6733
Sök

Fel på motorns elektroniksystem

796 Inlägg
30 mars 2007
Trådstartare
står symbolen för som syns på instrumentpanelen. Är det Elektronik boxen jag ska byta då?

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

2 911 Inlägg
30 mars 2007
Du ska lämna in bilen till någon som vet vad dom pysslar med som kan felsöka den, så får du veta exakt vad det är.

Kan lika gärna vara kabeln som boxen(arna).

1 567 Inlägg
30 mars 2007
säkert din lamdasond som get sig är det det gul göna symbolen som ser ut som ett A

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

796 Inlägg
30 mars 2007
Trådstartare
940R skrev:
säkert din lamdasond som get sig är det det gul göna symbolen som ser ut som ett A

jajemen den symbolen är det. Efter 1 km ungefär då den troligtvis blivit varm. helt plötsligt så försvinner all effekt. och han går som en lus. Ligger man och lyssnar under så hör man typ ett pus från katten där lambda sonden går in sen viner det liksom om den. köper man lambdan ny eller beg? pris ca?

1 567 Inlägg
30 mars 2007
ronne skrev:
940R skrev:

jajemen den symbolen är det. Efter 1 km ungefär då den troligtvis blivit varm. helt plötsligt så försvinner all effekt. och han går som en lus. Ligger man och lyssnar under så hör man typ ett pus från katten där lambda sonden går in sen viner det liksom om den. köper man lambdan ny eller beg? pris ca?

Ok men då är det förmodligen lamdan..Köp en ny och  testa.Testa även att dra ut säkring nummer 1 och nolla ,Testa sedan igen att köra en sväng och se

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

796 Inlägg
30 mars 2007
Trådstartare
940R skrev:
ronne skrev:
940R skrev:

Ok men då är det förmodligen lamdan..Köp en ny och  testa.Testa även att dra ut säkring nummer 1 och nolla ,Testa sedan igen att köra en sväng och se

tackar för svaret:D ska genast iväg imorgon och inhandla en sådan.

Sök