Tjena jag har en volvo 460 - 94 å min fråga är vet nån vart man kan få tag på ett ersättningsrör till katen? håller på trixa lite med avgassystemet har tagit bort mitten burkarna samt bakre och satt ditt en japsdämpare men tänkte leka lite då min kat redan är pajj att sätta ett rakt rör iställe .. men de är ju fläns jäkel där. vet nån om de finns ett färdigt rör med fläns som funkar att ha som ersättningsrör.
Ha katten kvar, antar att den ändå är utbränd eftersom den inte funkar..(alltså inget motstånd) Om du blir stoppad av snuten och dom mot förmodan kollar under bilen så ser de ju iaf ut som du har katt..
Utan katt är de brott mot miljöbalken, va ja vet så ligger böterna en bit över 10 000 kr på de....
tjena tack för ditt svar.. de jag är ute efter är hur mycke ljudmässigt de blir om katen är borta..men de är första gången jag tänker på sånt ingrepp så de kanske inte lönar sig mullrar ju redan fint
Ja skulle behålla den som TurboAnders sa så är det 10.000:- i böter om polisen stoppar dig & märker det..Sen måste du under & sätta dit den till varje besiktning..
tjena tack för ditt svar.. de jag är ute efter är hur mycke ljudmässigt de blir om katen är borta..men de är första gången jag tänker på sånt ingrepp så de kanske inte lönar sig mullrar ju redan fint
Om kattens inamnäte redan är slut och förmodligen tomt(bortbränt) så ger de inte mer ljud av att sätta dit en kattersättare...