2578
Sök

BLUFF ---> www.myspons.se

Team Autohifi!
865 Inlägg
2 augusti 2007
Ni som har "nappat" på detta, -GÖR EN ANMÄLAN!!!

Ni kommer nog ingen vart med att söka upp dem, Hur gärna man än vill!!!

Polisen kommer & Måste agera, enlig de som jag har talat med på Polisen så finns det "drösvis" med anmälningar redan och jag hoppas för deras skull att de tar tillfället i akt att visa alla motorburna killar & tjejer att polisen kan man räkna med i sådana här situationer.

De löser inga problem att åka ditt, den som bär ansvaret finns nog inte där!

Vi hoppas på en bra lösning åt alla!

Med vänliga hälsningar
Calle
Carbonize

Turkiso
2 augusti 2007
anmälan har vi gjort, men tro mig polisen bryr sig inte...

"han som har gjort dethära.. e inte dum verkar det som iaf !"

1 741 Inlägg
2 augusti 2007
Turkiso skrev:
http://www3.speedyshare.com/data/685167716/5297920/73406317/namnl%C3%B6s.JPG

han sitter på flera linor iaf?

det du kollar med en tracert är ju vägen till hotellet och inte hur många linor dom har in.

om man gör en tracert på t.ex mitt ip ska du se att du kommer genom en massa olika routers innan man är uppe i skeå på min dator.

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

Neerd
1 596 Inlägg
2 augusti 2007
shit pomfritte vilken tråd...var sj inne och kollade på deras hemsida men beställde aldrig ngt,tur var det ju..

Tycker även det är grymt kul att Decibel lägger ner tid på att hjälpa alla:) världen behöver fler sånna som dig.

Och till alla andra lycka till med anmälan och hoppas ni får era pengar och att de som ligger bakom skiten lär sig ngt av detta...

MVH Alex

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

346 Inlägg
2 augusti 2007
Nu har jag iaf pratat med bilsport de är medvetna om detta nu. !

346 Inlägg
2 augusti 2007
satt just och tänkte på detta. Ruggiga pengar myspons ridetech dragit in på detta.

inte nog med 700betalande personer(490000sek)  till myspons.   Sedan har säkert folk handlat av ridetech där de tjänar pengar igen. 

Tanke lek 100personer betalar 700kr

alla 100 får 10% hos ridetech. Säg att hälften handlar av ridetech.  Ännu mer pengar försvann till dem.  Svårt att säga hur stora summor det rör sig om.

13 Inlägg
2 augusti 2007
Anmälan gjord. Hoppas att fler gör det!

58 Inlägg
2 augusti 2007
helt otroligt att folk tror på sånt skit.... Betala 700 kr för 10%-15% billigare saker.
Nä ut och fixa spons själv så vinner ni mer på det.

7th Heaven

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
2 augusti 2007
Ser mörkt ut att ni får tillbaka era pengar.

Nu säger jag inte att det är så. Men ridetech kan ha "köpt" tjänsten av myspons för låt oss säga 650 kr/ avtal dom skriver ut. 50kr / avtal blir då över till myspons som har massa utgifter med div reklam, firman går i kk och ni har inga pengar att hämta. Och ägarna bakom ridetech/myspons går fria.

Smoke Tires Not Drugs.

Proljece?
1 464 Inlägg
2 augusti 2007
Turkiso skrev:
http://www3.speedyshare.com/data/685167716/5297920/73406317/namnl%C3%B6s.JPG

han sitter på flera linor iaf?

Använd nmap istället ffs!! lol

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

10 Inlägg
2 augusti 2007
mickecorrado skrev:

Nu säger jag inte att det är så. Men ridetech kan ha "köpt" tjänsten av myspons för låt oss säga 650 kr/ avtal dom skriver ut. 50kr / avtal blir då över till myspons som har massa utgifter med div reklam, firman går i kk och ni har inga pengar att hämta. Och ägarna bakom ridetech/myspons går fria.

Helt fria borde dom ju inte gå eftersom dom även "sålt" sponsor kontrakt till firomor som inte gått med på detta tex carbonize. det måste ju iaf vara straffbart under bedrägeri eller urkundsförfalskinig eftersom dom utgett sig för att vara carbonize då dom skrivit ut kontraktet i deras namn

66 Inlägg
2 augusti 2007
myspons hemsida ligger ju fortfarande uppe. skulle inte Oderland lägga ner den sa någon för ett par dagar sedan...

2 911 Inlägg
2 augusti 2007
t0mz skrev:
myspons hemsida ligger ju fortfarande uppe. skulle inte Oderland lägga ner den sa någon för ett par dagar sedan...

Aldrig någon som sagt det, däremot är dom informerade. Dom kan inte heller stänga ner saker hur som helst bara för att det påstås något.
Men inleds däremot en förundersökning, som antagligen gjorts idag eller imorrn så är det troligt att den stängs då.

4 554 Inlägg
2 augusti 2007
Tummen upp för allt engengemang inte bara decibel som lägger ner mycke tid på detta utan andra som polisanmäler, kontaktar press mm. följer tråden med spänning och det ska bli kul att se hur allt utvecklas!

66 Inlägg
2 augusti 2007
Decibel skrev:
Aldrig någon som sagt det, däremot är dom informerade. Dom kan inte heller stänga ner saker hur som helst bara för att det påstås något.
Men inleds däremot en förundersökning, som antagligen gjorts idag eller imorrn så är det troligt att den stängs då.

jaha okej då förstår jag smile nice arbete måste jag med säga Decibel!

353 Inlägg
2 augusti 2007
mickecorrado skrev:

Där tänker du väl ändå liiiite fel? tongue

Om ridetech köper tjänsten för 650kr/avtal så får ju myspons 650kr + 49 kr??

Inte 50?

Enjoy....

Totalljud.se
101 Inlägg
2 augusti 2007
Så nu har jag lagt upp en lite notis på våran sida!.

Till myspons.se: Detta kommer ligger kvar på totalljud.se tills ni tar bort våran logga från eran sida.

Hur kan ni påstå att vi samarbetar med er när vi inte skrivit på nåt avtal?

/Chrille
Billjud och tillbehör från US Blaster, Autotek och Maxgear ---> Totalljud.se

KHRacing
2 augusti 2007
deejaywasp skrev:

Till myspons.se: Detta kommer ligger kvar på totalljud.se tills ni tar bort våran logga från eran sida.

Chrille.

Ett tips jag tror kan vara viktigt är att du ändrar bilden bakom texten till mysponsvarningen.

Inte så bra tror jag, att du/ni har lånat den bilden, bara för att de lånat er bild/företagsnan så tillåter lagen inte dig att använda deras som "hämnd"

Bara ett tips som sagt, jag kan ha fel, men jag tror inte det.

MVH/
.......Kristian

129 Inlägg
2 augusti 2007
http://allehanda.se/avdelning/ornskoldsvik/10911

är inte aftonbladet men det är ju en början

761 Inlägg
2 augusti 2007
deejaywasp skrev:

Först: Tack Decibel för ett utmärkt jobb mot dessa svin!!

Sen: Bra grej det där med bilden,, lite större och lite tydligare hade kanske inte skadat.. Hoppas att de andra "sponsorerna" hänger på,, och hoppas även att MySpons med alla de inblandade parterna blir fällda på ett sätt som svider, inte minst i plånboken.

Toyota MR2 -95
Saab 95 2.0t SE -99
VW Buggy -66

Sök