Asså, det är ju skönt på ett vis men man kan ju inte gå o tänka på alla minnen m.m hela tiden heller. Visst,Ofta är det ju sånt som sitter kvar men är det slut så är de ju oftast det o då måste man ju gå vidare på nåt sätt..
förstår inte heller det...jag ser inget bra me de alls, några polare som säger att det är så "fritt" att vara singel, jag fattar inte rikigt va de hade för förhållande, de enda som är fritt nu är att man kan k**lla runt, men det hade jag juh absolut 0 behov av medans jag va tillsammans me tjejen, och inte speciellt stort sug efter nu heller direkt, gah.....de e fan kass endå, riktigt jävla kass...klarade av utmärkt att vara ensam flera dagar utan polare lr va som helst förr, nu ringer jag nån efter 15 minuter...:rolleyes:KASS!!!
Precis! Nu sitter man i sin ensamhet och har tråkigt den lilla fritid som finns. Försöker få kontakt med kompisar, men det är precis som om man inte finns längre. Känner mig helt ignorerad och bortglömd på något sätt.. Det är ju när man är själv som man behöver sina kompisar som mest, men det verkar inte som om någon bryr sig om det.. Tur att solen skiner och man har radio i öronen när man jobbar.
Käner igen mig helt och hållet i det där. Inget roligt alls
När jag ser alla kompisar som bråkar med sina tanter så blir jag väldigt lycklig över att jag är singel, Finns inget som är så viktigt som frihet! Nej jag har min bil å mammsen! De räcker de! Och blir jag alldeles uberkåt kan jag åka till Oslo..!
Nu har ni en ny till gruppen. Känns inget vidare direkt, saknar redan henne där bredvid mig när jag glider med kärran.. Saknar våra små gräl, saknar henne.
Varför dumpade jag? För att jag inte "orkade" flytta till nrkpg gud vad jag är en idiot..
säg då förfan till henne att du tänkt över det, och inte kan va utan henne! ta chansen om du vill ha henne!
Nu har ni en ny till gruppen. Känns inget vidare direkt, saknar redan henne där bredvid mig när jag glider med kärran.. Saknar våra små gräl, saknar henne.
Varför dumpade jag? För att jag inte "orkade" flytta till nrkpg gud vad jag är en idiot..
säg då förfan till henne att du tänkt över det, och inte kan va utan henne! ta chansen om du vill ha henne!
Det är lite mer komplicerat än så. Hon har blockat mig på allt och säger att jag lurat henne om flytten och mina känslor. Jag sa att vi kunde flytta ihop i skåne men varför skulle hon offra något om inte jag ville offra för henne.. säger hon, Hon bär på en annans barn ändå stannade jag kvar 7månader men men. Så det är nog bäst såhär än då..
jo singel är ja med, bor ihop med hunden hon är allt jag behöver, hon är alltid glad när man kommer hem hur kort stund man än varit borta och och man kan skämta om hennes figur utan att hon hugger som en orm ..sexet kan jag visserligen nog vara utan med henne ..men sånt behövs ju inte flickvän för som tur är
"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Jaa, jag är också för tillfället singel , men söker en tjej Som är bilintresserad och runt 15 år.. aja, Sånt är livet, finns där någon tjej där ute från Skåne så hör av dig hadet bra