2916
Sök

Värdering av min bil?

1 567 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
Jag vill sälja bilen men kan inte bestämma mig för ett pris att sätta på den.

Kan ni ge mig eran pris vädering..

Bilen kommer säljas med allt förutom Nira sprutet och turbon.

Mvh Pontus
Senast redigerat av 940R (11 april 2007)

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
11 april 2007
lägg ut den för 39,999kr och var glad om du får 35?

Bmw osv..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
11 april 2007
http://www.blocket.se/li?q=940+ltt& … =1&fu=

Och stylad trimmad ökar (INTE) värdet. snarare tvärtom sälj fälgarna löst eller behåll dom.

Bmw osv..

1 567 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:

Ja mer lär man inte får för en gammal 940.Men det är med alla delar runt omkring som jag vill ha betalt för...Får förmodligen mer för det löst men enklast vore att hitta någon som vill ta över allt.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
11 april 2007
940R skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Ja mer lär man inte får för en gammal 940.Men det är med alla delar runt omkring som jag vill ha betalt för...Får förmodligen mer för det löst men enklast vore att hitta någon som vill ta över allt.

Jo det är klart men det blir nog extremt svårt att hitta en köpare som ser värdet i massa extra prylar på det. många tänker bara "sönderkruvad" när dom ser en trimmad volvo på blocket därför man inte kan vänta sig få så mkt jag tror nästan du skulle få mera om du återställde den till orginal skick.. fälgarna tycker jag du ska spara faktisgt har man en gång få tag på ett par sånna är det inget man gör av med.

Men som sagt gäller att hitta rätt köpare.. men ibland kan de vara skönt att bli av med kärran snabbt med så man har saken ur världen.

Bmw osv..

1 567 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:
940R skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Jo det är klart men det blir nog extremt svårt att hitta en köpare som ser värdet i massa extra prylar på det. många tänker bara "sönderkruvad" när dom ser en trimmad volvo på blocket därför man inte kan vänta sig få så mkt jag tror nästan du skulle få mera om du återställde den till orginal skick.. fälgarna tycker jag du ska spara faktisgt har man en gång få tag på ett par sånna är det inget man gör av med.

Men som sagt gäller att hitta rätt köpare.. men ibland kan de vara skönt att bli av med kärran snabbt med så man har saken ur världen.

Exat har funnits en fundering på det..Men jag är inte i nått behov av att sälja den på studs.Kan ha den något år till om det skall vara så.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
11 april 2007
Du får ragga lite köpare här på garaget och turbo performance club!

Önskar dig lycka till! smile

Bmw osv..

Sök