4256
Sök

Sitter det gröna spridare org på min bil ?

Avstängd
1 266 Inlägg
25 juli 2007
Trådstartare
Hallå ! såg idag att jag har gröna spridare, är det orginal eller ? och vad är gröna spridare för nått ? en 740 tic -86 pratar jag om

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

Proljece?
1 464 Inlägg
25 juli 2007
Kolla så får du se smile tror dock inte det 740 tic är inte orginal big_smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

1 567 Inlägg
25 juli 2007
Vilke typ av grön är det mörkgröna eller ljusgröna?

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Avstängd
1 266 Inlägg
25 juli 2007
Trådstartare
940R skrev:

jadu svårt och säga,lilla runda klisterlappen såg ut och vara rätt så ljus iaf :]

vad är det för färg org då  ? och varför drar den inte så mycket soppa för, ska väl dra massor om man har värre spridare eller ? smile
Senast redigerat av TheFinnishFlash (25 juli 2007)

429 Inlägg
25 juli 2007
TheFinnishFlash skrev:
940R skrev:

jadu svårt och säga,lilla runda klisterlappen såg ut och vara rätt så ljus iaf :]

vad är det för färg org då  ? och varför drar den inte så mycket soppa för, ska väl dra massor om man har värre spridare eller ? smile

Man ska inte kolla efter färgen på spridare, den blir knappast bättre för de är gröna, kolla artikel nr. istället. R-spridarena slutar på -968 har jag får mig det är väl de du menar?

Orginal är ljusgröna. Den behöver inte dra en massa soppa men man måste anpassa LMM och styrboxen efter man har bytt spridare gör man inte det så drar den mycket mer än nödvändigt.
Senast redigerat av jonas 740 (25 juli 2007)

1 567 Inlägg
25 juli 2007
Tänkte mer på När han sa "Gröna spridare" att det kunde vara 968:orna men som sagt orginal är ljusgröna som på min bil lite turkos nästan.

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Avstängd
1 266 Inlägg
25 juli 2007
Trådstartare
jonas 740 skrev:
TheFinnishFlash skrev:
940R skrev:

Man ska inte kolla efter färgen på spridare, den blir knappast bättre för de är gröna, kolla artikel nr. istället. R-spridarena slutar på -968 har jag får mig det är väl de du menar?

Orginal är ljusgröna. Den behöver inte dra en massa soppa men man måste anpassa LMM och styrboxen efter man har bytt spridare gör man inte det så drar den mycket mer än nödvändigt.

jaha dåså då har jag orginal spridare big_smile vad ska jag ha för spridare om jag vill ha lite mer fjutt smile klister lappen är lite ljus, men spridarna är mörkgröna
Senast redigerat av TheFinnishFlash (25 juli 2007)

Sök