5185
Sök

Repade en bil i Västerås och blev mördad

645 Inlägg
20 juli 2007
Är de killen som gått runt och repat bilar som blev mördad?

Att bli dödad för en sån "liten" grej är ju bara idioti. Hoppas mördaren åker på livstid, för att döda en person för att man repat en bil är inte naturligt och en sådan person ska inte få finnas ute i samhället.

1 833 Inlägg
20 juli 2007
Jag tycker det är sjukt att döda för en sådan sak. Men han skulle helt klart ha en smäll.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

Superstar
511 Inlägg
20 juli 2007
Så jäkla rätt... näe skämt o sido klart man inte ska ha ihjäl nån för en sån sak. Men helt klart kan dom få sej en rejäl omgång!

//K

Fisketokig
2 997 Inlägg
20 juli 2007
Om det inte är en olycka och personen i fråga är nykter och inte psykiskt sjuk eller så utan bara gör det på rent jävelskap så är det ingen person som hör hemma i samhället.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

645 Inlägg
20 juli 2007
Martin 9-3 skrev:
Om det inte är en olycka och personen i fråga är nykter och inte psykiskt sjuk eller så utan bara gör det på rent jävelskap så är det ingen person som hör hemma i samhället.

Varför kommer alltid order nykter och berusad upp när man pratar om mord? En normal person dödar inte en annan person, vare sig man är D-RAK eller nykter. Jag skulle aldrig ens kunna tänka tanken.

470 Inlägg
20 juli 2007
Mördas hmm....

Nej men en smäll på käften hade väl räckt till...!

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
21 juli 2007
har själv råkat ut för nyckling/repning av min datsun när den var nylackad (den blåa versionen) fick ha bilen ifred 3-4 månader innan någon nycklade den.

kan säga att jag i efterhand är glad att jag inte fick tag på den som gjort det, kniv hade jag inte använt men ev. något annat tillhygge för att få stopp på personen ett tag framöver...

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
21 juli 2007
Han gjorde det många nog skulle vilja gjöra med ilvilliga personer som ej respekterar annans egen dom .... själv tycker jag det skylle vara skott pengar på dom som går runt å klottrar ner vårat samhälle med menlöst kludd ser för jävligt ut ......

Å säkert kanske ej hans mening att utgången vart dödlig ... men att vifta med kniv i andsikts trakten brukar sluta med halspulådern skärs av .....

Tja Serige har blivit lite av vilda västern lite av Usa symdrom .... ta lagen i egna händer
skut först å fråga sen .... Poliser skuter oss vi skuter på dom .... Vakter klubbar på oss vi skuter på dom för vi vet att vi kommer aldrig få rätt i vår sak i en laga rätt för rätten altid dömer i deras för del ... sen har vi dom i undre värden som skuter på varandra för knapt någon anleding alls ...

Dome dagen är nära  *Hick* ...

//S
Senast redigerat av lonewolf-holm (21 juli 2007)

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

Bobo
21 juli 2007
Trådstartare
Lite ny info om detta

http://www.expressen.se/nyheter/1.76854 … rollopsdag

Det verkade handla om en skuld i grund och botten.

Sök