då får det ju bensin i allafal kolla stiftet eller kicka som en galnig chocka. har själv en kina fiddy som är tfög startad ibland men om man kickar som e galning och chockar så startar den till slut!
då får det ju bensin i allafal kolla stiftet eller kicka som en galnig chocka. har själv en kina fiddy som är tfög startad ibland men om man kickar som e galning och chockar så startar den till slut!
okej,har ju dragstart på den ju,tkr att ja bara har stått och dragit hela tiden =S
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
testa sätt i stiftet å dra några gånger i startsnöret å sen ta ur stiftet å kolla om de blir blött. om inte, så e det garanterat huvudmunstycket i förgasaren eller någon kanal som e täpt om de blir de så kan du ha en läcka vid insug eller vid cylinderfot å i värsta fall kan den ha nypit.
köp en ny förgasare för 250 kr så går den lika bra som min sen;)hahha
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
jag har en speedy atv midi fyrhjuling, och min startade inte, bytte förgasare o tändspolen. men tillslut visade de sig att det blev vakum i tanken så jag borrade ett hål i tanklocket o sen dess har den funkat prima
jag har en speedy atv midi fyrhjuling, och min startade inte, bytte förgasare o tändspolen. men tillslut visade de sig att det blev vakum i tanken så jag borrade ett hål i tanklocket o sen dess har den funkat prima
kan de va så oxå?hmm undra om man skulle testa de först innan ja köper nåt
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Fick igång min kina fiddy idag, som vanligt var det bara ställa den i det varma rummet sedan ta ut den kicka chocka kicka chocka osv.... så startade den till slut. testa ställ in den om du har den ute
haha skämtar du eller? klart som korvbröd att den ska starta med det avgasröret! när man va ung och dum åkte man utan krök till och med ibland! dock inte så länge eftersom kolvringarna har en viss tendens att hälsa hem!