Idag har jag läcksökt i fem timmar, önskar inte min värsta ovän det krabbet. Men nu är det 99.98% tätt iallafall vid ~0.5kg.
Jag vill inte rekommendera någon annan att Maga sina tryckrör, och om man nu tvungen måste så använd en bra svets. Jag lånade en Kempi på en polares företag men tyvärr mådde den inte riktigt bra just då så det blev inte det resultat jag hoppats på, uppe på allt så hade jag bara flusstråd hemma då och det förvärrade saken ännu mer och därför har jag fått läcksöka som en idiot.
Nu är det stora röret klart som sagt, nu är det de lilla kvar men jag ska nog bygga om det, blev inte riktigt nöjd med utseendet på det även om det är bra flödesmässigt så kan det bli bättre.
Ska köpa glasfiberspackel och börja spackla det stora och sedan blir det en fin svart finisch på det.
Började också på avgaset, kom en bra bit på det tog tyvärr inga bilder på det men jag byggde om hela dragningen som JT har ifrån fabrik (idioter) nu ska det bara passas in riktigt, svårt när man ligger själv på ett golv. Min tanke är att låna en lyft och bygga avgaset när bilen är startad, får väl tåla lite mer avgaser

![http://xs224.xs.to/xs224/08065/lacksokt494.jpg]()