vectra--power skrev:
Vilken skillnad du har gjort med bilen! Kommer bli superbra! Annars har jag hört att biltemas solfilm ska vara lätthanterlig konstigt nog. Lycka till!
Tackar

Jo men har oxå hört att den är bra. dock så brukar de blir dåligt efter ett tag

blir riktigt film på bilen tror jag..
Så blire fin fint

Tackar återigen!
Mvh Kim
sir_daniel Jo de har jag oxå hört.. men kommer trodligen bli de märket micro eller mekonomen säljer.. verkar vara fint märke och lättlagd

Mvh Kim
Rallyhalle Jo de är ju det, fick gå 1 timme tidigare idag eftersom jag inte orkade göra nå mer på mitt lackeringsjobb i skolan.. känner mig sliten och trött i hela kroppen

blir att vila lite ikväll så man orkar göra något i morrn..
Jo de va strålande väder i enköping med

men så kommer man hem till Uppsala och här har solen gått ner och målnigt när man kommit fram.. så inget gjort idag

(förutom va mefarsan och köptenytt batteri till syrrans bil och då köpte jag lite mer härdare till polyestern) men i morrn ska jag va me flickvännen och på Halva lördagen och hela söndagen blire förmodligen meckande och fixa bort soppa rörerna

Bra att du tycker så

hehe
Mvh Kim
kimmy89 Jo precis va jag oxå hört.. så får nog bli en lite dyrare film till mercan, måste ju vara fint något år

Tackar så mycket

Mvh Kim
nonamer Tackar och bockar

Jo de tycker jag med

´Mvh Kim
_Glenne_ Stämmer bra det, kommer förmodligen bli ett par "nya" rutor me posten, (inte lika repiga som mina) men det är inte säkert..
Men allt kommer ligga vid sidan av bilen när det träs på solfilm

Mvh Kim