Oseriös bilstylingfirma?

Malmö Krille
19 september 2005 · 23 Inlägg

Hej är det någon här som har handlat något på Motorgaraget Speed Evolution AB? Hur har ni blivit behandlade?

Jag har Beställt och betalt grejer där för tre veckor sedan men inte sett röken av grejerna trots att dom säger att det är 3-10 dagars leveranstid! Dessutom är det helt omöjligt att få kontakt med dom. Har skickat e-mail, ringt på alla deras nummer men det är helt omöjligt!

Sharky
19 september 2005 · 10 287 Inlägg

Hur betalade du? Med kontokort? Gå i så fall till din bank och snacka med dom.

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
andreasl
19 september 2005 · 391 Inlägg

vad kan banken hjälpa han med ?   gör ett besök hos den dära firman

Jerry Reparatör
19 september 2005 · 306 Inlägg

Har handlat av dom och kommer inte göra det igen.
Tog nästan 6 veckor att få grejorna och när dom väl kom så skulle de hämtas ut mot postförskott trots att de var betalda i förskott.

Malmö Krille
19 september 2005 · 23 Inlägg

Vaddå? Blev du tvungen att betala två gånger? Försökte du få tag i dom per telefon och email? Lyckades du? Jag har ringt ca 30 gånger idag mellan 10.00-15.00 som är deras telefontid men aldrig kommit fram.

M1cha
19 september 2005 · 645 Inlägg

Bästa vore väl att gå dit (om du nu har någon adress) och fråga vad <censur> dem håller på med. Då får du säkert grejerna billigare också. wink

Toyota Scion xB "Skokartongen" (2004)
Toyota Supra MKIV Euro-spec 6spd "Vänsterstyrd" (1994)
Germax
19 september 2005 · 12 086 Inlägg

Låter som en skitföretag, låt så många ni kan få veta det! Ända sättet att få bort skiten. Så ingen köper av dem asså!tongue

andreasl
19 september 2005 · 391 Inlägg

ni som är drabbade,  sammla ihop er  och dra dit så ska ni se att det blir fart på dem

Malmö Krille
19 september 2005 · 23 Inlägg

Företaget är registrerat i Norrköping! Så för min del är det inte bara att dra ditt. Bor ju i Malmö...

Nordajn
22 september 2005 · 10 Inlägg

Ett tips, betala aldrig någon i förskott! Lita inte på någon dessa dagar.

Lindström Envis optimist
22 september 2005 · 454 Inlägg

Bara en tanke till de som driver denna sida... Kan man inte lägga upp ett sorts "register" där alla kan skriva om bra och dåliga företag de handlat av så kanske vi blir av med alla företag som blåser folk!

spunk_totte VD / SPRINGPOJK
22 september 2005 · 605 Inlägg

Smart Linn!!!

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!
Hummer H3 (2006)
pacco
22 september 2005 · 135 Inlägg

Beställde en front från G2styling som aldrig kommer. Skulle ta 2 dagar. Har gått en månad snart. Har som tur är inte betalt det ....

NIzmO Ollikkala Racing
22 september 2005 · 1 724 Inlägg

Nu är det ju tyvär så att motorgaraget här i Norrköping har gått i konkurs, vet inte riktigt hur man ska göra då men man borde kunna få tillbaka pengarna ändå.

- Time Attack -
Goffen Administratör
22 september 2005 · 2 974 Inlägg

Tyvär får man inte lägga ut namn på nätet/forum, jag har för mig att det finns nån lag mot det som ägaren av sidan måste följa för att slippa åtal. Har en firma gått i konkurs så får dom största fodringsägarna sitt först blire några pengar kvar "inte troligt" så delas dom ut bland dom mindre fodringsägarna.

En kopp av den svarta såsen...
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
volvo850gle Volvo-Führer
22 september 2005 · 69 Inlägg

man får kanske inte dela ut det på forum, men PM då?
om man vet vem som ägde det så kan man ju kolla ifall han finns på gulasidorna etc..

de jag handlar med i norrköping heter Underground car style eller nåt sånt, där erom jättechyssta smile har iofs bara köpt lite småskit där än så länge då men ändå smile

Jag kräver inte respekt. Jag kräver TOTAL UNDERKASTELSE!
(Jag kör ju faktiskt VOLVO!)
Daniel_1987
22 september 2005 · 27 Inlägg

Gör såhär. Köp grejorna montera själv. I alla fall går det ju inte så betala inte i förskott.

Kör inte mot rött!
pacco
23 september 2005 · 135 Inlägg

pacco skrev:
Beställde en front från G2styling som aldrig kommer. Skulle ta 2 dagar. Har gått en månad snart. Har som tur är inte betalt det ....

Fick den idag....sönder!

För dåligt emblasch (hur de nu stavas) så den har gått sönder upptill.
Repig som satan + att den är missformad.


Företaget går såklart inte att få tag i....blir galen.

Vad ska jag göra?

Posten skrev en skadeanmälan (ej till deras fördel) Har kopia på den hemma. Hon tyckte det va för j-vligt dåligt inslaget.

Malmö Krille
24 september 2005 · 23 Inlägg

Lustigt att du har fått din front om företaget har gått i konkurs som det har sagts här innan....

Holme
24 september 2005 · 1 417 Inlägg

Det var inte samma företag det handlade om, har jag för mig.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang