MDS tåliga grejjer

V8-Racer
30 juli 2007 · 53 Inlägg

vill skriva detta inlägg till alla som är skeptiska mot MDS grejjer . men ja känner en som har ett av MDS gamla slutsteg kommer ej ihåg va det hette. men de var så att något var fel kopplat den bara brände säkringar men sen så sluta den bränna säkringar å de slog lågor i steget å rök uta fan men steget lyste ändå. hur förstår ja inte. så till sista gången när de small till å rykte så hittades felet jorden satt helt fel. och vi fick igång steget utan problem och det var inga problem med steget . de kanske låter lite påhittat men detta är sant . å röken som kom från steget före fy fan ja har aldrig sett ett slutsteg ryka så mycket å att de slog lågor å ändå funkade . så jag säger bara MDS har stryktåliga grejjer. vet ej om det var ren tur att steget funkade efteråt men något var de i alla fall hehe . han som äger steget är inte så brydd om grejjerna han skratta mest då det slog lågor å rykte. men men än en gång vill ni ha något som håller så köp från MDS

Take A Picture It Last Longer =)
twin_cam Smålänning
30 juli 2007 · 7 877 Inlägg

Jag vet. MDS är underskattat, men faktum är att dom var bättre förr, när dom hade egenkonstruerade serier. Reference, audiophile, t.ex

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
tecman
30 juli 2007 · 1 741 Inlägg

mitt MDS steg klarade sig inte när det brann iaf. och det började brinna pga för lite ström. så jag antar att du bara hade tur tongue

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
BAE BilstereoNörd
31 juli 2007 · 576 Inlägg

Jo ett normalt steg hade skjutit säkringarna istället för att brinna..hehe
Underdimensionerade kretskort...
// Tommy

Bertilsson Auto Electronics (SM-Guld Street Stock-10)
(Fysisk butik i Lidköping) Bilstereo, Multimedia, Xenonkonvertering m.m.
BAE SPLpro (dB-mätare)
Pioneer, Mohawk, Carpower, B2 Audio, Dragster, Impact, Hertz m.fl
Cloudsurfer Hårdrockare - Ärkemupp.
31 juli 2007 · 270 Inlägg

Jag kör mds, pallade med när jag kortslöt kretsen big_smile Spelar som satan också tongue

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
calle2jz
31 juli 2007 · 371 Inlägg

jag har en 12" kicker bas och polaren har 3 st 15". han skröt om att hans var så bra så när vi ställde bilarna med baken mot varandra så överröstade jag honom ngt fruktansvärt.. hehe det var lite kul

Muttley
31 juli 2007 ·

lindstrome skrev:
jag har en 12" kicker bas och polaren har 3 st 15". han skröt om att hans var så bra så när vi ställde bilarna med baken mot varandra så överröstade jag honom ngt fruktansvärt.. hehe det var lite kul

sen är de lite skillnad prismässigt med wink

The-Red-Rose
1 augusti 2007 · 68 Inlägg

man får vad man betalar för i mds`s fall...

Vill Du Ha 5% Avdrag På Amotek.se??
Kontakta Mig...
BMW E46 320i "E46 ett litet projekt" (2000)
Volkswagen Passat 2,0 TDI "Sparbössa" (2011)
BAE BilstereoNörd
1 augusti 2007 · 576 Inlägg

Nej ni som köper betalar för mycket...
Med 40-50% lägre pris så hade det varit ok..

Bertilsson Auto Electronics (SM-Guld Street Stock-10)
(Fysisk butik i Lidköping) Bilstereo, Multimedia, Xenonkonvertering m.m.
BAE SPLpro (dB-mätare)
Pioneer, Mohawk, Carpower, B2 Audio, Dragster, Impact, Hertz m.fl
Kettunen
2 augusti 2007 ·

Kan inte hålla med om att MDS är stryktåligt. Du hade nog tur. Men ett steg som MDS gjorde för ett tag sen Hette liknande Twelvehundred tror jag. Det var nog fan bland bästa steget jag ägt. Det var så fruktansvärt bra ljud i den med! Otroligt men sant.
Nu mera kör jag på Alpine smile
Ska bli en V12 snart;)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang