BLUFF ---> www.myspons.se

Goli
29 juli 2007 · 793 Inlägg

känns som om de vore olagligt att starta ett nytt företag för att lura på sig kunder på ett annat företag man själv äger.

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
29 juli 2007 · 2 933 Inlägg

Äre bara jag som inte bara fått 15% på ridetech?
Blev ju som sagt erbjuden stolar till min bil big_smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 244 (1985)
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
klannebris
29 juli 2007 · 62 Inlägg

dj_aggwa skrev:
Äre bara jag som inte bara fått 15% på ridetech?
Blev ju som sagt erbjuden stolar till min bil big_smile

nej jag fick ju på ridetech också men inga stolar hmm

dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
29 juli 2007 · 2 933 Inlägg

okey, surt.. 15 % är inte mycket.. sad
har ju fått både de å stolar jag så jag "leder" väl hittills big_smile tongue

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 244 (1985)
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
MrTobias
29 juli 2007 · 1 297 Inlägg

dj_aggwa skrev:
okey, surt.. 15 % är inte mycket.. sad
har ju fått både de å stolar jag så jag "leder" väl hittills big_smile tongue

Inte för att vara pessimistisk smile men kom tillbaka när du HAR stolarna. ^_*

klannebris
29 juli 2007 · 62 Inlägg

hahah!

Syyhn Calibra Is The Shit!
29 juli 2007 · 662 Inlägg

Okej.. Känns inte som att de är nått vidare värt att söka för... 10-15% De är ju fraktkostnaden på grejerna.. O de där feta dekalerna har man ju ingen vidare lust att sätta på bilen.. Aldrig i livet säger jag... Nae de får bli o dizza den där sidan...

/// SyyHn
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
29 juli 2007 · 2 933 Inlägg

Tänk om man kunde fått lite mer info om det här då..
verkar ju jävligt lätt, klistra på dekaler, skicka in bild sen få det dom erbjudit..
Men jag funderar allt lite på detta, oom jag skulle ta å skriva till RIDETECH och frågat dem om jag kan använda sponsen på min andra bil, tror ni det skulle godtas ?
Vill givetvis ha stolarna som jag blivit erbjuden, men vill fan inte ha dem i v70n och inte klistermärkena heller.. big_smile både stolarna och klistermärkena skulle gjort sig bättre på 240:n tongue

Senast redigerat av dj_aggwa (29 juli 2007)

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
Torlejf Bilvårdstönt.
29 juli 2007 · 1 109 Inlägg

Jag mailade och frågade snällt och artigt hur betalningen funkar om jag inte är intresserad av deras sponsorförslag, då fick jag ett långt svar som inte svarade på ett skit.

Så jag skrev tillbaka och frågade varför människan slingrar sig, tror ni dom har svarat på det mailet?
ICKE!

10% kan jag få på vilket jäkla företag som helst, utan deras hjälp. Så dom där 700 kr kan jag lika gärna köpa pizza för.

Mvh. David.

Senast redigerat av Torlejf (29 juli 2007)

Bygger rolig bil. :)
haxer Proljece?
29 juli 2007 · 1 464 Inlägg

Torlejf ta en bier istället smile kanske 2 för 350 kr/st nästan en fin kväll med fjällan för dom pengarna:)

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Torlejf Bilvårdstönt.
29 juli 2007 · 1 109 Inlägg

haxer skrev:
Torlejf ta en bier istället smile kanske 2 för 350 kr/st nästan en fin kväll med fjällan för dom pengarna:)

Flickvännen kostar redan tillräckligt med pengar. wink

Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)
DaViper
29 juli 2007 ·

Tomswe skrev:
nån som har fått nått annat avtal en ridetech ?

Jag fick 10% hos chromefälgar men bad MySpons vänligt men bestämt att söka vidare efter sponsorer....

dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
29 juli 2007 · 2 933 Inlägg

DaViper skrev:

Tomswe skrev:
nån som har fått nått annat avtal en ridetech ?

Jag fick 10% hos chromefälgar men bad MySpons vänligt men bestämt att söka vidare efter sponsorer....

fan ska alla få så dåligt för..? hmm du har ju för fan rejäla bilar.. bara komma upp med nåt bättre åt dig de..smile
å här sitter jag med en gubb-bil och drömmer mig bort lite, vips så erbjuder de mig två gratis stolar till den.. hmm big_smile cool



kul att höra att det finns fler företag än ridetech med dock big_smile

Senast redigerat av dj_aggwa (29 juli 2007)

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
mr_persiano *GULAN*
29 juli 2007 · 647 Inlägg

hmmm.. hmm

Jag tror jag skippar detta...

Lycka till ni andra som söker big_smile

dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
29 juli 2007 · 2 933 Inlägg

mr_persiano skrev:
hmmm.. hmm

Jag tror jag skippar detta...

Lycka till ni andra som söker big_smile

haha, nej offra 700 du me nu;)
kom  inte hit och skapa en tråd (som jag inte klarar dra mig från) nu om nåt du e lite intresserad av och sen dra dig ur big_smile
haha

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
Tuhkanen
30 juli 2007 · 582 Inlägg

fan då kanske man inte ksulle sökt då nu när alla bara får 15%..meningslöst ju sad men jag brukar ha tur i d mesta så får hoppas att d gäller detta med så man kan få nått ksojjigt som passar bilen smile får svar nu i början av veckan så får hålla tummarna tongue

Fearsy
30 juli 2007 · 125 Inlägg

fyfan va meningslöst,  fick 15% på Ridetech eller va dom nu heter jag också, matchade inte alls vad jag sökt hos dom ens, dessutom saknar dom allt som har med min bil att göra :S

Senast redigerat av Fearsy (30 juli 2007)

Volvo V90 Cross Country "v90cc" (2018)
Decibel
30 juli 2007 · 2 911 Inlägg

Goli skrev:
känns som om de vore olagligt att starta ett nytt företag för att lura på sig kunder på ett annat företag man själv äger.

Myspons.se är inte något registrerat företag, finns iallafall inte i varken bolagsregistret eller i skatteverkets listor för f-skatt.
Dom skriver (just nu) inte heller vad dom har för org.nr eller liknande.

Jag skulle vilja se de juridiska bedömningen på deras arbete dom säljer för 700kr.
Dom kallar det "avtalsförmedling" vilket är helt ok, men för att förmedla något bör det vara tre parter, kund, förmedlare, företag.
I detta fall är förmedlaren och företaget samma, vilket kallas "jäv".

Jäv är en juridisk invändning mot någons behörighet att fatta beslut eller delta i handläggning när det finns risk för partiskhet. Den som invändningen riktas mot är jävig.

haxer Proljece?
30 juli 2007 · 1 464 Inlägg

Att ansöka är enkelt och kostnadsfritt. Fyll i ansökningsformuläret och inom 12-72 timmar får du svar om du blivit accepterad för ett eller flera sponsoravtal. Som medlem får du tillgång till din helt egna och personliga portfolio. Där kan du enkelt redigera och lägga upp/till bilder till din personliga del, som endast kan besökas och studeras utav oss och några utav nordens största bilföretag. När du väl blivit accepterad för ett sponsoravtal, kommer dina avtal och sponsor uppgifter att skickas till dig via den mail du angivit vi registreringen.

Tydligen kostnadsfritt? :S tongue

Senast redigerat av haxer (30 juli 2007)

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
MrTobias
30 juli 2007 · 1 297 Inlägg

betala och skriv att ni har en risig 240 så kommer väl "yes du får spons! 15% på ridetech! Go for glory!"

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang