Jag är rädd att det inte är många som tror på dina minst sagt stora planer BMW750. Släng upp lite byggbilder eller bilder på tidigare byggen vetja... För att övertyga oss tänkte jag.
Om du nu är så duktig att du blir sponsad måste du ju ha slängt ihop nåt av rang tidigare tycker i alla fall jag.. Kom med nån referens, så vi vet vad du snackar om!
bmw750 låter lite som du spinner myter här.ska bli iintressant om du kan bevisa motsatsen nåndag
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
värst vad du är intresserad av vad jag skall ha för dämpare o fjädrar?? hmm.. varför detta?? samt steg blir nog hifonics skulle jag tro..
Jo, jag skulle vilja veta vad du anväder för tyngden med låda och bas kommer ju vara ganska så enorm. inte direkt nått som en "vanlig" bil klarar.. Sen känns det lite som du , förlåt mej, hittar på lite. för i vissa inlägg så gäller enbart det och det märket, men i nästa inlägg så tycker du att ett annat märke är bäst. Känns lite som du vänder kappan efter vinden i mellan åt..
Det jag menar är inte om jag tror på dig ang att du ska köpa basen eller inte.... Det jag är nyfiken på är om den leverar så bra bas att det är värt 99500:- ? Vilket jag absolut inte tror på. Den där basen är en reklam och pr historia... Men visst är du onödigt rik så är det bara att slå till...
Inte för att göra ett påhopp eller något.. Men enlligt dina framtidsplaner på bilen så har du ju endel att göra.. önskar bara lycka till... Låter som en killle med cash.. ser fram emot lite bygg bilder..
PS. Var inte denna bilen tillsalu för ett tag sen??
Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se
BMW750: VI alla (kan jag nog säga utan att ljuga) väntar på lite bygg bilder. Antingen nya bilder i BMWn eller i din crankbil. Skall du lira finlir i BMWn så borde den ju vara en bit påväg om du skall bli klar till säsong 2006 och även hinna bli klar med crank bilen ntill sommaren 2006. Det tar ju ett tag att bygga båda dessa bilar
BMW750: VI alla (kan jag nog säga utan att ljuga) väntar på lite bygg bilder. Antingen nya bilder i BMWn eller i din crankbil. Skall du lira finlir i BMWn så borde den ju vara en bit påväg om du skall bli klar till säsong 2006 och även hinna bli klar med crank bilen ntill sommaren 2006. Det tar ju ett tag att bygga båda dessa bilar
jaså?? o du vet detta?? har du själv byggt?? isåfall upp med bilder som du säger till mig, du vet inte vad jag har bakom mig, så det är dags att tona ner lite...
Tona ner? det va en enkel fråga jag ställde då det är du som säger och mer eller mindre skryter om alla bilar du ska bygga till sommaren 2006. Jag vet att det tar tid att bygga en bil som skall SASCA tävla och skall man tävla i CRANK så finns där väldigt mycke man ska göra. Känner en hel del som tävlat i detta och sätt deras byggen, vet att allt tar lång tid. Det är ju inte direkt så att man slänger ihop en eller två tävlingsbilar på en helg. Hur jag vet att det tar tid? Ja, som jag skrivet innan så pratar jag endel med Björn på DB.Akuten och enligt han så är det inte direkt gjort på en helg.
Om du vill ha bilder så kan du få bygg bilder. Jag håller på just nu med en bil...
Jag har gjort byggen, men anser inte själv att jag klassar i SASCA (även om andra gör det). Jag håller som sagt på just nu att bygga i en colt, efter det så kommer där in en Focus som jag även skall bygga i. Så ja, jag håller på att bygger (det är iaf. ensdel av mitt jobb). Det med att jag sett andra byggen, ja det är bla. Jan Roesen (va med bilsport för massa årsedan,senats dommare och priser i SASCA) och Mike Johanson (även han känd för massa årsedan,Priser i SASCA). Och jag vet hur lång tid det tar att bygga snyggt, låta bra samt att följa alla regler. Vad är det för världs sponsor du fått tag på?
Fientlig? Nej jag ställde bara en enkel fråga som många andra gör...bilder?
multimedia med bmw én... sen till världssponsor?? inte vad jag sa, en av värdlens bästa, då han har varit världsmästare, och är idag en av världens ledande...
sen till bilder, upp med några kanske?? det finns inga på din sida, bara ett litet bygge i din bil, det är inte stort hörru
Men lägg ner, blir så trött. Det ända jag ville va att du för en gång skulle skulle visa lite bilder. Jag sa EJ att mitt ljud va i stor klass, men ljudmässigt så håller det för SASCA om du nu undrar. Sa heller inte att jag skulle tävla, eller gjorde jag? De bilder jag har är inte nya, har precis flyttat och kan inte lägga in nyare bilder..Men det kommer i slutet av veckan hur det ser ut.
Så, lägg nu upp bilder själv, dina är ju inte så nya heller.!!!
multimedia med bmw én... sen till världssponsor?? inte vad jag sa, en av värdlens bästa, då han har varit världsmästare, och är idag en av världens ledande...
sen till bilder, upp med några kanske?? det finns inga på din sida, bara ett litet bygge i din bil, det är inte stort hörru
Du kan ju inte säga att Tiaz har ett litet bygge? tre 12.er... Tycker att det var snyggt.. bra jobbat Tiaz!
Ps. ser fram emot bilderna på den basen sen Bmw750:D ska bli mycket spännande och se:D Lycka till med det bygget!
Du kan ju inte säga att Tiaz har ett litet bygge? tre 12.er... Tycker att det var snyggt.. bra jobbat Tiaz!
Ps. ser fram emot bilderna på den basen sen Bmw750:D ska bli mycket spännande och se:D Lycka till med det bygget!
BMW750: haha .... haha kan inte sluta skratta!.. lycka till med bygget men bli inte ledsen om finnarna skulle spela mycket högre än dej men basar som kostar 1% av vad din skulle kosta
Fast du borde väl veta vid detta laget att det är inte dyrast utrustning som gör att man vinner en dB tävling utan det är en jäkla massa kunskap oxå..
Jag vill gärna se fler folk som börjar tävla i dB Dragracing.. men att skryta & vara kaxig innan man ens presterat en mätning är bara skrattretande Men om man är ödmjuk kan man t om få hjälp, råd & tips av dom ledande aktörerna!
- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young
bmw750, vilka är dom ledande aktörerna du har hjälp av? T ex han som är en av världens ledande, vem är det? Och även om du inte kan få fram några bilder på tidigare byggen kan du väl i alla fall berätta lite om dom! Jag är nyfiken i alla fall..