Gjerdingen´s Mercedes Benz 190, w201 \\ Bilen såld vidare!

AntrE
14 april 2010 · 2 140 Inlägg

vill se fortsättning! big_smile

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
krutmats
14 april 2010 · 1 892 Inlägg

Vill också se meeeer!!    tongue

Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
10 juni 2010 · 4 190 Inlägg

TFkarlsson skrev:
Fortfarande fet bil! MEN, är det inte dags att sänka snart? smile

Hehe, Den är så låg att endast jag och en passargerare ifram och en ibak som max får väga 70kg, annars tar den i.. höjde asset lite då jag lessnade på det  och nu är den lagom enligt mig smile
Mvh Kim

Mer Kommer Krutmas och AntrE


Bilen står nu hemma igen och ska pillas med och åkas så klart.. har blivit en sen start men nu är vi igång, ska kolla över en broms som ligger något ann och så hade jag problem med motorn men det visade sig bara vara ett dött stift.. (Efter 200-300 mils körning) sad

Men men nu funkar den fint, så dax för en sommar tur snart.. men ska visa bildbevis att den är hemma igen och ska fixa till den och så ska ljudbygget i astolparna fortsätta smile

Vi hörs!

http://forumbilder.se/images/fe0201095307P8f99.jpg

Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
10 juni 2010 · 1 659 Inlägg

Bra, har väntat ett par månader nu smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mercedes_entusiast Skogshuggar och merca tokig
12 juni 2010 · 93 Inlägg

härligt å se att du är igång igen:) ser fram imot vad som komma skall:)..

Pertan the one!
-Det första en vis man tänker är det sista en dum jävel gör!
Celiquick
13 juni 2010 · 10 Inlägg

vart har du hittat en sån slang som passar till sportluftfilter?

Dubs I got Dubs!
13 juni 2010 · 2 423 Inlägg

Härligt, har oxå väntat smile

Lexus RX 300 "The Pursuit Of Perfection" (2000)
AntrE
15 juni 2010 · 2 140 Inlägg

äntligen!! wink

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
17 februari 2011 · 4 190 Inlägg

Haha, här har det varit dött.. vart inte mycket till åkande i sommras, vart till besiktningen och tillbaka, planer för att sälja pärlan snurrar runt då familj och bostad är nästa steg i livet smile

Men a stolparna är i prinsip klara, är lite mer finjobb på dem, men nu står den på vinteröfrvaring och förhoppnigs vis rullar den till sommaren igen och ska då lack konverteras och förmodligen få en ny ägare smile

Men kul att folk tagit sig tiden att läsa denna tråd jag gjort.. skulle vara kul att få denna spard och skickad till en själv som ett fint minne och skriva ut!

Roligt att fått feedback och mycket pepp! Kommer förhoppnigsvis endel bilder till sommaren smile

Mvh Kim

Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
16 maj 2011 · 4 190 Inlägg

Nu har Mercan gått vidare till en annan ägare! har haft min underbara tid med denna bil men nya projekt väntas! smile

Hoppas nu bara att nya ägaren sköter om pärlan!

Over and out!
// Gjerdingen

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang