4279
Sök

bilder: vi har visst bilgalningar här i sundsvall med

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 mars 2007
Trådstartare
satt och läste gårdagens tidning nyss och läste de här...så ja tog och skannade in de på datorn... vi har visst bil galningar här i sundsvall med

detta var med på första sidan
http://i17.tinypic.com/2n21q2s.jpg

och detta är själva artikeln eller vad de heter
http://i15.tinypic.com/2ntbq5f.jpg

jag bryr mig inte om dom gasar ifall dom är ensam efter vägen men köra så där när de verkar vara rätt mkt trafik som jag fattade de tycker jag är rätt idiotiskt men tidningen kan ju överdriva som vanligt, som dom flesta tidningar brukar göra.. så jag klagar inte eftersom jag är inte guds bästa barn själv, tyckte bara att de var lite intressant läsning smile
Senast redigerat av _Glenne_ (12 mars 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
12 mars 2007
allvarligt talat.. dom säger i artikeln att det kan inspirera andra förare.. varför är dom så dumma då och skriver vad filmen heter?? tro fan att folk vill kolla.. tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 mars 2007
Trådstartare
hehe joo de är klart folk vill kolla då.. jag ville men hittade inte filmen tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

2 953 Inlägg
12 mars 2007
hahahaha

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

9 108 Inlägg
12 mars 2007
Tycker inte man ska säga nåt innan man sett filmen, Enligt polis är det ju vansinnesfärd att ligga i 150 mitt i natten också. Dom har en tendens att överdriva lite smile

hittar den inte på Youtube, någon som har länk??

2 953 Inlägg
12 mars 2007
MilleN skrev:
Tycker inte man ska säga nåt innan man sett filmen, Enligt polis är det ju vansinnesfärd att ligga i 150 mitt i natten också. Dom har en tendens att överdriva lite smile

hittar den inte heller men jag hittade en börn film från sundsvall

http://www.youtube.com/watch?v=y_chfStzmq0

ska inte polisen försöka ta dom å ^^

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 mars 2007
Trådstartare
MilleN skrev:

joo dom har en tendens att överdriva... så jag dömer in dom som körde utan jag sa att de är idiotiskt att köra så fort när de är mkt trafik sen om dom gjorde de eller inte vet jag ju igentligen inte smile.. men jag tänker inte yttra mig förens jag sett filmen sen så är man väll inte guds bästa barn själv heller.. smile.. tyvärr så har jag ingen länk.. förmodligen så lär dom har tagit bort den eller vad tror ni? smile

DRIVER @ HWR.se
621 Inlägg
12 mars 2007
Vem har inte kört 240km/h som är bilintresserad ? ? ? :S

Jag undra bara!!

- V8 - 4 ever . . .

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 mars 2007
Trådstartare
Hurricane skrev:

Jag undra bara!!

jag har tongue menade bara att de var lite onödigt när det var mkt trafik..enligt tidningen men dom kan ju snacka skit oxå så jag dömer ingen.. smile

btw så är inte jag den som gnäller på folk som kör för fort osv eftersom man själv är sån som gör de rätt ofta.. tyckte bara de var lite intressant läsning oh därför jag postade de där smile
Senast redigerat av _Glenne_ (12 mars 2007)

Gödseldräng
4 529 Inlägg
12 mars 2007
_Glenne_ skrev:
Hurricane skrev:

Jag undra bara!!

jag har tongue menade bara att de var lite onödigt när det var mkt trafik..enligt tidningen men dom kan ju snacka skit oxå så jag dömer ingen.. smile

btw så är inte jag den som gnäller på folk som kör för fort osv eftersom man själv är sån som gör de rätt ofta.. tyckte bara de var lite intressant läsning oh därför jag postade de där smile

haha glenne de tog la några dagar tills du va uppe i 240 me sierran haha näe skojja tongue big_smile
själv har man ju toppat leksaks bilen en fiat 128a tongue 120 kmh på grusväg fy fan va rädd man va haha

2 911 Inlägg
12 mars 2007
Stjärnor utan hjärnor

607 Inlägg
12 mars 2007
Denna film är den tredje i ordningen och dom flesta vet nog vilka dom är här omkring men tror de kan bli svårt för polisen då filmen säkert är 2-3år gammal.

Har både tvåan och trean hemma finns ute på dc med mm

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 mars 2007
Trådstartare
Ckosworth skrev:
Denna film är den tredje i ordningen och dom flesta vet nog vilka dom är här omkring men tror de kan bli svårt för polisen då filmen säkert är 2-3år gammal.

Har både tvåan och trean hemma finns ute på dc med mm

då lär ju du ska skicka dom på msn till mig big_smile

Sök