hehe din pappa leker i sandlådan=) men varför inte, hur kul som helst! men bara det inte blir för mycket blommor överallt utan en smakfull blanding men det blev fint med fågelbadetosv. blir bra men stackars din mamma som får rensa ogräs!
hehe din pappa leker i sandlådan=) men varför inte, hur kul som helst! men bara det inte blir för mycket blommor överallt utan en smakfull blanding men det blev fint med fågelbadetosv. blir bra men stackars din mamma som får rensa ogräs!
de e ju hon som vill bygga de så då får hon fixa de
Jävlar vilken jobb! Mamma är likadan, håller alltid på i trädgården & planterar & rensar & grejar. Hon har också fått för sig att lägga massa sten nu så det lär se likadant ut hos henne snart också hehe. Snyggt jobbat
Jag har sagt åt henne att nästa år kommer jag skicka in bilder på det till en trädgårdstidning men hon tycker inte att den är så märkvärdig hennes trädgård
Jag har sagt åt henne att nästa år kommer jag skicka in bilder på det till en trädgårdstidning men hon tycker inte att den är så märkvärdig hennes trädgård
Då får hon nog tänka om, för det är verkligen fint.
Hoppas bara hon har lagt sådan däringa filt vartannat skift på den runda stenmuren annars kommer allt vika sig till slut med tanke på vikten som blir. Men annars var det riktigt fint.. Tummen upp!!
Tycker det är rart att du uppmuntrar din mamma, och självklart ska du skicka bilder av trädgården till någon tidning. När hon jobbar så mycket med att skapa ett litet paradis som hela familjen säkert njuter av tycker jag det vore himla kul om hon fick uppmärksamhet för det också.
Själv slåss jag febrilt med min trädgård och försöker att alls hitta en form på den. Men vänder man ryggen till ett par dagar har den slitit sig loss igen och så är kirskålen på väg att invadera vinbären, åkervindan kastar sig över de nysådda ärtorna och smultronen kämpar mot brännässlorna... *puh*
Fast nu har jag försökt sätt ambitionen lägre - en plats att vila på, och ibland kan det vara vila att rensa ogräs också, för det tömmer skallen på ett bra sätt...