Hur många pers har du åkt med samtidigt i en bil?

mtlca Zippin 40's
15 maj 2007 · 197 Inlägg

Haha tänkte starta en tråd om hur många du har suttit tillsammans med i en bil och åkt iväg?

Min histora är att jag va tvungen att va chaufför åt några fyllon här... Kom lite oväntat och dne enda bilen vi hade var en rutten gammal Volvo 360.

Vi fick in 2 i passagerarsätet, 4 i baksätet, 2 i skuffen + jag.. Alltså 9 pers
Helvete va de var trångt och volvon sjöng verkligen på sista versen vill jag lova....
0-100??? fick inte ens upp den i 50 knyck... tur att de va en sträcka på 2 kilometer mitt i natten iaf....

Hur många pers har du åkt med samtidigt i en bil?

"Dieselbilar drar minst bensin"
Merclone Leg. Spådam
15 maj 2007 · 816 Inlägg

74 stycken i en buss på väg till Tyrolen. Och två på pulka efter.

Lite mer seriöst får det bli 11 stycken i en Chrysler Voyager. Det är ju ändå inte så hemskt många med tanke på att det är en 7 sitsbil med hyffsat bagageutrymme.

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Slim_Kim Arbetssökande lokförare
15 maj 2007 · 170 Inlägg

Mitt rekord e nog åtta personer i en tredörrars golf 2, vi va fem pers i baksätet, två i passagerarsätet o så föraren. De va riktigt trångt, o de blev ju inte bättre av att vi höll på o lekte på en grusväg mitt i skogen, men jäklar så kul de va big_smile

To get old and wise, you have to be young and stupid!!
Frane
15 maj 2007 · 27 Inlägg

Jag fick va fyllechaffis efter elmia och då tryckte vi in oss 9 pers i en subaru impreza. Det va riktigt jävla trångt för alla utom mig:D

Diesel bilar drar minst bensin!
nadaclue Nattdrömmare
15 maj 2007 · 137 Inlägg

rekordet för mig e no.. få se.. 2 i frampass. 5 bak. o 3 i kofferten + jag som chaufför.. alltså 11st.. i en volvo 245 big_smile härlig fredakväll... tur att d finns alkohol o gott om plats wink

..:: mer vild än tam ::..
BMW 323 CI (2000)
JonasHalt
15 maj 2007 · 699 Inlägg

Skulle också skjutsa hem några fyllon... Var 2 i passagerarsätet 4 i baksätet å 3 i bagaget + jag med då... Totalt 10 alltså. Var i en 745..

När jag kört en bit kom snuten med en piketbuss å stannade mig!
Man blev ju lite nervös å så sad
Polisen kom fram å sa: Jasså, det e din tur å köra ikväll.
Jag svarade kort: Ja
Sen började han härja om hur lämpligt det var att vara så många i bilen...
Då svarade jag snabbt: Har lärt mig i trafikskolan att så länge alla bältesplattser i bilen e upptagna, så får man lasta in hur många som hällst smile
Då svarade han att det stämmde ju.. Sen sa han bara kör försiktigt, å jag åkte där ifrån smile

Bilgalen elektriker :)
Volvo 264 T5 "Reggad" (1975)
Matuniz Galning =)
15 maj 2007 · 96 Inlägg

vi satt 8 pers i en Nissan Micra.. 2 fram o 6st i baksätet big_smile   Tråååååångt!

Bubbaman Byfåne
15 maj 2007 · 368 Inlägg

Om inte jag minns helt fel var vi 18 eller 19 man i en VW Sharan. 2 fram, 5 i mitten, 5 bak, jag och några som satt på golvet.

Andreas 940 -utan 940
16 maj 2007 · 1 728 Inlägg

Jag har nog inte haft mer än fem fyllon i baksätet.

Robin_Calibra
16 maj 2007 · 66 Inlägg

smällde in 8 pers i min jetta ;smile

evilmaster
16 maj 2007 · 385 Inlägg

Skjutsade hem folk från en fest och det blev åtta pers i en Skoda Felicia..
Polisen stoppade oss och jag fick blåsa, dom sa inget om hur många vi var.. smile

Seat Toledo "2.0 GT 16v" (1995)
Skaune
16 maj 2007 ·

8 personer i en liten Hyoundai Atos! man lärde känna varandra lite bättre än innan! tongue

Tom Darth Vader
16 maj 2007 · 1 644 Inlägg

9 pers i en 740, det gick varken fort eller bekvämt kan jag säga tongue

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
ironhead volvoraggare
16 maj 2007 · 4 776 Inlägg

vi var fem pers i en bmw 328 inget konstigt me det tycker ni  men med en  motmor som är tjock som en elefant och vi två andra var smala som pinner då hehehe fan så trångt det var man fick ju rövskov av det

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
16 maj 2007 · 5 753 Inlägg

9 pers i en nissan micra för nått år sen när vi åkte med en polare...trångt? svar JAA!! tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
loffe007
16 maj 2007 · 905 Inlägg

JonasHalt skrev:
Skulle också skjutsa hem några fyllon... Var 2 i passagerarsätet 4 i baksätet å 3 i bagaget + jag med då... Totalt 10 alltså. Var i en 745..

När jag kört en bit kom snuten med en piketbuss å stannade mig!
Man blev ju lite nervös å så sad
Polisen kom fram å sa: Jasså, det e din tur å köra ikväll.
Jag svarade kort: Ja
Sen började han härja om hur lämpligt det var att vara så många i bilen...
Då svarade jag snabbt: Har lärt mig i trafikskolan att så länge alla bältesplattser i bilen e upptagna, så får man lasta in hur många som hällst smile
Då svarade han att det stämmde ju.. Sen sa han bara kör försiktigt, å jag åkte där ifrån smile

tänk på att det blev nya lagar förra sommaren. nu får man inte vara fler än bilen är registrerad för.

vet inte hur många vi var i en golf 2a en gång var väl 6-7 i baksätet och 2 i passagerar sätet bak skulle jag tro. (var lite på lyset)

LindeMan allt över 800kg och utan turbo e fjantigt
16 maj 2007 · 252 Inlägg

åkt 9 pers i golfen i ca 8mil grusväg, å då va den max sänkt, stenhård samt båge i den,

Dockan
16 maj 2007 · 733 Inlägg

efter att ha läst va alla andra hade så va inte 8 pers i en Bonneville så mkt... men de va iaf kul!

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Volvo Amazon Cab "Betty" (1964)
Dockan
16 maj 2007 · 733 Inlägg

_Glenne_ skrev:
9 pers i en nissan micra för nått år sen när vi åkte med en polare...trångt? svar JAA!! tongue

men de måste fortfarande ha varit lite gulligt va? tycker de låter lite halvgulligt annars.. 9 pers i en micra wink

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Volvo Amazon Cab "Betty" (1964)
MORT
16 maj 2007 · 137 Inlägg

Tio pers i en Mazda 323. smile

"Shackle-razzle-futzal-craz"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang