3206
Sök

Hur byter man stereo på en BMW 530 E34?

313 Inlägg
26 juni 2007
Trådstartare
#1
Hej,

har nyss köpt ny bil, allt var bra utom just stereon som inte verkar vilja ta mina cdskivor, det är hursom hällst orginalstereo från 94 så kasnke inte så konstigt.

Undrar hur man byter denna? På min gamla volvo var det bara att dra, men vågar itne fall den sitter med något.

Bilen är en BMW 530i med V8, karosseri: E34, kasnke är till någon hjälp?

Mycket tacksam för svar big_smile
Senast redigerat av mrdanjel (26 juni 2007)

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig

364 Inlägg
26 juni 2007
#2
Tjena:) jo det ska sitta som typ clips på sidorna så du får putta å dra typ tills du får loss den men är inte helt 100 MVH Daniel


Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 mars 2008
#3
Väcker en gammal tråd då jag har samma problem..

Har en E34 530 V8 (om det spelar nån roll) och har orginalstereon.
Det ser ut som att den är mycket större än en "vanlig" stereo.

Någon som bytt popmaskinen på en E34 och vet hur det funkar?
Vill inte börja riva i den innan man vet lite så man inte gör fel hmm

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 mars 2008
#5
camaro67 skrev:
Va de värt att lyfta en snart 1 år gammal tråd tongue

Antingen det eller skapa en identisk ny. Vet inte om detta va så mycket värre tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
14 mars 2008
#6
prova att fråga mrdanjel som startade tråden från början wink var ju ett tag sen, å han kanske har fått löst det! prova fråga honom!

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.


Sök