BLUFF ---> www.myspons.se

haxer Proljece?
30 juli 2007 · 1 464 Inlägg

Nee man helt ärligt står ju på vissa ställen att det är gratis :S fattar nada här ju :S

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
T200
30 juli 2007 · 83 Inlägg

SPARA ERA PENGAR FFS! Detta är ren Scam..
Vad är det med dagens ungdomar......... big_smile
Tänk!
Vill ni ha sponsring får ni jobba för det o ta kontakt själva..   O Ridetech... Nee..

Turbo X
Fearsy
30 juli 2007 · 125 Inlägg

Inte för att Chrizz kanske kan styra över detta, men jag anser det väligt olämpligt att en seriös sida som garaget.org samt tidningar som bilsport kan acceptera denna typ av "tjänster" speciellt då personen som gör detta varken har företaget registrerat eller något liknande.
och tar betalt för rabatter :S

Volvo V90 Cross Country "v90cc" (2018)
klannebris
30 juli 2007 · 62 Inlägg

dem skriver att det här fritt att söka men det är det inte, dem reserverar en avgift på 699 på ditt konto och du kommer sen antagligen få 15% rabatt på ridetech.se som de flesta andra också fått.

så har du inte verkligen något att komma med tycker jag du inte ska söka, jag är besviken själv på dem och har faktiskt skickat iväg ett mail och frågat lite saker som jag var besviken över bl.a. varför alla får rabatter och inga sponsor avtal, har sett ett antal som bara fått rabatter och inga sponsor avtal, vad jag sett i annonserna så är det bara sponsoravtal som de skriver om och inga rabatter över huvudtaget.

jag tycker dock att du inte borde lägga ut 699 på det här, åk runt till olika företag och visa vem du är och vad du har för ambitioner istället.

Senast redigerat av klannebris (30 juli 2007)

haxer Proljece?
30 juli 2007 · 1 464 Inlägg

Tuhkanen skrev:
fan då kanske man inte ksulle sökt då nu när alla bara får 15%..meningslöst ju sad men jag brukar ha tur i d mesta så får hoppas att d gäller detta med så man kan få nått ksojjigt som passar bilen smile får svar nu i början av veckan så får hålla tummarna tongue

Alltså inte för att vara glädje dödare hittar du nått på deras sida förutom stolarna som inte skriker billigt? Inget illa men hade Zender sponsrat mej hade jag blivit överlycklig men fan inte ridtech tongue lol

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Decibel
30 juli 2007 · 2 911 Inlägg

Grejjen är väl att myspons säkerligen ligger under ett företag, så dom sköter nog det korrekt (ridetech).
Det fula är att ridetech har god insyn i myspons (läs: äger myspons).

Enligt min mening är inte deras avtalsvillkor giltiga, hela avtalet går ut på ett avtal mellan myspons och den sponsrade, i detta fall framgår inte vem myspons är.
Det är inte reggat företag, varumärke, figurmärke eller annat, avtalet är således inte giltigt då den ena parten, rent juridiskt, inte existerar. (när detta skrivs)

Så är ni besvikna, häv avtalet, börjar dom dalta, yrka på att avtalet inte är giltigt, daltar dom mer, kontakta de som förmedlat betalningen.
Tänk på att det är de avtal NI godkände NÄR ni ansökte som gäller, inte ev. ändringar som kommer senare.

Edit: det avtal jag menar är mellan den sponsrade och myspons, inte mot de sponsrande företagen! Så ingen missuppfattar.

Senast redigerat av Decibel (30 juli 2007)

mr_persiano *GULAN*
30 juli 2007 · 647 Inlägg

dj_aggwa skrev:

mr_persiano skrev:
hmmm.. hmm

Jag tror jag skippar detta...

Lycka till ni andra som söker big_smile

haha, nej offra 700 du me nu;)
kom  inte hit och skapa en tråd (som jag inte klarar dra mig från) nu om nåt du e lite intresserad av och sen dra dig ur big_smile
haha

HAHAHA nää du det kommer jag inte bjuda dom på.. Känns som om dom "blåser" folk för fullt... 15% rabbat är fan inte värt 700:- och defenitivt inte från Ridetech.. hehe

Nää jag kan inte heller slita mig här ifrån då jag ser hur otroligt roligt alla har med sina annsökningar

Muahaha cool

hedley Saaboholic
30 juli 2007 · 3 129 Inlägg

vore intressant att se deras argumentation om någon anmälde dom till konsumentverket för felaktig marknads föring eller dylikt..

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
klannebris
30 juli 2007 · 62 Inlägg

hedley skrev:
vore intressant att se deras argumentation om någon anmälde dom till konsumentverket för felaktig marknads föring eller dylikt..

jag mailade dem och snackade om felaktig marknadsföring, då jag själv går en linje som har mycket med företag att göra, (marknadsföring, ekonomi etc.)
men har tyvärr inte fått något svar ännu.

Jag har då inte sett att någon fått någonting utan bara rabatt och det anser inte jag som sponsring skrev jag!

hedley Saaboholic
30 juli 2007 · 3 129 Inlägg

Jasså okej..ska bli intressant att se om dom svarar och då vad dom har att komma med för svar..glöm inte posta det här sen wink

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
B4mse
30 juli 2007 · 89 Inlägg

Skulle kanske vara något att starta något liknande fast seriöst? Man sköter förmedlingen och hittar man avtal så visar man dem för den sökande så får han bestämma om han vill ha det eller ej. Vill han ha det får han betala en avgift annars inte smile Det vore nått det

Decibel
30 juli 2007 · 2 911 Inlägg

B4mse skrev:
Skulle kanske vara något att starta något liknande fast seriöst? Man sköter förmedlingen och hittar man avtal så visar man dem för den sökande så får han bestämma om han vill ha det eller ej. Vill han ha det får han betala en avgift annars inte smile Det vore nått det

Det som vore nåt var att de som driver sidan är opartiska i avtalen de delar ut smile
+ det du säger, helt rätt.

haxer Proljece?
30 juli 2007 · 1 464 Inlägg

Tror många fler hade blivit besvikna för  700kr ingen spons alls inte ens 15% tycker annars att det va en bra ide smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
30 juli 2007 · 2 933 Inlägg

jag är inte besviken än, men kanske blir de.. det vet man inte.. nån som vet nån som klistrat, fotat och skickat än? smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
Tuhkanen
30 juli 2007 · 582 Inlägg

fy fan fick 10% på cromefälgar lr va dom heter, ingenting man tjänar på sad sponsring ska ju vara att man får sakerna gratis å sen den 120 CM dekalen dom kräver att man ska ha på, täcker ju fan hela min bil ju =/ vart fan tackar man nej nånstans på deras sida, hittar inte d nånstans

dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
30 juli 2007 · 2 933 Inlägg

finns inget ställe där man tackar nej, man tackar nej hela tiden tills man godkänner.. för att godkänna så sätter du ju på klistermärket och fotar..

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 244 (1985)
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
haxer Proljece?
30 juli 2007 · 1 464 Inlägg

sen kan man ta av skiten fäst den med silvertejp och sen släng skiten vill dom nått så stämm dom xD

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Tuhkanen
30 juli 2007 · 582 Inlägg

men som det har vart här på garaget hittills så e d ju meningslöst att "fejka" att man satt dit dekaler då man endå måste handla för ungefär 10 000 för att tjäna kanske nån hundring på allt då endast folk har fått typ 10-15%

dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
30 juli 2007 · 2 933 Inlägg

ja det vore ju de då big_smile Skrev nyss och frågade ridetech om just klistermärkena.. Frågade om man va tvungen å ha loggan med eller om det räckte med webbaddressen, och hur högt märkena måste va..

100x5 cm blir ju inte så stort, bara att sätta på de så kallade "sidokjolarna" på min v70 tongue

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
Jonni
30 juli 2007 · 1 256 Inlägg

Dom är för sköna, 10-15% rabatt på fälgar..
Jösses, det finns 40-50% att ge innan man når inköpspriset, sen så har företag avdragbar moms.. Vilket gör att dem tjänar fortfarande på fälgarna.

Däck... Där finns det minst lika mycket

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang