Sabaton- Metal crue Sabaton- panzer battalion Sabaton- primo victoria Amon amarth- Twilight of the thundergod Amon amarth- free will sacrifice Finntroll- trollhammaren Stratovarious- Phoenix Stratovarious- Eagleheart ZZ-top- legs ZZ-top- sharp dressed man ZZ-top- planet of women Iron maiden- the trooper Iron maiden- Be quick or be dead Pantera- cowboys from hell Hammerfall- renegade motörhead- Ace of spades Tom petty- Don´t come around here no more. Dire straits- Walk of life Iggy pop- wild one Credence clearwater revival- Down on the corner Kiss- heavens on fire
Förövrigt väldigt trevligt att se många här som lyssnar rock, metal, hårdrock etc etc
Fasen va trevligt att se dessa gamla goa namn i denna tråden (Darkthrone, immortal)! Kikade in här förut men då var de ju bara nå pöpfjöll (ja jag kör en del trance osv i bilen också...) så var länge sedan nu. Kul att se !.
Senast redigerat av Janken (19 maj 2010)
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Kom på en grej som kanske kan användas i denna tråden! Lägg upp en spellista på spotify så kan folk enkelt välja vad man gillar och ladda ner! Ett tips om detta är intressant! MVH
Ni som kör flera timmar i sträck om dagen skulle jag rekomendera att dra igång Dream Theater. Jäkligt skönt att lyssna på när man kör i timmar. Albumet Octavarium är mitt favorit album. länkar låten These Walls:
Eller så lägger alla upp sin musik i denna playlist så har alla en i sin spotify som uppdateras varje gång någon lägger in en ny låt. så behöver man inte läsa igenom hela alla 65 sidor för o se vad folk lyssnar på eller få tips