2836
Sök

hur många är singel på garaget ?

103 Inlägg
11 augusti 2008
Christian_84 skrev:
Ja jag är med singel och det är skönt men man saknar att ha någon att prata med och någon att mysa med....

Håller fullständigt med!!

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
11 augusti 2008
Tyvärr singel, börjar bli lite ensamt nu hmm

terazzi
11 augusti 2008
Tycker mest förhållande bara ger en problem,när du öppnar dig för nån e det som störst chans man blir sviken.... visst fungerar förhållandet så e d ju fine smile men annars e d ett RENT HELVETE för o säga det minsta!!

Fartdåre!
592 Inlägg
11 augusti 2008
Då var man singel igen!! Som ja sagt tidigare: Den äkta kärleken står i garaget o väntar!
Senast redigerat av ventohuan (11 augusti 2008)

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

Eliminator
1 441 Inlägg
11 augusti 2008
Gräset är alltid grönare på andra sidan, själv sambo sen ca 10 år trivs kanon,,, längtar inte tillbaka till singeltiden. Visst finns det fördelar både och, men ingetslår att krypa upp bakom och ligga sked när man vill *LOL*

/Tommy.

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
11 augusti 2008
Herre jösses! 167 sidor singlar, och här är en till. wink

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
11 augusti 2008
MrH skrev:
Herre jösses! 167 sidor singlar, och här är en till. wink

Det kommer och går, vissa här har anmält sig, fått napp men tappat fångsten och återvänt... tongue
Här i singeltråden är vi snälla, vi välkomnar åter de som varit och betat på andra sidan staketet! big_smile

4 299 Inlägg
11 augusti 2008
Här e en till, o har vart de dom senaste åren nu. O de suger ju verkligen tongue
Snart får de nog bli ändring på de wink

31 Inlägg
12 augusti 2008
- Älskling, kan vi inte börja kolla på hus? - jo visst.

nästa dag.
-jag har inte upplevt min ungdom, nog bättre vi gör slut.

tack för den brödrost!!!

förbannad?? ja.... lite smått

Clean is Mean

Bilbyggare och medmänniska
100 Inlägg
12 augusti 2008
.....efter 10 års förhållande

...så är jag singel.......hatar dom ensama kvällarna och nätterna.
På dagarna har jag iafl min älskade dotter.

Skönt att det är Vallåkra till helgen så jag får jobba med det hela helgen och koppla bort allt.

Så du tjej som är nyfiken av dig...jag finns i DNS Trading tältet......hihihi
En Dejt kanske??
Senast redigerat av Tobbe A (12 augusti 2008)

terazzi
14 augusti 2008
SINGEL IGEN yikes big_smile hahaha varför hittar man bara skit tjejer? tänker inte säga det e mitt fel lr så,jag är fan värsta kapet simple as that ;D haha big_smile
Men fick reda på exet va exakt likadan som exet innan,ljög massa så dumpade henne igår blir det nu big_smile
aja men börjar ju plugga snart,så blir en bra nystart där det går massa tjejer med smile weeehoooo...

963 Inlägg
14 augusti 2008
terazzi skrev:
SINGEL IGEN yikes big_smile hahaha varför hittar man bara skit tjejer? tänker inte säga det e mitt fel lr så,jag är fan värsta kapet simple as that ;D haha big_smile
Men fick reda på exet va exakt likadan som exet innan,ljög massa så dumpade henne igår blir det nu big_smile
aja men börjar ju plugga snart,så blir en bra nystart där det går massa tjejer med smile weeehoooo...

Du låter inte så ledsen iaf... tongue

terazzi
14 augusti 2008
TCG skrev:
terazzi skrev:

haha nej faktiskt inte wink börjar på en skola där det går 4tjejer/1 kille smile
Hade mina misstankar och aningar,bättre att dem va sanna än att d gick längre ju.. lr hur?
Förtjänar bättre så.. en sak har jag lärt mig,man ska LÄRA känna personen innan blir tillsammans med den wink tycker jag verkar vettigt.. har funkat innan så ;D

terazzi
14 augusti 2008
Kan ju hoppas på det big_smile och av dömma när man va på skolan och deras öppna hus så verkade dem tjejerna va vettiga med wink tack Jessica smile Ja jo jag tror på det med smile
Hoppas man kan skriva ur sig i denna tråden senare igen ^^ haha fan vad illa det lät smile
men less på och träffa falska tjejer... vart e alla vettiga o fina?

963 Inlägg
14 augusti 2008
terazzi skrev:
TCG skrev:
terazzi skrev:

haha nej faktiskt inte wink börjar på en skola där det går 4tjejer/1 kille smile
Hade mina misstankar och aningar,bättre att dem va sanna än att d gick längre ju.. lr hur?
Förtjänar bättre så.. en sak har jag lärt mig,man ska LÄRA känna personen innan blir tillsammans med den wink tycker jag verkar vettigt.. har funkat innan så ;D

PMa ansökningen till den skolan! wink

Lögner i förhållanden är en bra början till slutet...

terazzi
15 augusti 2008
hahaha vete fan hur jag ska formulera mig nu ^^
Men snackade med hennes bror nu o nu kanske det kan lösa sig smile snackade nyss med henne så ^^
återkommer med mer info senare..

187 Inlägg
15 augusti 2008
hmm har bilen annars så kör jag inte på något seriöst håller mig till regelbundna byten tongue

213 Inlägg
16 augusti 2008
singel här vettu sen hmm ungefär 8 mån tebax

No pain No game
Det värsta som kan hända är att sakerna går sönder. Gör om gör rätt!

1 024 Inlägg
16 augusti 2008
"tjejer å killar hur många är singel ?" försöker du hitta någon att ragga på  ; ) annars varför undrar man hur många som är singlar ?

Brum säger bilen.
394 Inlägg
16 augusti 2008
Inte bara singel.. Snygg oxå! Eller iallfall söt.. lite iallfall..

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)

Sök