Har en sharan vr6-97 som jag måste byta drivremmen på.Alltså den remmen som driver acc.servo. Osv.Min fråga är hur byter man den smärtfria st utan att slå sönder bil f-n. Alla tips mottages.Gärna en utförlig beskrivning.Det ser riktigt trångt ut där rem fulingen sitter.Suck
Hahhahahahha det är inte svårt men J*vligt jobbigt, allt är så trångt, börja med att plocka isär allt skit som står i vägen, sedan blir det enklare, hatar sharan, världens sämsta bil, den och Alhambra!!!!!
usch jag bad en kompis byta på min vr6a för 3 flak öl jag tänkte göra de själv först men efter att spawnat lite så kom jag ganska snabbt fram till att det skulle bli väldigt pilligt och att jag förmodligen hade framkallat adhd så blev lättast att låta någon annan göra de
Ja fyy.Det där med vr6 är ju ok så länge skiten funkar . Men det är är ju så med alla bilar.Man kan ju undra om det är meningen att ens tänka tanken på ett mecka själv numera
Har en sharan vr6-97 som jag måste byta drivremmen på.Alltså den remmen som driver acc.servo. Osv.Min fråga är hur byter man den smärtfria st utan att slå sönder bil f-n. Alla tips mottages.Gärna en utförlig beskrivning.Det ser riktigt trångt ut där rem fulingen sitter.Suck
Tacksam för alla idéer //janne
hehe hur bra psyke har du? hur länge med motgångar klarar du innan du skrotar bilen? kan förmodligen jämföras med att knulla en mygga.