2531
Sök

BLUFF ---> www.myspons.se

4 571 Inlägg
27 augusti 2007
Mebb skrev:
hmm, i flera dagar har sidan www.myspons.se varit "spärrad" hos sin leverantör. Men idag kom sidan upp igen.

Suck, jag som trodde att det var slut med bedrägerierna från myspons, men nu verkar dom vara igång igen...

Tror vi får trycka på igen för att få ner skiten

401 Inlägg
28 augusti 2007
men va fan det e sjukt!!!!
de har ju fortfarande samma "sponnsorer" på sin hemsida...
ni som e "sponsorer"(som de påstår) har ni gjört nåt åt det att de ska ta bort eran logo eller????
jag hade åkt och hälsat på på ägaren var han än e....

1 688 Inlägg
1 september 2007
Hacka hemsidan tills dom slutar lägga upp den igen smile

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

37 Inlägg
4 september 2007
blev de nå mer med myspons? eller har polisen lagt ner skiten ? nån som vet?
sidan ligger ju uppe fortfarande hmm

Att styla en Volvo är som att sminka en gris, det är en gris i vilket fall

*GULAN*
647 Inlägg
9 september 2007
Trådstartare
Någon som har fått sina pengar tillbaka??? hmm

8 894 Inlägg
9 september 2007
Tror inte att det händer så mycket mer med det här....Rinner ut i sanden som det mesta

Fotograf på tierpidag.se

2 911 Inlägg
9 september 2007
Med tanke på att mamman till han som äger ridetech är åklagare lär de vara en hel del rövslick på den avdelningen just nu.

Teddan
2 495 Inlägg
11 september 2007
Decibel skrev:
Med tanke på att mamman till han som äger ridetech är åklagare lär de vara en hel del rövslick på den avdelningen just nu.

skall dom komma undan pga nåt sådant så är det sjukt.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

346 Inlägg
11 september 2007
Helt sjukt att hon får vara åklagare i detta ärende. D det tydligt kan visas att hon inte är objektiv.

12 086 Inlägg
11 september 2007
Decibel skrev:

Inte nog med det, hon är ansvarig för avdelningen ungdomsbrottsligheten i hela östergötland.

346 Inlägg
12 september 2007
Hon kan väl ta och kolla runt sin egen port innan hon försöker städa upp resten ? Men hon får väl en del av kakan för att ha locket på

1 688 Inlägg
14 september 2007
Nu har dom uppdaterat sidan lite, tagit ner alla sponsorlogos och skrivit;

"Just nu pågår förändringar utav sidan, öppnar igen 1/11"

Ska bli roligt att se vad det är för förändringar big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

Troligen galen...
567 Inlägg
14 september 2007
Dom ska väl lansera nåt nytt upplägg i ett försök att lura fler på pengar...

Knepigt att sidan inte stoppats. Konstigt (fast inte helt oväntat) att snuten inte gör något...

127 Inlägg
14 september 2007
En stor sten genom rutan skulle göra susen:mad:

Sluta vela ladda mera..

5 Inlägg
25 september 2007
En sak jag inte har förstått är.... Har inte dom som betalat fått nånting av dom pengarna?
Dom har ju fått 10%  rabatt på ett företag som sälljer styling? Så vart ligger grundandet i att dom nu "lurar folk på pengar" när dom indirekt hållit det dom lovat?
E iof lite små trött o kanske skriver luddigt men enligt min mening så blir man först lurad när man beställer ett par as shcysta stolar tex o får hem en stor kartong med tegelstenar =P

250 Inlägg
25 september 2007
Trini skrev:
En sak jag inte har förstått är.... Har inte dom som betalat fått nånting av dom pengarna?
Dom har ju fått 10%  rabatt på ett företag som sälljer styling? Så vart ligger grundandet i att dom nu "lurar folk på pengar" när dom indirekt hållit det dom lovat?
E iof lite små trött o kanske skriver luddigt men enligt min mening så blir man först lurad när man beställer ett par as shcysta stolar tex o får hem en stor kartong med tegelstenar =P

Min polare gick med i det dära, myspons sa att dom fixat spons till honom,
därefter ringa han upp den firman myspons sa att dom fixat, och dom hade inte
hört nånting om myspons eller dom hade inte skickat nån bild på polarens bil eller liknande!

Så utvärdering = My spons suger!

133 Inlägg
4 oktober 2007
läst igenom allt detta..vilket jävla sätt av dem....

men tanken slog mig mer och mer medans jag läste att om vi som köper en hel del saker till våra bilar skulle gå ihop och köpa saker tillsammans.en ansvarig som är pålitlig som tar hand om pengar och beställningar det bästa hade ju varit om man hade folk i flera län så man kan åka dit och hämta upp sina grejjor.för vid stora beställningar kan man ju lätt få BRA rabatt iaf bättre än 10-15%

bara en idé

12 086 Inlägg
4 oktober 2007
Trini skrev:

Grejen är den att de lurat i princip alla dessa företagen som ståt listade på deras hemsida. Och de ÄNDA stället folk fått spons på är Ridetech, företaget som ägs av samma kille som Myspons gör..

22 Inlägg
8 oktober 2007
Kopierat från Cint (se tidigare länkar i denna tråd):

Blufföretagens hemvist är ****sten 15 (*****LVÄGEN 13) I Motala.
Killens mor är åklagare
B**ita Si**erud.
benita.simmerud@aklagare.se
013-241510. Hon är bl a regionalt ansvarig åklagare för Unga lagöverträdare http://www.aklagare.se/upload/Om-oss/Lo … 070919.pdf
(se punkt 15 Linköping).Hon lever dock inte som hon lär.

Rättegång hålles mot Ridetechägaren i Linköpings Tingsrätt 27 nov 13,30.
Öppet för allmänheten

396 Inlägg
8 oktober 2007
synd att man bor så långt därifrån, annars skulle jag lätt dra dit.

Sök