Tjejförare...

Black Knight
5 oktober 2005 · 711 Inlägg

bmw750 skrev:

Black Knight skrev:
Bah, inte en chans! Jag är ingen mansgris, men jag kan säga att Kvinnor kör sämre. Kvinnor har inte samma reaktionsförmåga som en kille, speciellt bakom ratt! Vissa saker är killar bättre än tjejer och det är bl.a att köra bil, spela fotboll, Hockey etc. Sen om det finns en Kvinna bland 100 som kan köra bil visar än en gång att killar kör bättre!

jag vet många som kör förbi dig på trampcykel...
du är allt en mansgris, det bevisa du just med ditt inlägg...
jag anser att tjejer kör bra mycket bättre än oss, dom har högre reaktionsförmåga än oss, ett annat sätt att tänka, en helt annan logik, titta på vägverket över statestik vilka som krockar o så, det är hormonstinna ungdomar(KILLAR) som precis fått kortet, hade vi kört som kvinnorna hade vi nog nått noll visionen som vi vill ha i sverige..

Nu har bevisat att du är en kärring istället! Gå in på Autopower, Alfa Romeo Owners Club, Nordic Audi, Stcc....etc och säg att " Jag tycker att kvinnor kör bättre än män! Då får du att rätt så många hånleende mot dig!

Att kvinnor kör försiktigare har inget med att de kör bättre och göra! I så fall är varenda tant bättre förare än Schumacher!? Herregud! big_smile

Som sagt, lär dig och se skillnaden på försiktig och duktig!

Senast redigerat av Black Knight (5 oktober 2005)

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Johlsson "A Johlsson"
5 oktober 2005 · 302 Inlägg

OMFGIH... var kommer alla dessa topics ifrån?

Johlsson "A Johlsson"
5 oktober 2005 · 302 Inlägg

Och alla snackar om alla, klart det finns en tjej som skulle köra ifrån mig, dig och alla, det finns även en kille som skulle köra ifrån henne. Och en tjej ifrån honom etc etc. För det beror ju på vad vi snackar om.

Ta en Subaru Impresa. Sätt Colin Mcrae i den och en tjej som ni anser är duktig elr värdig och låt dem ta Corsica banan. Eller låt en tjej sätta sig i en Ferrari mor Micheal Schumacher runt Hockenheim. Chansen känns ju inte direkt stor att de skulle ha en chans mot dem, isf så skulle det ha visat sig för länge sedan för varför finns det tex inga kvinnliga förare i tex F1?

Och sedan så vänder vi på det, ta Colin och Schumacher och sätt dem emot en tjej som får välja en bil som hon kört gatrace/race/bana/rallye med hela sitt liv, och då är ju chansen åt andra hållet istället.

Jag menar, är det ens värt att diskutera egentligen?

Janken Driver
5 oktober 2005 · 2 111 Inlägg

Black Knight skrev:

bmw750 skrev:

Black Knight skrev:
Bah, inte en chans! Jag är ingen mansgris, men jag kan säga att Kvinnor kör sämre. Kvinnor har inte samma reaktionsförmåga som en kille, speciellt bakom ratt! Vissa saker är killar bättre än tjejer och det är bl.a att köra bil, spela fotboll, Hockey etc. Sen om det finns en Kvinna bland 100 som kan köra bil visar än en gång att killar kör bättre!

jag vet många som kör förbi dig på trampcykel...
du är allt en mansgris, det bevisa du just med ditt inlägg...
jag anser att tjejer kör bra mycket bättre än oss, dom har högre reaktionsförmåga än oss, ett annat sätt att tänka, en helt annan logik, titta på vägverket över statestik vilka som krockar o så, det är hormonstinna ungdomar(KILLAR) som precis fått kortet, hade vi kört som kvinnorna hade vi nog nått noll visionen som vi vill ha i sverige..

Nu har bevisat att du är en kärring istället! Gå in på Autopower, Alfa Romeo Owners Club, Nordic Audi, Stcc....etc och säg att " Jag tycker att kvinnor kör bättre än män! Då får du att rätt så många hånleende mot dig!

Att kvinnor kör försiktigare har inget med att de kör bättre och göra! I så fall är varenda tant bättre förare än Schumacher!? Herregud! big_smile

Som sagt, lär dig och se skillnaden på försiktig och duktig!

