26 juni 2007
Trådstartare
Hej,
har nyss köpt ny bil, allt var bra utom just stereon som inte verkar vilja ta mina cdskivor, det är hursom hällst orginalstereo från 94 så kasnke inte så konstigt.
Undrar hur man byter denna? På min gamla volvo var det bara att dra, men vågar itne fall den sitter med något.
Bilen är en BMW 530i med V8, karosseri: E34, kasnke är till någon hjälp?
Mycket tacksam för svar

Senast redigerat av mrdanjel (26 juni 2007)
Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig