Nån som har tips på lite skön hiphop till bilen? Kan gärna ta emot tips som är skönt att gasa lite till också. Inget growlande dödsmetall eller sånt bara, absolut inte min stil.
Kan rekommendera running wild med airbourne iaf eller det mesta med airbourne faktiskt. Grymt band!
Hörde en låt i helgen å kan inte hitta den nån som kan hjälpa mig?? är en 8bitars låt med typ en pianoloop i början sen typ sär dom typ crazykick ett par ggr sen innan den droppar... tackar för låtnamn eller ledtrådar på vad ja ska söka på....
Hörde en låt i helgen å kan inte hitta den nån som kan hjälpa mig?? är en 8bitars låt med typ en pianoloop i början sen typ sär dom typ crazykick ett par ggr sen innan den droppar... tackar för låtnamn eller ledtrådar på vad ja ska söka på....
Någon som kan tipsa om någon/några låtar med mycket bas?
ett väldigt enkelt sätt är att söka på youtube typ "top ten bass songs" elr nåt sånt då brukar de mest bli hip hop o rap o sånt men dubstep ere bra bas rakt igenom på nästan alla låtar lite tips Aniki- Funkin Ass (remix) Rusko- Woo boost Cyberoptics-Pimpin (riktigt fet bas!) Enter Shikari- Juggernauts Blue Bear 39s True Tiger remix Chris Brown Busta Rhymes Lil wayne- prod by Break Bomb
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX