Ska du ha typ som dom nya mercorna har lr?? Dom kör ju på ljus blå toning runt om? De hade nog blivit nice
Jag vet inte Fast det finns ju en djungel av toningar Men funderar på nåt sånt eller så får det bli en bara mörkrök toning, det ska inte va kol svart utan bara lite rökigt mörkt.. mvh kimpa
Ska du ha typ som dom nya mercorna har lr?? Dom kör ju på ljus blå toning runt om? De hade nog blivit nice
Jag vet inte Fast det finns ju en djungel av toningar Men funderar på nåt sånt eller så får det bli en bara mörkrök toning, det ska inte va kol svart utan bara lite rökigt mörkt.. mvh kimpa
En djungel å lite till tycker jag, orkar just nu inte bry mig om toning. De e för mycke å välja på Håller me dig, lagom mörkt ska de va. Annars blir de lite biltema-epa över de
Tja, va till skroten idag och letade efter lite grejer ida och det fanns 2 styckna 190or där och någon till mercedes av en annan modell.. Slutade med att jag pillat bort bakre handtagets "plupp" Bakom hantaget, den där pluppen sitter oxå ifram, fast i den är det nyckel hål i.. Och fick även tag på en täckbricka om någon fick för sig att böja av min stjärna på huven så finns det en i krom som kostar cirkus 129kr ny, fick allt för 20 kr Följde även med en fönsterlist från förardörren..
Så det vart väl en lyckad dag Men har oxå fixat en Takvinge från Stockholmcarstyling.se Mycket trevlig kille som äger detta och vill rekomendera!
Så nu kanske takförlängaren finns där nu när jag lackar bilen Mvh kimpa
Idag beställdes Takförlängaren från Stockholmcarstyling.se Kommer förhoppningsvis inom 2 veckor..
Annars har det inte hänt så mycket, ska sammla ihop grejerna til biken nu på fredag sen ska bilen köras till Enköping (Min skola) Där den ska lackas Hoppas bara nu på fint vädernu när vi ska köra mercan på släpkärran och att allt flyter på
kanske kan fixa nån fräsig bild med merca stjärna osv och köra samma som taxi bilar har med perforerad film?
Att de kan fixa en film me en mercedes stjärna på menar du?
Jo det skulle varit snyggt, men vill inte ha så mörktoning på mercan det är väl taxibilarnas?, påminner om epa traktorer Jag vill ha en toningsfilm som inte är så mörk, kanske typ 35% genomsläpp.. eller nåt sånt, någon här på gorg som har nån med ganska ljusa tononigar?.. mvh kimpa
Jag kör ljus toning runt om på min tic. Ta en kik där. Har haft poliser bredvid men de har inte sagt något men det beror väl lite på hur tjurig polisen är. Lycka till med projektet