5200
Sök

3" system till audi s4

369 Inlägg
22 mars 2007
Trådstartare
tja!
Tänkte köpa ett 3"-kit från h2m racing: http://www.h2mracing.se/webbutik/produc … ts_id=2797

Sedan tänkte jag då sälja japsdämparen och sätta dit ett kromat rakt rör, då e frågan hur mycket kommer det att låta?

Avant för varje slant.

Beredare
561 Inlägg
22 mars 2007
turbos4 skrev:
tja!
Tänkte köpa ett 3"-kit från h2m racing: http://www.h2mracing.se/webbutik/produc … ts_id=2797

Sedan tänkte jag då sälja japsdämparen och sätta dit ett kromat rakt rör, då e frågan hur mycket kommer det att låta?

En hel del! Skönt ljud men i längden blev det väldigt irriterande... Saknade tystaden.... big_smile
Då tyckte jag att det var skönare att hör dumpen när den sa ngt... wink

Mvh Jonas

369 Inlägg
22 mars 2007
Trådstartare
hehe, får väl se hur länge jag orkar med tongue

Avant för varje slant.

Beredare
561 Inlägg
22 mars 2007
Hehe.... Jo som sagt.... Härligt ljud o det gör en hel del faktiskt! Man känner skillnad när man bytat. Bättre flås som sagt...
Kan me säga att passningen e ju inte riktigt 100 så lite pul blir de..

Ha de o lycka till!! smile

Mvh Jonas

369 Inlägg
22 mars 2007
Trådstartare
Men hur gjorde du, sålde du japsdämparen och satte dit bara ett rör lr hur var din lösning? (tackar big_smile)

Avant för varje slant.

Beredare
561 Inlägg
22 mars 2007
Har jouren så jag fick rycka ut.... 20mil blev de.... Piss sånt! Pengar iallafall! big_smile

Ne... Jag behöll japsdämparen... När man väl fick dit den såg det inte ut som en japs.... Grymt med 4,5" ut... wink

Mvh Jonas

Solfilmsmontör
950 Inlägg
22 mars 2007
Jag har 3" från turbon o bak de låter ganska fränt och tack vare att kupén är rätt så ljud isolerad så hörs de inte för jävligt när man kör.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

369 Inlägg
23 mars 2007
Trådstartare
Ok, aja då får ja sälja japsdämparen ( lite mer åengar trotts allt big_smile) och sedan sätta dit ett rostfritt rör, tror nog att d kommer bli rätt bra, bättre än de två små ärtrören nu tongue

Avant för varje slant.

Sök