Jag försökte men lyckades int hinrdra mig från att srkiva igen i denna tråd. Black_knight, du slår mig med häpnad i nästan varje tråd du deltar i. hur ågon kan vara så ignorant,kaxig och överlägsen allt och alla är mig oförståeligt. Hoppas att du är yngre än vad jag tror att du är för du börjar lbli underhållande! Jag säger inte att tjejer kör bättre eller sämre än killar. jag tror att det är ganska lika om man slår ut det på det stora hela. detdär med autopower, säger du bara så för att du själv aldrig skulle våga stå för din egen åsikt på det sättet?.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Nknn
5 oktober 2005 ·

Det ligger nog lite i vad Black_knight säger, generellt sett kör män bättre tror jag. Men det betdyer inte att jag inte sett dåliga killar köra. har en hel del kompisar nu som nyss tagit körkort, både killar och tjejer. Och jag kan säga att en del killar vet verkligen inte hyur man kör...
Full fart på 5an i stan sedan 10 meter innan en kurva, stå på bromsen, och sedan peta i ettan(??) och trycka på gasen igen... Varken motorbroms lr passiv körning överhuvudtaget. bara råvarvning -- och det är även när dem inte tänker köra fort ^^,

Sedan en sak som jag märkt är att kvinnor kanske har bättre simultanförmåga, men jag menar, när man kör bil, så kör man bil och inget mer, och då är män fortfarande bättre, generellt sett!

loudness
5 oktober 2005 · 4 554 Inlägg

tror tjejer har en bättre körstil än killar men dom har svårare att hålla koll på bilen t ex när dom ska backa.. och vet va som är runt bilen.. vet många tjejer som har problem med backningen.. många märken baktill och på sidorna.. tror killar är nått vassare på de... men de finns som sagt undantag där med

Fiesta_Power
5 oktober 2005 · 120 Inlägg

ja tycker helt klart killar...många tjejer e så jävla nervösa.....allvarligt nu,,,,dom passar bättre framför spisen.

BMW 330i (2001)
JoKKe Fortkörare
5 oktober 2005 · 99 Inlägg

Killar kör överlag bättre än tjejer. Men bättre betyder inte säkrare. Tjejer tar mycket mindre risker så därför kör dom också säkrare. Men sen e ju tjejer inte lika bilintresserade som killar generellt sett. Men tar man 10 bilintresserade brudar mot 10 killar på en bana så kan jag slå vad att iallafall topp 5 kommer va killar utan problem. T.ex. var e alla brudar i racing?

Honda Civic Type-R -05
Invidia GT300
K&N Typhoon
Markus_C Kart & Mätningstekniker
5 oktober 2005 · 701 Inlägg

Tror själv att kvinnor kör lugnare än män. Och i med det så utsätter de sig inte för en massa faror som jag själv kommit på mig själv om att det var idiotiskt gjort. Men vist män har kanske bättre reflexer och kontroll över bilen vid sladd. Men om man kör lugnt och försiktigt, håller ordentligt avstånd. Tar det försiktigt med vilt och dimma mm så kommer man långt vilket jag tror att fler kvinnor gör än män. Men sen finns det klart undan tag. Sen att kunna fickparkera gör inte att man automatiskt är en bra förare. Titta bara på carnageman han värkar gö kunna behärska bilen i skogen. Men med tanke på hans inlägg i forumet tidigare och en del filmer på hemsidan så skulle jag inte vilja vistats i hans närmiljö.

Black Knight
5 oktober 2005 · 711 Inlägg

Janken //

GäzzZZzzzZZZzzzp!

bmw750//

Du har fortfarande inte lärt dig skillnaden mellan att köra försiktig eller duktig, det har inte heller profeten ovan "Janken" gjort! Tjejer kör försiktigare än killar och det leder till att de blir mindre inblandade i trafikolykor tillskillnad från vissa män med testostron-besvär!

"dasonyistozon" ovan förklarar en hel del i sina jämförelser, håller med mestadels förutom det att tjejer skulle vara duktigare än Schum/Collin med bättre bilar, kanske på raksträck, annars ingen chans)! Som sagt, lär er skillnaden mellan att köra försiktig och duktig (jag lover, det är ionte samma  sak) sen kan vi diskutera!

