Den absolut slöaste bilen jag kört var när jag extra knäckte på en Verkstad och deras Service bil var en Vw Lt 31a Full smockad med verktyg , kompressor domkrafter mm mm mm
När man skulle köra på motorvägen så Fick man dra till varvstoppet på 2an 3an Sen kunde man peta i dom andra och Cruisa på dom högre växlarna i 90 hehe
Får man dra in lätta lastbilar har jag kört en '94 Renault Master med kapellflak lastad med 700 kilo borrstål till Malmö en gång. 90 hästars slö dieselfyra var mer eller mindre medvetslös över hallandsåsen. Låg och tuggade i 60 med alla andra, mycket större lastbilar innan jag kom upp.
Maxade 120 i baksuget från en tysk lastbil på E6an. Dock olastad. Varvade duktigt då...
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Mercedes 308D grabbar, mycket vass maskin de där! Ett ton överlast o lika mycket på släpet o sen är det bara o börja dra!
För er med lokalkännedom om linköping så gjorde min gamla sura Mercedes W124 140kmh när man höll totalt fullt från påfarten vid tekniska verken till infarten vid Tornby '
Vad har man mer åkt för bra vagnar? Kompisens firmabil, Berlingo Sugdiesel (typ 60 hk) gällde det ju att aldrig släppa gasen på, gick dock att plåga upp i 130
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
BMW 316 E36 ligger bra till, blev nästan frånåkt av långtradare i den. En Ford fiesta -79 ligger rätt bra till med, gjorde 110km/tim en BRA dag om man hade hemlängtan, nerförsbacke, va skitnödig o hade vinden i ryggen!
Provkör bilar dagligen då jag jobbar på allbilsverkstad..Här är mina nr 1 & 2: Nyare Honda Civic 1.2l tror jag det var! Blev nästan rädd Gammal Hymer Diesel Husbil automatare, växlar inte förens det inte går att varva mer & då smäller den i växlarna *booom*
Ascona 1977! Tokfräsch var den i guldfärg, men tokslö. Farsans 9000 150hk kändes då som en supersportbil i jämförelse, och det är ju knappast nån raket det heller.... Man kan spara massa pengar på att trimma om man bara lånar någon av alla slöa bilar i tråden. Ens egna bilar känns då plötsligt som Ferrari allihop!
Ascona 1977! Man kan spara massa pengar på att trimma om man bara lånar någon av alla slöa bilar i tråden. Ens egna bilar känns då plötsligt som Ferrari allihop!
d e så ja gör, min är jävligt slö... men sen när ja kört tjänstebilen pegga 307 miljöbil så är min bil världens raket!
VW Jetta diesel -81. Jag och en tjejkompis lånade till Hultan ett år, bara för att åka billigt. Och det var ändå lite festival-feeling att åka in i en rostig, nästan grönmetallic, riktigt ful liten bil med spräckta högtalare. Fan vad pinsamt det var när vi glömde ta sats i uppförsbackarna vid Jönköping och blev omkörda av X antal tradare med släp
I started out with nothing, and I still have most of it left!