8101
Sök

Oljelösare?

140 Inlägg
12 april 2007
Trådstartare
Tja! Har lite grejer jag skulle vilja rengöra. Dom är smutsiga och oljiga. Jag undrar om det finns nån fin lösning man kan lägga dom i så att dom oljan och smutsen löses upp (eller iaf lossnar från delarna).

MVH Mattias

Sa du att jag sa nåt som du inte sa att jag sa?

Skaune
12 april 2007
Kan ju börja med nått så enkelt som avfettning, finns ju o få överallt!

2 122 Inlägg
12 april 2007
sputa på avbfettning sen slänger du in prylarna i diskmaskin med diskmedel så ska du se att dom är som nya sen, rekomenderas ej att använda den diskmaskinen i köket
Senast redigerat av Kirre (12 april 2007)

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

Skaune
12 april 2007
Kan ju använda Bärkleen oxå, ja de finns hur mycket som heslt!smile

140 Inlägg
12 april 2007
Trådstartare
Ska testa avfettning, hehe..tongue Tackar!

1 231 Inlägg
12 april 2007
Kirre skrev:
sputa på avbfettning sen slänger du in prylarna i diskmaskin med diskmedel så ska du se att dom är som nya sen, rekomenderas ej att använda den diskmaskinen i köket

´
Ja för en diskmaskin extra brukar man ju ha smile eller är det bara jag som inte har det?wink

Mitt projekt: Evo III

140 Inlägg
12 april 2007
Trådstartare
Lone Star skrev:
Kirre skrev:

´
Ja för en diskmaskin extra brukar man ju ha smile eller är det bara jag som inte har det?wink

Hehe....ne, jag har inte nån i reserv heller...tongue

2 122 Inlägg
12 april 2007
Lone Star skrev:
Kirre skrev:

´

hehe de är rätt lätt att få tag på eftersom en del byter ut när de fortfarande går

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

666 Inlägg
12 april 2007
kör altid me motortvätt på burk från typ okq8, det funkar skit bra, bara spraya på och vänta torka litta me en borste och sen spola av

4 554 Inlägg
12 april 2007
lägg dom i diesel så kan jag lova att släpper de inte då så hjälper inget:P

Sök