Senast redigerat av Black Knight (5 oktober 2005)

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Black Knight
5 oktober 2005 · 711 Inlägg

Måste även tilläggas att, efter denna diskussion har jag ytterligare fått en 1:a på min bil, So , kiss my ass! Ni som delar ut en 1:a för att ni inte håller med, borde hålla er till sandlåndan, i brist på argument, vad gör vi, jo, ger han en 1:a hihihi, fjant är vad ni är! Jag ska göra er ännu avundsjukare, snart sticker jag till Tyskland och kommer hem men ännu en BMW nämligen en svart Z3 Roadster ///M! Bara så ni vet!

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Markus_C Kart & Mätningstekniker
5 oktober 2005 · 701 Inlägg

Och vad är att vara en duktig förare mer än att ha kontroll. Men mycket utav det är reflexer. Vilket man kan träna upp på många andra sätt än att köra bil. Men bara för att du har kontroll på din bil är du inte en bra förare. En bra förare kan förutsätta händelser mm. Och det har inget att göra med hur bra du är på att köra på bana mm.

heLLen
6 oktober 2005 · 454 Inlägg

HAHAHA!! underhållande tråd! smile

Tycker att man kan göra upp detta på bana eller strip ist! wink upp till bevis ist för att sitta här å tro saker hit å dit!

Att köra bil e väldigt individuellt! med d sagt att folk kör olika å d finns både dåliga tjejer å dåliga killar så e d bara!

frosth__ Team Kränghäng
6 oktober 2005 · 657 Inlägg

Det finns inget coolare än en brud som åker ifrån oss grabbar..

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se
corradoanna Tokig
6 oktober 2005 · 83 Inlägg

Black Knight skrev:
Bah, inte en chans! Jag är ingen mansgris, men jag kan säga att Kvinnor kör sämre. Kvinnor har inte samma reaktionsförmåga som en kille, speciellt bakom ratt! Vissa saker är killar bättre än tjejer och det är bl.a att köra bil, spela fotboll, Hockey etc. Sen om det finns en Kvinna bland 100 som kan köra bil visar än en gång att killar kör bättre!

Om nu vi kvinnor har sämmre reaktiosnförmåga, hur kommer det då sig att jag oftats har bättre reaktionsförmåga alltså snabbare reaktionstider på strippen än vad killarna har?

(jag kör ej försiktigt  mohahaha)

Corrado G60
BMW E34 535
BMW E28 (535)
Black Knight
6 oktober 2005 · 711 Inlägg

bmw750 skrev:
preci... helt rätt helt rätt marcus...
black knight tror att han är nån kung på bilar eller sätt att köra... men varsegod BK, skaffa fram all statestik istället för att sitta här o vara uppkäftig..

där kommer du se att 70% av alla skador i trafiken eller utanför är killar...

Nu upprepar du samma sak igen *suck*! Du kan inte ha det som argument att tjejer kör bättre, snarare det att tjejer kör försiktigare än killar, därmed förklaring till varför det är flest män som är inblandade i olykor!

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Janken Driver
6 oktober 2005 · 2 111 Inlägg

"Black Knight]Janken //

GäzzZZzzzZZZzzzp"

Ignorant var ordet.

Vill bara tillägga att jag inte är en av de avundsjuka som d anklagar för att de dela ut 1or. Tycker varken din bil förtjänar en etta eller är avundsjuk.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Black Knight
6 oktober 2005 · 711 Inlägg

Inte en chans! Jag skulle krossa dem även om jag körde med ögonbindel!

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Janken Driver
6 oktober 2005 · 2 111 Inlägg

Black Knight skrev:
Inte en chans! Jag skulle krossa dem även om jag körde med ögonbindel!

Som jag nämnde tidigare, du börjar bli underhållande.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Black Knight
6 oktober 2005 · 711 Inlägg

Janken skrev:

Black Knight skrev:
Inte en chans! Jag skulle krossa dem även om jag körde med ögonbindel!

Som jag nämnde tidigare, du börjar bli underhållande.

Mina små gossar tro inte på allt ni läser! Finns en sak som heter Ironi, men som jag nämnde det finns väldig mycket medlemmar från Kiss o bajs-Brigaden här som inte förstår sig riktig på vuxenironi!

Så innan du blir alltför arg och ska ge svar på tal på ett sätt så att tangentknapparna flyger åt alla håll, ta ett glas vatten, läs i genom de  inläggen rörande ämnet igen och försök och förstå det där med ironi!

big_smile

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang