184cm och 110kg ... fostersyrras kille är 194cm och väger 85kg Kanske ska tilläga att jag jobbar som kock ibland och är totalt mat tokig äter fan mer än luchen vi lagar xD Tränade rätt kraftigt innan gick jävligt bra såg rätt nice ut
Senast redigerat av haxer (28 juli 2007)
Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Det är ju otroligt vilken vikthysteri det är överallt. I media pratas det om bantingskurer, farliga kilon, nyttig mat osv osv. Jag vräker i mig allt som kommer i min väg, älskar fet mat, godis, öl och allt som man absolut inte "bör" äta. Kan väl erkänna att det sitter några kilo för mycket runt midjan men jag har inte så ont av det.
Jag är 190cm lång och väger 85kg. Hur ligger ni till?
haha va fan det är ju ingenting..inte undra på att du kan käka så mycket skit mat
1.84- 90kg här blandat i muskler och fett då jag styrke tränar men visst kan man erkänna att det sitter lite för mkt runt midjan
fan av alla är långa om man gemför me mig som är 171 och väger väll 75 kg skulle jag tro lite rund är man allt men inte fet kan jag inte kalla mig men skulle ju inte skada att gå ner lite.
189 Lång å 120kg som håller en stabilt på jordens yta å trivs med det ...... den som stör sig så synd för dom det rör mej ej i ryggen .... har viktigare saker att uträtta i livet en springa runt å räkna kålhydrater å kilon ... äter normal husmanskost .... i veckorna 2-3 mål om dagen helgerna kan man lyxa till det lite ... å ett par öl då å då .....
196 cm o 87kg. men har ju börjat träna nu... håller ju med alla er andra. var o var annan dag står d all skit i tidningen losa 5 kg på 2 veckor bla bla snabb diet bla bla...
jag säger det rör du på dig kan du äta vad som helst i stort sett, överdriver man inte me skitmat så lever man ett gött långt liv.
Bara för det ser ut som en volvo måste d inte låta som en ;)