2861
Sök

BLUFF ---> www.myspons.se

83 Inlägg
9 augusti 2007
Det är större chans att vinna där än på myspons smile

För er som läste ett inlägg som jag skrev tidigare har nog ägarna tänkt samma sak med myspons. Några av av alla hunda betalande ska få något lite extra så inte alla går tomhänta från plats..   Det lockar mer folk när dom läser om någon som fått stolar etc..
Same shit different name.

Turbo X

401 Inlägg
9 augusti 2007
hehe samtalskostnad 20kr....va f** 
det dä har jag set för ett tag sen men alldrig set att någon har vunnit!!!

Gödseldräng
4 529 Inlägg
9 augusti 2007
jag tror ägaren till ridetech börjar bli desperat kanske är han konkurshotad när han håller på med såna här bluffmakerier hmm

129 Inlägg
9 augusti 2007
MEN FFS
de får 50tal anmälningar mot sig och börjar bara om, jag vill se någe vinst fördelning inann jag ens tror på nått sånt
1 vinner 5000kr, vist kan vara möjligt men av hur många? 2 miljoner?

4 554 Inlägg
9 augusti 2007
wtf är dom desperata på något sätt det här blir ju bara värre och värre ska dom börja sätta lappar på bilarna med erbjudanden på snart med?

FreddeK
9 augusti 2007
va fan kan dom inte sälja prylar på ett vanligt jävla sätt..öga mot öga! hålla på med sånt här skit och lura folk! Fan trött jag blir! ursäkta alla svordommar men jag ska borsta tänderna!

DaViper
10 augusti 2007
Kan väl informera om att min anmälan till SEB, VISA och Polisen gett resultat.
Fick tillbaka alla mina pengar på kontot idag lol

?
1 038 Inlägg
10 augusti 2007
DaViper skrev:

Men grattis då big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

346 Inlägg
10 augusti 2007
Hoppas ridetech smäller igen snart så detta får ett slut

427 Inlägg
10 augusti 2007
DaViper skrev:

Skönt att höra smile

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
10 augusti 2007
DaViper skrev:

Tänkte precis fråga om nån har funderat på att snacka med sin respektive bank, dom brukar vara grymt hjälpsamma när det gäller sånt här. Dom kan ju dra tillbaka pengarna rätt lätt och dessutom gör dom en egen polisanmälan om bedrägeri.

snacka med era banker! När det börjar komma in anmälningar så kommer dom stänga ner/blockera hans konto för vidare transaktioner och det blir lättare och lättare för folk att få tillbaka sina pengar då dom förstår att det handlar om ett omfattande bedrägeri.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
10 augusti 2007
Min kommentar till detta ämne är HAHA. o ni som vill ha spons de är inte svårt stor skillnad på spons o rabatter 1-30% rabatt är inga svårig heter att fixa bara snacka lite o inget som ska betalas. o spons innebär minst 40% rabatt gärna inköps pris eller på riktigt feta bilar fria prylar som man sen lämnar tebaka när avtal utgår. ni som betalar 700spänn för 10-15& rabatt SLUTA vi säger om ni köper en vara för 1000 o har 10-15 rabatt ja då förlorar ni ändå efter som ni pröjsa 700spänn för rabatt men om vi då säger en vara för 20,000 ja då lönar de sig ju men en vara för 10-20k eller var(or) är inge problem att snacka tills sig rabatt på så sluta med de här.. och har ni ett seriöst bygge eller vill ha spons så kontakta företagen ifråga iställe ring upp dom eller skriv ett seriöst mail med bilder planer o info

Over and out.

Bmw osv..

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
10 augusti 2007
UseDubbelTurbo skrev:
Min kommentar till detta ämne är HAHA. o ni som vill ha spons de är inte svårt stor skillnad på spons o rabatter 1-30% rabatt är inga svårig heter att fixa bara snacka lite o inget som ska betalas. o spons innebär minst 40% rabatt gärna inköps pris eller på riktigt feta bilar fria prylar som man sen lämnar tebaka när avtal utgår. ni som betalar 700spänn för 10-15& rabatt SLUTA vi säger om ni köper en vara för 1000 o har 10-15 rabatt ja då förlorar ni ändå efter som ni pröjsa 700spänn för rabatt men om vi då säger en vara för 20,000 ja då lönar de sig ju men en vara för 10-20k eller var(or) är inge problem att snacka tills sig rabatt på så sluta med de här.. och har ni ett seriöst bygge eller vill ha spons så kontakta företagen ifråga iställe ring upp dom eller skriv ett seriöst mail med bilder planer o info

Over and out.

Min kommentar till hur kass du skriver är HAHA.
Har du ens läst hela tråden eller? Kom inte och spela civilekonom, ingen visste att man bara skulle få 15% rabatt på ridetech och att allt är en stor bluff. Att vara efterklok som du är mycket lätt med facit i hand, men annars ser det ut som ett attraktivt erbjudande. Man pröjsar en firma som hittar sponsorer till en, låter jättefint, problemet är bland annat att avtalet är skrivet så grumligt att man t.ex inte vet när dom har rätt att dra 700kr från ens konto (om dom gör det när du accepterar ett avtal eller så fort dom hittat minsta lilla sponsor, som då är dom själva). Många tar chansen och prövar om ens bil kanske får en spons eller inte, why not lixom.

Förlåt om jag verkar lite grinig, men din besservisserattityd hjälper föga i den här tråden där flertalet medlemmar här på garaget har blivit av med sina pengar.

Klart slut.
Senast redigerat av FL3JM (10 augusti 2007)

2 911 Inlägg
10 augusti 2007
Undra om Ridetech har tillstånd från Lotteriinspektionen för sin telefonutlottning smile

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
10 augusti 2007
Decibel skrev:
Undra om Ridetech har tillstånd från Lotteriinspektionen för sin telefonutlottning smile

Haha, skulle inte tro det! smile Kul om man lyckas få lotteriinspektionen att anmäla dom också, skulle vara helt klockrent! lol

Civic_TypeR2007
10 augusti 2007
haha slår vad 1000000kr att den som vinner varje månad från ridetech är en av deras vänner/släkt etc...

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
10 augusti 2007
ewrs skrev:
Fick för övrigt hem polisanmälan idag och hon som tog emot den via telefon hade skrivit "Myspace.se". Jag har inget otalt med Myspace.se så jag ringde till växeln igen och fick det ändrat till rätt. smile Kommer få vänta några dagar extra på min kopia dock.

HAHa.. det var lite småkul att få en anmälningen till Myspace.se.. tongue haha

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

455 Inlägg
10 augusti 2007
usc tur att man inte registerade sig då:P tänkte göra de direkt när dem kom ut men ne såg att de kostade så vi sket it.

2 452 Inlägg
10 augusti 2007
http://www.bilsport.se/news.php?id=48183

bilsport går ut på sin sida med nu...

döden kommer tillbaka

Maizer
10 augusti 2007
Decibel skrev:

Att ha ett lotteri i vinnande syfte om det inte är enbart för en förening och dess medlemmar  är i stort sett helt omöjligt att få tillstånd till, så jag kan med säkerhet säga att de gör sig skyldiga till ännu ett brott här.

Sök