1923
Sök

körskrivning vilka är det bästa programmen?

2 Inlägg
9 april 2007
Trådstartare
Hej vilka är de bästa programmen eller böcker för pluggandet?

498 Inlägg
9 april 2007
Använd den boken du får från körskolan, det räcker att du läser den för att klara uppskrivningen.
Jag hade "Du och jag i trafiken"

Vi hade en tråd om personer som kuggade en jäkla massa gånger och vi kom väl fram till att det var bäst att inte läsa förmycket på datorn.

1 231 Inlägg
9 april 2007
Jag körde bonniers. Känns lite töntigt ibland med det duger.

Mitt projekt: Evo III

136 Inlägg
9 april 2007
Behövs inga böcker, körde endast 'RoadQuiz' och klarade provet bra tongue

Peugeot 206 GTi -00 "TILL SALU!", Nissan 200sx s13 -92

terazzi
9 april 2007
Kan ju lätt säga böckerna, jag har inte klarat d än..
men nu sist när jag råpluggade inför testet så hade jag lärt mig typ 98% av min bok.. fick dock 51,men d e bara ta d igen!!

Testade med data programmen ett tag,men d gick inte lika bra av d.. o sen så läs boken, o kör sen situtionerna ute i trafiken så lär du dig varför reglerna finns och vad dem gör smile

9 108 Inlägg
9 april 2007
Tänk på att programmen ofta är enklare än riktiga provet, vet flera som satte över 60p på varenda dataprov men ändå inte klarar riktiga teorin wink

Det jag gjorde var att läsa igenom hela boken dagen innan uppskrivningen och antecknade lite saker som jag ansåg viktiga.. Sedan pluggade jag in anteckningarna.

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
9 april 2007
jag har mitt 3dje teoriprov den 17 april. hoppas jag fan klarar det! annars vet jag inte vad jag gör! tongue läser i boken, 2 första gångerna kuggade jag mest på trafikregler, och fick 51 varje gång  =/

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

1 231 Inlägg
9 april 2007
MadeByMe skrev:
jag har mitt 3dje teoriprov den 17 april. hoppas jag fan klarar det! annars vet jag inte vad jag gör! tongue läser i boken, 2 första gångerna kuggade jag mest på trafikregler, och fick 51 varje gång  =/

Är jävlig konstigt att alla som missar alltid får just 51 wink

Mitt projekt: Evo III

911 Inlägg
9 april 2007
körde hela bonniers dagen innan och fick 59p vid vv ! så jag rekomderar det programmet, försökte läsa men tyvärr så va inte läsning min grej, höll fan på å somna av att läsa 1 sida !

pic up the phone, wazzzaaa

124 Inlägg
9 april 2007
Jag körde mest olika små dataprogram och sen när man rättar kommer man ju ihåg de frågor man svarat fel på, det fastnar ganska bra. 2 dagar innan körde jag bonniers program. Jag läste också i boken ibland när jag inte hade något att göra. Jag fick 60p.

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
9 april 2007
Lone Star skrev:
MadeByMe skrev:

Är jävlig konstigt att alla som missar alltid får just 51 wink

tycker jag med.. alla brukar få mellan 49-51 dom som missar.. tongue

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

557 Inlägg
9 april 2007
läs boken minst en gång, sen kan du hålla på med program. Jag rekomenderar programet Körkortsfrågorna

//Jerry

2 Inlägg
9 april 2007
Trådstartare
jag förökte först läsa boken. men de funka inte tröttna ganska fort. sen satt jag och pressade igenom bonniers tills man kunde alla svaren innan man läst frågan, dagen innan provet fick jag ett program av en polare som heter trafikprov TEO. helt värdelöst, alla frågor va as lätta fick 65 nästan varje gång. jag torskade första provet på 49 poäng och sen satt jag med ett annat program i en vecka och fick 54 poäng nu i onsdags big_smile och då satt ja me samma program som heter bara teoriprov, funka as bra med bara det programmet fick jag 54, vet inte var man hittar programmet men skriv mig på Gb:n så kan jag nog skicka det
Senast redigerat av N00NE (10 april 2007)

Neerd
1 596 Inlägg
9 april 2007
här är ett jäävligt bra program!! "Trafikskolan.TEO.v2007"

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Sök