inte så mycke.. inte original iallafall... men det finns nog fan ingen bättre evighets maskin än 740.. finns ingen som kan ta ifrån den det.. och som snickarmartin säger.. med mycke jobb går allt och han är ett bra bevis på det.. gillar hans 740 mycke mer än golf kan jag ju säga.. den slår många bilar i hästlängder

Tuffhaggman
11 mars 2007 · 864 Inlägg

Snart borde det införas någon slags regel som förbjuder trådar av det här slaget...det finns folk som gillar 740 o det finns folk som inte gillar dom...jag tillhör de senare dock så undviker jag att gnälla o starta massa trådar på internet....skratta åt stylade 740:is med aluvinge när du dyker upp bakom en på vägarna men trådar av den här kallibern klarar sig nog alla utan....

Senast redigerat av Tuffhaggman (11 mars 2007)

Joakim_J Lastbilsmekaniker
11 mars 2007 · 328 Inlägg

volvo 740 är en jevla bonnakonteiner på hjul, VOLVO RÄJSING i framrutan och chromeade navkapslar med spinners...HAHAHAHAH så jävla FUL!!!!!

Gör det roliga först. Det tråkigare blir mindre tråkigt, när ingenting roligt väntar.
gltrickard Truckdriver
11 mars 2007 · 25 Inlägg

En bra bil har haft 3st och man ska inte klaga:)

Full gas spar tid!
GurraG INGET ANNAT!!
11 mars 2007 · 1 725 Inlägg

lite roligt att vissa som klagar inte ens har någon bil.. haha

lelleal
11 mars 2007 · 1 150 Inlägg

han som kom på den bilen måste haft ett fyrkatigt liv...rentusagt den ser förjävlig ut en riktig bonnlåda e de big_smile

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
mjukismagnus
11 mars 2007 · 470 Inlägg

Alla har ju olika smak Kan erkänna att jag tycker att 740 är helt okej bil har en själv!

Så skall man ju inte heller sticka under stolen med att Golf är Tjej Bil wink

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
Madhouse
11 mars 2007 · 1 079 Inlägg

Inget fel på 740, mkt pålitliga och med rätt portion tålamod och arbete så kan de blir riktigt fina.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
12 mars 2007 · 5 753 Inlägg

lelleal skrev:
han som kom på den bilen måste haft ett fyrkatigt liv...rentusagt den ser förjävlig ut en riktig bonnlåda e de big_smile

nej då han började bara på elektrolux och designade kylskåp istället..eller han kanske hade ett ganska fyrkantigt liv endå haha big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
xorox_88 Smack that ass!!
12 mars 2007 · 2 953 Inlägg

_Glenne_ skrev:

lelleal skrev:
han som kom på den bilen måste haft ett fyrkatigt liv...rentusagt den ser förjävlig ut en riktig bonnlåda e de big_smile

nej då han började bara på elektrolux och designade kylskåp istället..eller han kanske hade ett ganska fyrkantigt liv endå haha big_smile

den där börjar bli hyffsat ner tjatad glenn
de är ju inge fel på 740

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Team-Adolfsson Gödseldräng
12 mars 2007 · 4 529 Inlägg

ännu en som är avis på volvo verkar det som hmm

tycker det är så J***A störande när man ska se ner på alla andra bilar visst jag gillar ej volvo men det behöver man inte starta en dum tråd för bara ondöigt tjafs som kommer
håll dig till din lilla golf och knip igen K***en
tror dom som kör volvo tycker likadant om dig och skulle inte du bli sur om alla skrev att golf bara är skit osv osv volvo är en billig svenssons bil som dom flesta har som bil tillexempel till jobbet och på vintern det är dom bilarna mycket bra till men skulle inte ha den till finbil men ska själv skaffa mig en gammel volvo eller nån annan bil som jag ska ha på vinter fast jag inte gillar dom

så sluta skapa en massa iriterande skit

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
12 mars 2007 · 5 753 Inlägg

xorox_88 skrev:

_Glenne_ skrev:

lelleal skrev:
han som kom på den bilen måste haft ett fyrkatigt liv...rentusagt den ser förjävlig ut en riktig bonnlåda e de big_smile

nej då han började bara på elektrolux och designade kylskåp istället..eller han kanske hade ett ganska fyrkantigt liv endå haha big_smile

den där börjar bli hyffsat ner tjatad glenn
de är ju inge fel på 740

tycker personligen att de är ett stort fel på volvo... efter nåra stycken av erfarenhet och säg inte att de är för att jag körde så hårt med dom för även dom volvo bilar farsan har haft har jävlats mkt tycker jag.... så den som säger att jag är avis på volvo ska ju bara vara tyst eftersom jag har haft nåra stycken och farsan har haft nåra stycken så jag har fått mig en egen uppfattning om volvo... och skulle jag vara avis på volvo varför köpte jag inte en volvo för då när jag hade pengar och köpte sierran? wink


de är min uppfattning och är den nån som ska klaga på den så får ni göra de för jag tänker inte svara på nått eftersom jag inte tänker ge mig in på nån "pajkastning"

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang