BLUFF ---> www.myspons.se

Tuhkanen
28 juli 2007 · 582 Inlägg

va inne igår oxå när dne funka ju men tänkte att d va nått fuffens men så du säger, 700 är ju inte så mycket så kanske lika bra å testa, du fick ju endå bra sponsring så har man tur så kanske man kan fått nått liknande:P

klannebris
28 juli 2007 · 62 Inlägg

Tuhkanen skrev:
va inne igår oxå när dne funka ju men tänkte att d va nått fuffens men så du säger, 700 är ju inte så mycket så kanske lika bra å testa, du fick ju endå bra sponsring så har man tur så kanske man kan fått nått liknande:P

jag hade väl inte lika tur & fick "bara" 15%, det beror väl lite på vad man har för bil & vad man har för ambitioner, men vet bara om att folk fått från ridetech och inte från några andra företag, får väl se, den borde väl komma igång igen snart tycker jag..

Tuhkanen
28 juli 2007 · 582 Inlägg

vem vet, dom kanske stänger ner under helgen för å inte ha för många å fixa sponsorer te på måndag tongue

klannebris
28 juli 2007 · 62 Inlägg

det kan det mycket väl vara, får väl kolla lite då & då, tror inte det stod något om att de skulle ha stängt under helgerna i alla fall..

klannebris
28 juli 2007 · 62 Inlägg

ewrs skrev:

klannebris skrev:
det kan det mycket väl vara, får väl kolla lite då & då, tror inte det stod något om att de skulle ha stängt under helgerna i alla fall..

Jag tänkte mer på att bankerna inte gör några överföringar mellan olika banker.. eller hur det nu är. tongue

aha, men de hade inte dragit pengar igår (fredag) och fick kontraktet runt lunch där någon gång, så då borde det vara att man godkänner det först..

hedley Saaboholic
28 juli 2007 · 3 129 Inlägg

hehe du fick ju riktigt trevlig spons anser jag.. lite ironiskt då jag själv funderat kring att beställa ett par sånna stolar big_smile

Hade själv tänkt söka spons lite senare i år då mitt stora airflow+ lite mer motorgodis är monterat..just för att ha större chans att lyckas få något bra smile

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
golf88
28 juli 2007 · 956 Inlägg

Under fredagkvällen inträffade ett längre driftavbrott hos vårt webbhotell viket drabbade alla deras kunder inklusive oss tyvärr! Avbrottet varade från ca 20:30 till 03:30 och under denna tid gick inte MySpons.se att nås. Arbete pågår för att säkerställa att ingen av våra medlemmar har blivit drabbade på något sätt. Om några problem uppstått till följd av avbrottet kommer dessa att åtgärdas omgående

så stog det på deras hemsida...

Senast redigerat av golf88 (28 juli 2007)

eldus veldus
Audi A6 (2017)
golf88
28 juli 2007 · 956 Inlägg

dj_aggwa skrev:
hihi, jag provade.. får se vad det blir av det..  699 spänn, va fan, en arbetsdag och det är inte speciellt många svettdroppar man spiller där inte big_smile tongue
Risken är inte stor att det blir nåt av det.. Men då har man försökt iaf big_smile

håller fan med...En arbetsdag kan man offra

eldus veldus
Audi A6 (2017)
klannebris
28 juli 2007 · 62 Inlägg

jag vet inte om de dragit pengar men kan inte godkänna kontraktet i alla fall..

chrizz Administratör
28 juli 2007 · 11 783 Inlägg

golf88 skrev:
Under fredagkvällen inträffade ett längre driftavbrott hos vårt webbhotell viket drabbade alla deras kunder inklusive oss tyvärr! Avbrottet varade från ca 20:30 till 03:30 och under denna tid gick inte MySpons.se att nås. Arbete pågår för att säkerställa att ingen av våra medlemmar har blivit drabbade på något sätt. Om några problem uppstått till följd av avbrottet kommer dessa att åtgärdas omgående

så stog det på deras hemsida...

Stämmer nog bra. Info från deras webbhotell: http://www.oderland.se/webbhotell/content/view/91/1/

[070728] Driftavbrotts info        Skriv ut         E-post
Under fredagskvällen inträffade ett längre driftavbrott. Avbrottet startade strax innan kl 2100 och varade ända fram till 0330.
Alla maskiner i lokalen fungerade som vanligt under hela avbrottet.

Felet låg i en noden/telestation intill fastigheten som hallen ligger i. Alla som skall finnas tillgängliga fanns inte där , ingen hade rätt nyckel till just detta utrymme, semstertider och fredagkväll är ingen bra kombination.
Dörren, en säkerhetsklassad dörr med mycket bra lås tog 2 timmar att forcera när vi väl övertalat rätt bolag att hjälpa oss i denna svåra situation.
Med övervakning från Svensk Bevakningstjänst lyckades alltså LåsInVäst borra upp låset. Efter en kort stund överläggning med NOC'en på Telenor/B2 skickades en ElTel tekniker och byte ut en felaktig UPS på den hårdvara som fanns i vår Internetnod.

Nu har vi nycklar till det nya låset och vår förhoppning är att en av dessa kommer att finnas på plats i våra lokaler. Vi kommer även att begära nyckeln till säkerhetsskåpet där alla switcharna/routrar sitter .

Vi är mycket ledsna för det inträffade. Ev. stavningsfel inyheten kan bero på att klockan närmar sig 0400 och det är dags för oss att stämpla ut.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
28 juli 2007 · 2 933 Inlägg

har läst runt lite på hemsidan nu, fattade som att oavsett om du är intresserad eller inte så tart de ut avgiften för att de hjälpt till och skaffat sponsorer..

Nån mer som har fått nåt roligt erbjudande?

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
EyeLighter
28 juli 2007 · 381 Inlägg

Har precis reggat mig så får se vad man får för sponsor erbjudande! Vad tror ni?

svenne86
28 juli 2007 · 3 Inlägg

Vart lite små sur nät man bara fick 15% ridetech... de kunde ju komma med någe annat oxså tycker jag... 700kr för 15% e ju inte någe vidare...

hedley Saaboholic
28 juli 2007 · 3 129 Inlägg

eyelighter, eftersom du har en japansk sportbil som är välkänd och "lätt stylad" så tror jag du kan få rätt bra erbjudande.. troligtsvis högre än 15% eller något liknande med gratis stolar eller nåt mot att du har en stor dekal.

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
haxer Proljece?
28 juli 2007 · 1 464 Inlägg

dj_aggwa skrev:

haxer skrev:
Bara jag som betalar med visa? tongue

Vad menar du?
utan spons ? är det de du vill säga? big_smile

Jupp precis så menade jag smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Lindgren_
28 juli 2007 · 2 644 Inlägg

Haha undra om man skulle söka spons till vectran är ju 17 om nåra dar.. så att sponsor behövs ju men inte fan tänker jag ha en dekal som är 1 meter på bilen aldrig i hela mitt liv..

Johan Lindgren
mr_persiano *GULAN*
28 juli 2007 · 647 Inlägg

Ingen mer som har fått något roligt svar??? tongue

jolla_
28 juli 2007 · 58 Inlägg

ingen annan?

Streckkoden
28 juli 2007 · 2 655 Inlägg

Ska bli kul och få höra lite mer om den sidan.. Blev lite sugen själv när jag såg annonsen i Bilsport men än så länge verkar det lite luddiga sponsor grejer..
Har läst igenom det som står på sidan men inga direkta uppgifter på hur länge dessa avtal gäller..

Blir nog att ligga lågt nån vecka till och se hur det artar sej.

golf88
28 juli 2007 · 956 Inlägg

Har  inte fått nåt svar än...Ska bli kul att se om man får något...Men det blir väl som sagt 10-15 % rabatt på något..Ska det löna sig lär man handla riktigt dyra saker

eldus veldus
Audi A6 (2017)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang