tycker du ska ha svart! man måste ha ganska mycket annat blått för att det ska se bra ut med blått! Jag har ju allt i bilen blått från golvet upp till rutorna med undantag för mittkonsolen och instrumentbrädan så i den funkar det ju, men som sagt i ditt fall säger jag också svart!
Okej, jo det lutar åt svart nu Men en liten uppdate me någon bild kommer snart Hoppas att några är sugna? mvh kimpa
Tja, idag fick man bilderna från en kompis som fottade i skolan eftersom man inte har nån mobil (med kamera) därför den är på lagning.. Hoppas på att man får hem den snart
Men sen ska ju självklart det gå skitsegt att ladda över bilderna och polaren behövde gå så jag fick bara över någon bild.. men de viktigaste var att jag fick fotto på takvingen.. resten får man väl lägga in i morrn eller så..
Men nu får bilderna tala för dig själva
Grejerna som lackades i fredags.. Tak spoilern och Två "täckbrickor" till bak handtagen..
Här har ni takvingen Kommer dock att monteras senare eftersom bakrutan kommer behövas lyftas ut eftersom listen runt bakrutan som jag tog bort måste sitta på platts när rutan sätts fast..
Tyvär va det de ända bilderna jag kunde bjuda på nu.. men fler kommer, fottar lite i morrn själv tror jag
Fan va fint de blir Du verkar ha nåt som jag inte har, de kallas flyt Nää men de blir bra när de kommer på. Jobbigt att du måste lyfta ur rutan för att få dit listerna men de kommer nog bra
Fan va nice att den kommer hem snart, kan du jobba me den på helgerna också
Fan va fint de blir Du verkar ha nåt som jag inte har, de kallas flyt Nää men de blir bra när de kommer på. Jobbigt att du måste lyfta ur rutan för att få dit listerna men de kommer nog bra
/Jacob
Tackar jopp färgen flyter på bra haha Nä men du har bara lite otur.. den tiden kommer för mig med någon gång, får se när man fått hem bilen, lyckas väl repa hela jävla taket eller nåt..
Jo de är lite jobbigt men måste göras, får se om en bekant får göra det åt mig hehe
Japp, montera taklucka och så med Börja fixa till i skuffen och så
Du, kämpa på för du kan aldrig ge upp bara att kämpa vidare! mvh Kimpa
jag lova ju att läsa igenom tråden men måste erkänna att jag hoppa över några sidor haha! det var en lång tråd det här..
skönt att få allting lackat säkert sen har du det jobbiga och värsta över.
lycka till
Tackar
Hehe, gör nog alla Jo har legat ner lite tid på bilen och de är några sidor med kommentarer.. undrar va den längsta tråden är på för sid-tal här på gorg hehe
Jo det känns bra skönt, speciellt när det är ens första bil man lackar själv Jo det är ju bara de roliga kvar nu ju
Tackar och desamma! inget dåligt arbete du gör heller!
/Jacob
Tackar jopp färgen flyter på bra haha Nä men du har bara lite otur.. den tiden kommer för mig med någon gång, får se när man fått hem bilen, lyckas väl repa hela jävla taket eller nåt..
Jo de är lite jobbigt men måste göras, får se om en bekant får göra det åt mig hehe
Haha Nää, den tiden hoppas jag att du slipper
Okej, men då får du lite reducerat pris på arbetet dårå
Fixa i skuffen? De ser jag fram emot
Ge upp, aldrig i livet Blir bara lite lagom trött ibland
/Jacob
Haha Nää, den tiden hoppas jag att du slipper
Okej, men då får du lite reducerat pris på arbetet dårå
Fixa i skuffen? De ser jag fram emot
Ge upp, aldrig i livet Blir bara lite lagom trött ibland
/Jacob
Hehe, nja men alla träffar nog på den tiden någon gång i livet, hoppas bara jag gör det när mercan är klar hehe
Precis
Japp, istället för att ha plasten som är orginal ibak kommer jag byga upp med skivor på sidorna och så.. så baslådan kommer "byggas in ibak ska kanske ta och psa någon dag här framöver när jag knäppt lite kort
Tja alla! Idag fottades lite fotton Fick även ett paket Sen testmonterades vingen, ser dock lite mörk ut men det är därför detn ligger i en anna vinkel än taket och sidorna på bilen.. får se hur det ser ut i solljuset sen när den är nypolerad
Men titta och njut
Takspoilern
Takspoilern igen
Bakhandtagen och "brickorna" som lackade förra veckan
Snygga handtag?
Takvinge "dittryckt av ett finger
Snyggt dock ser den mörk ut.. men samma färg fast i en annan vinkel på takvingen så klart:P
The King Här ser man på bakluckan och vingen att de är mörka i olika vinklar..
Här är "tabben" borta Punktbättrad klarade mig från silver "fläckar som kan bli om man punktbättrar en metallic
Även gallret ner under vindrute torkaren fick lite ny färg
Dagens Paket Har fått köp feber, så om någon ar ett bra tips på billiga bilmattor är det varmt välkommet
Också fick man ju ett paket som hämtades från posten idag undrar va det kan vara?
Det va de 2 switsharna från realcar så där jag, har lite att göra sedan i några helger framöver nu bara att montera lite grejer
De va allt jag hade och bjuda på nu Hoppas det dög, blir polering till veckan sedan hemfärd
Kommentera på nu mvh kimpa
Har fått köp feber, så om någon ar ett bra tips på billiga bilmattor är det varmt välkommet
billiga mörka mattor finns (hör och häpna) på biltema för låga pengar
Hehe, man får kika in på biltema då kanske svänger förbi micro med på samma gång och hittar nåt fint hehe
HyperSonica
Tackar Den sitter som ett smäck på 190 modellerna, funderar på att tona rutorna 40% fast det får bli till sommaren då.. men bra sugen..
Den har en perfekt passform är en Reiger vinge.. Bara att köpa 1098 tror jag den går på om du inte ska ha en kipia i glasfiber fast då vet jag inte passformen mvh kimpa