2847
Sök

hur många är singel på garaget ?

654 Inlägg
6 maj 2008
Man är inte äldre än vad man gör sig till!smile

17 Inlägg
6 maj 2008
Blida skrev:
Man är inte äldre än vad man gör sig till!smile

Så sant så, och jag känner mig inte en da äldre en 20..hehe  big_smile

Girls go fast
893 Inlägg
6 maj 2008
Singeltjej hmm

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

475 Inlägg
7 maj 2008
Arghh.. fortfarade singel... iof.. ganska skönt oxå smile

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

NeonX
7 maj 2008
joinar gruppen efter 1.4-1.5 år........yeeey......not

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
7 maj 2008
Gammal tråd men verkar som våren gör sitt med förhållanden nu... De tar slut... Brukar ju dock vara lättare att hitta något nytt de närmaste månaderna.
Det gör det inte roligare att förlora någon man varit tillsammans med länge men det är iaf bättre än att det tar slut på hösten.

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
7 maj 2008
Singel här med.
Förstår mig inte riktigt på alla som säger hur skönt det är osv.
Jag tycker det är hemskt och alla tankar/minnen som snurrar i huvudet underlättar ju inte direkt...

//Edge

darkstar.se
80 Inlägg
7 maj 2008
Edge83 skrev:
Singel här med.
Jag tycker det är hemskt och alla tankar/minnen som snurrar i huvudet underlättar ju inte direkt...

Håller med dig.

When I get sad, I stop being sad and be awsome again. True story.
Felet med världen är att de dumma är så tvärsäkra på allting - och de kloka så fulla av tvivel.
http://blog.darkstar.se

645 Inlägg
7 maj 2008
synden skrev:
Edge83 skrev:
Singel här med.

Håller med dig.

Jag med... sen att mitt ex o jag jobbar på samma ställe gör inte saken direkt lättare att smälta...

darkstar.se
80 Inlägg
7 maj 2008
Quantic skrev:
synden skrev:
Edge83 skrev:
Singel här med.

Håller med dig.

Jag med... sen att mitt ex o jag jobbar på samma ställe gör inte saken direkt lättare att smälta...

Det var ju inte det roligaste. hmm

When I get sad, I stop being sad and be awsome again. True story.
Felet med världen är att de dumma är så tvärsäkra på allting - och de kloka så fulla av tvivel.
http://blog.darkstar.se

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
7 maj 2008
Singel som en enkel turbo....

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

71 Inlägg
7 maj 2008
I'm free , and I'm happy about it ! big_smile

590 Inlägg
7 maj 2008
lisautanz skrev:
I'm free , and I'm happy about it ! big_smile

samma här.! smile

645 Inlägg
7 maj 2008
synden skrev:
Quantic skrev:
synden skrev:

Håller med dig.

Det var ju inte det roligaste. hmm

neee det e rätt kämpigt...

NeonX
8 maj 2008
v4jessica skrev:
Edge83 skrev:
Singel här med.

Asså, det är ju skönt på ett vis men man kan ju inte gå o tänka på alla minnen m.m hela tiden heller. Visst,Ofta är det ju sånt som sitter kvar men är det slut så är de ju oftast det o då måste man ju gå vidare på nåt sätt..

förstår inte heller det...jag ser inget bra me de alls, några polare som säger att det är så "fritt" att vara singel, jag fattar inte rikigt va de hade för förhållande, de enda som är fritt nu är att man kan k**lla runt, men det hade jag juh absolut 0 behov av medans jag va tillsammans me tjejen, och inte speciellt stort sug efter nu heller direkt, gah.....de e fan kass endå, riktigt jävla kass...klarade av utmärkt att vara ensam flera dagar utan polare lr va som helst förr, nu ringer jag nån efter 15 minuter...:rolleyes:KASS!!!mad

Bas För Ditt As!!!!!!
443 Inlägg
8 maj 2008
cherylee skrev:
SINGEL igen efter 6 mån förhållande. trevligt så här till sommaren.. massa fina pojkar, kjolar, bilar och ja herregud stranden o bärs.. big_smile livet e bra nu

wink

The Black Ghost

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
8 maj 2008
NeonX skrev:
v4jessica skrev:
Edge83 skrev:
Singel här med.

Asså, det är ju skönt på ett vis men man kan ju inte gå o tänka på alla minnen m.m hela tiden heller. Visst,Ofta är det ju sånt som sitter kvar men är det slut så är de ju oftast det o då måste man ju gå vidare på nåt sätt..

förstår inte heller det...jag ser inget bra me de alls, några polare som säger att det är så "fritt" att vara singel, jag fattar inte rikigt va de hade för förhållande, de enda som är fritt nu är att man kan k**lla runt, men det hade jag juh absolut 0 behov av medans jag va tillsammans me tjejen, och inte speciellt stort sug efter nu heller direkt, gah.....de e fan kass endå, riktigt jävla kass...klarade av utmärkt att vara ensam flera dagar utan polare lr va som helst förr, nu ringer jag nån efter 15 minuter...:rolleyes:KASS!!!mad

Precis!
Nu sitter man i sin ensamhet och har tråkigt den lilla fritid som finns.
Försöker få kontakt med kompisar, men det är precis som om man inte finns längre.
Känner mig helt ignorerad och bortglömd på något sätt..
Det är ju när man är själv som man behöver sina kompisar som mest, men det verkar inte som om någon bryr sig om det.. Tur att solen skiner och man har radio i öronen när man jobbar. cool

//Edge

Snickar guru
278 Inlägg
8 maj 2008
cherylee skrev:
SINGEL igen efter 6 mån förhållande. trevligt så här till sommaren.. massa fina pojkar, kjolar, bilar och ja herregud stranden o bärs.. big_smile livet e bra nu

Grattis wink

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..

399 Inlägg
8 maj 2008
Ja vill inte åka själv i min bil i sommar! Singel e vad man är! hmm

VOLVO for life

Sök