Vad ska tjejer köra för bil?

Katten
23 augusti 2005 · 72 Inlägg

Tänkte väl rikta mig till killarna på detta forum nu, men visst får ni tjejer åxå svara...

Vad tycker ni att en tjej ska glida runt i?... Vad skulle ni vrida lite extra på huvudet åt?.. Å naturligtvis vad vill ni helst inte se en tjej köra?

Lite nyfiken bara....

Det är bättre att ta ut glädjen i förskott än att inte glädja sig alls...
Piggeknau
23 augusti 2005 · 36 Inlägg

Katten, Du ska helt klart köra Peugeot 206 wink lite småstylad. Det är min åsikt, vad du absolut inte ska köra, är ju volvo 240,740,940 etc. Du förstår wink

/ S

Subaru Impreza Wrx STi - Petter Solberg Edition
Honda Civic Type R - 03
Peugeot 206 - 99
Markus_C Kart & Mätningstekniker
23 augusti 2005 · 701 Inlägg

Det spelar väll ingen roll, bara hon som kör den är söt. Tycker själv att det bara ser ut som pappas lilla bortskämda flicka när någon tjej kommer körandes med pojkvännen på passagerarplatsen i någon cab.

Senast redigerat av Markus_C (24 augusti 2005)

Xoff Volvo tönt... =)
23 augusti 2005 · 2 344 Inlägg

en stylad Volvo från 700/900serien hade iaf fått mig att kolla väldigt mycket extra... smile

Volvo V70 T5 "Ajoli - Den odödliga" (1997)
spunk_totte VD / SPRINGPOJK
23 augusti 2005 · 605 Inlägg

Det beror helt på, hade en surfig tjej med skön inställning å soft utstrålning kommit glidande i en ferrari 360 modena spider, så hade nog min flickvän fått konkurans, Men snackar vi bilar i normala prisnivåer som skule få mig att vrida på huvudet, hm en extremt stylad cab, Eller en Porsche 911 80 talare, Tjejer skall ha röda eller svarta bilar, å dem skall alltid vara skinande rena! Volvo 1/2/3/4/7/8/9/S/V går fet bort men X funkar! Jag gillar brudar i suv:ar med surfbrädan på taket, ÅÅÅ alltså älskar jag en kvinnlig mig helt enkelt,

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!
Hummer H3 (2006)
nofearsy Bilbyggare
24 augusti 2005 · 225 Inlägg

"Ska" köra är väll fel ordval men jag höjer på ögonbrynen då de kommer en tjej i nästan vilken bil som hälst som är i bra skick och gärna seriöst stylad (inte plastad så att man inte vet vilket som e bak eller fram).
och som en tidigare person sa, mest passande färg är röd & svart men även silver är riktigt snyggt smile

....:::: |[ Volvo S800 GLT ]| ::::....
Skokloster here we come
Kimmen
24 augusti 2005 · 245 Inlägg

Min tjej (19år) köpte precis en Opel Omega 2,0 -88 i fint skick, ingen rostburk! Hon behövde dragkrok så det blev en Opel wink
Hon har haft Saab 99, Volvo 740, Oldsmobile kombi innan.

Pontiac Firebird Formula 400 -72
Volvo 940 SE 2,3 Ltt -97
Styrelsemedlem i Teddy Boys Car Club, Västerås
Feffy
24 augusti 2005 · 231 Inlägg

Markus_C skrev:
Det spelar väll ingen roll, bara hon som kör den är sött. Tycker själv att det bara ser ut som pappas lilla bortskämda flicka när någon tjej kommer körandes med pojkvännen på passagerarplatsen i någon cab.

Huu!! Så nu är det bara killar som ska köra sportbilar. mad

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul
andreasl
24 augusti 2005 · 391 Inlägg

en 206a   rc  n    eller nån cab

AudiDaark
24 augusti 2005 · 6 Inlägg

tjejer ska hålla sig till cykeln.. tongue nädå. kör vad ni vill bara ni kan hantera bilen!

Ett ord räcker: AUDI
Evildream Scania arbetare
25 augusti 2005 · 364 Inlägg

nog skulle det sitta fint om en tjej plockade upp mej med en ferarri!!!!!

Audiholic!
valkonen Bmw E36
25 augusti 2005 · 304 Inlägg

Katten: Kanske en Audi A4 skulle passa bra.

Evildream: Lite överdrivet?

Glennson
25 augusti 2005 · 13 Inlägg

Vackra flickor ska åka cab gärna 2 å 2 då skiter man ju i bilen:) Färgen ska gärna vara lite mörk. Med några fina fälgar!! Det får mig att titta ilf...



Jätte korta brudar ska inte åka orginal volvo 745 med sätet uppvevat till max:/ Urk
Eller suv bilar..

Its not the fart that kills its the smell!!
Black Knight
25 augusti 2005 · 711 Inlägg

En Lada eller en gammal Daihatsu bör de köra. Hur kul är det och försöka impa på en brud om åkre runt i en grymmare bil än dig? smile

Senast redigerat av Black Knight (25 augusti 2005)

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
JohnnyN Rutinerad medlem
25 augusti 2005 · 1 938 Inlägg

Det spelar egentligen ingen roll vad en tjej kör med för bil om hon är snygg wink

aeroblade
25 augusti 2005 · 1 Inlägg

självklart en Sabb 9-3 viggen cab eller coupe!(montecarlogul)

Feffy
27 augusti 2005 · 231 Inlägg

Usch vad iriterad och arg jag blir när man ser er säga att tjejen ska se bra ut m.m m.m. för att köra en viss bil. Det spelar väll ingen roll? Sen blir tjejer mer och mer bilintreserade vilket borde minska tankarna om att bara killar ska göra dom "grymma" billar. *MORR* på er!

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul
Echelon
27 augusti 2005 · 186 Inlägg

Min tjej vill ha en Viggen eller Aero årsmod 01-02, o det säger jag inte nej till wink dock är inte ekonomin där ännu =P Än så länge duger våran 9000 cs -96a (2.0i tongue)

Den största njutningen i livet är att gör det andra säger att man inte får göra
Volvo XC90 (2006)
Evildream Scania arbetare
27 augusti 2005 · 364 Inlägg

valkonen... nja kanske lite då...smile

Audiholic!
volvo850gle Volvo-Führer
27 augusti 2005 · 69 Inlägg

nånting krocksäkert och robust... en pansarvagn? wink

Jag kräver inte respekt. Jag kräver TOTAL UNDERKASTELSE!
(Jag kör ju faktiskt VOLVO!)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang