Fattas lite i uppsala län där. En tto209 om jag inte missminner mig silverguldig saab 9-5 kombi gamla modellen och sen en svart volvo xc70 regnr tto210 tror jag. Nån får väll rätta mig om jag har fel ang, regnummer.
finns, eller har funnits en mörkblå audi a4 avant (runt -00:a) i skåne, runt landskrona trakten. en vit v70 av den äldre modellen (855 karossen) o en v70 av den nya i lunda trakterna
saaben som är i hallands län finns inte i falkenberg utan i halmstad då jag har blivit stoppad av den några gånger med moppen så den finns i inte i falkenberg utan i halmstad...
Den lär ju behöva uppdateras ofta om den ska stämma. När vi var på studiebesök hos polisen i Halmstad så frågade vi om vi fick kolla civilbilarna o skriva upp regnumrena, det fick vi för dom sa att dom bytte bilar varannan vecka eller nåt sånt.
Den lär ju behöva uppdateras ofta om den ska stämma. När vi var på studiebesök hos polisen i Halmstad så frågade vi om vi fick kolla civilbilarna o skriva upp regnumrena, det fick vi för dom sa att dom bytte bilar varannan vecka eller nåt sånt.
Det stämmer då inte här uppe... Dom har haft samma bilar i flera år men nu har dom skaffat 2 nya... Så inte allt för ofta dom byter.(Här iaf)